I Århus er nogle ved at være trætte af 'st~
Fra : GB

Dato : 23-10-05 02:49

Via polemiken:

I Århus er nogle ved at være trætte af ’stødte muslimer’
Klip fra læserindlæg i JP-Århus i dag:

Væk med grisene

MAN UNDRES OVER, hvor mange muslimer der vil bortforklare deres ufredelig
hensigter ved at forsøge at overbevise os vantro om, at Koranen er et
fredeligt skrift, at man anerkender anderledes tænkende og så videre.

Men hvornår ser og hører vi om de fredelige hensigter?

Man læser om, hvordan man i England har måttet fjerne grise og dukker,
som ligner grise, fra hylderne i forretningerne.

Jeg spørger bare, hvornår fjerner man grisene på rådhuspladsen i Århus
fra stedet efter krav fra muslimske kredse?

Hvorfor er du her?

JEG ER CHOKERET over, at Mohmoud Mohamed Jama betegner sig som dansker
(JP Århus 17/10). Hvad bilder du dig ind?

En dansker er ikke en trosfanatiker, der ikke kan tåle, at der er
ytringsfrihed - en frihed som vores forfædre har kæmpet for at få.

Hvad med at vise en smule respekt for de danske skatteydere, der har haft
jer på kost og logi, givet jer en mulighed for at skabe en ny tilværelse
i et frit land samt fundet sig i jeres ustandselig stillen krav uden at
bidrage til samfundet.

…Kan du ikke lide lugten i bageriet, så er grænsen åben for udrejse.

--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!

Fra : Jim

Dato : 23-10-05 11:47

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> bidrage til samfundet.
>
> …Kan du ikke lide lugten i bageriet, så er grænsen åben for udrejse.

Ja grisebrønden må de sgu ikke fjerne.
Den er faktisk en attraktion for mange turister, når de kommer til Århus.
Og jeg foretrækker turisterne frem for den stadigt voksende skare af
fundamentalistiske muhamedanere i Århus.

J.