/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Jordskælv i Pakistan
Fra : hanzen


Dato : 21-10-05 15:10

Vi hører i denne tid en masse om de forfærdelige forhold i Pakistan efter
jordskælvet.
Alle de "Gode organisationer" råber på hjælp.
Selveste Kofi Annan skælder ud på verdens lande og kræver mere hjælp.
Men......
I morges hørte jeg noget interessant. Jeg tror det var i en radioavis kl 8,
men er ikke sikker. Jeg koncentrerede mig ikke så meget om det da jeg var
overbevist om at det ville komme igen flere gange i dagens løb.
Men....
Ikke en lyd
Ikke et ord i et eneste dagblad
DR's hjemmeside kan jeg slet ikke komme ind på.
Hvad er der sket? Har det politisk korrekte meningspoliti stadig
indflydelse?

Her er hvad jeg hørte:
Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede jagere
samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi Annan nu
råber op om.
Skal andre lande indirekte financiere Pakistans oprustning.
Er der andre der har hørt noget om det?
Sagen lugter. Nej, den stinker.
--
hilzen
hanzen




 
 
Bo Warming (21-10-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-10-05 16:18

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> wrote in message
news:4358f6c4$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Vi hører i denne tid en masse om de forfærdelige forhold i Pakistan
> efter jordskælvet.
> Alle de "Gode organisationer" råber på hjælp.
> Selveste Kofi Annan skælder ud på verdens lande og kræver mere
> hjælp.
> Men......
> I morges hørte jeg noget interessant. Jeg tror det var i en
> radioavis kl 8, men er ikke sikker. Jeg koncentrerede mig ikke så
> meget om det da jeg var overbevist om at det ville komme igen flere
> gange i dagens løb.
> Men....
> Ikke en lyd
> Ikke et ord i et eneste dagblad
> DR's hjemmeside kan jeg slet ikke komme ind på.
> Hvad er der sket? Har det politisk korrekte meningspoliti stadig
> indflydelse?
>
> Her er hvad jeg hørte:
> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede
> jagere samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
> Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi
> Annan nu råber op om.
> Skal andre lande indirekte financiere Pakistans oprustning.

Al ulandshjælp er hjælp til militær og leder-luksus

Pakistan har hundredtusindvis af ledige soldater, der kunne hjælpe
ofre - men det er de for fine til. Det har man vantro tossegode
flinkeskolede typer til - ledet af hovedrige Jørgen Poulsen fra Dansk
Røde Kors.

"Jeg er træt af at beskatte fattige mennesker i vort rige land og
sende pengene til de rige folk i de fattige lande.
Jimmy Carter

"Vi giver penge, som vi ikke har, ud til folk, vi ikke kender, for at
imponere andre folk, der ikke kan lide os.
Frank Chelf

"Argentina efterlyser indvandrere - de har masser af dyrkbart land -
men der vil muslimerne ikke hen - der skal man *så* før man kan
*høste* - og muhamedaner-præsteskaberne ønsker Europa koraniseret. og
de styrer folkevandringerne" Henrik Søndergaard Kanal2-TV, 1994

! Alle flygtninge kan idag komme til bage. Når de ikke gør det,
så handler det om de gode levevilkår i Danmark. Elma Vukotic,
hjemvendt bosnisk muslim , i Jyll.Post 20.6.98



Trans (21-10-2005)
Kommentar
Fra : Trans


Dato : 21-10-05 18:47

hanzen wrote:

> Her er hvad jeg hørte:
> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede jagere
> samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
> Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi Annan nu
> råber op om.

I artiklen

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/4732637.stm
PAKISTAN TO RECEIVE F-16S SOON
31 July 2005

tales der om, at Pakistan i oktober skal have leveret to F-16'er fra
U.S.A. , og så tales der om, at landet ønsker at købe 25 F-16'er
til $25 millioner stykket eller så mange, som det har råd til. Det
bliver altså til sådan noget som $625 millioner.

Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
restriktionerne.

Bent


Carsten Riis (21-10-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 21-10-05 21:46

Trans skrev den 21-10-2005 19:46:

> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
> restriktionerne.

Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.


--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det

GB (21-10-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 21-10-05 22:03

Carsten Riis <.@.> skrev i meddelelsen news:7sc6f.71311$Fe7.245111
@news000.worldonline.dk:

>> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
>> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
>> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
>> restriktionerne.
> Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.

Nåja. Det er jo amerikanernes skyld. Tralala, lala, lala.



--
Med venlig hilsen
GB

Kim Larsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-10-05 07:05

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:4359576f$0$1749$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Carsten Riis <.@.> skrev i meddelelsen news:7sc6f.71311$Fe7.245111
> @news000.worldonline.dk:
>
>>> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
>>> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
>>> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
>>> restriktionerne.
>> Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.
>
> Nåja. Det er jo amerikanernes skyld. Tralala, lala, lala.

Ja det er der faktisk temmelig mange problemer her i verden som er (med
eller uden tralala la).

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henri Gath (21-10-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 21-10-05 22:16


"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
news:7sc6f.71311$Fe7.245111@news000.worldonline.dk...
> Trans skrev den 21-10-2005 19:46:
>
>> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
>> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
>> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
>> restriktionerne.
>
> Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.

Idiot



Allan Riise (21-10-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 21-10-05 22:59

Henri Gath wrote:
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> news:7sc6f.71311$Fe7.245111@news000.worldonline.dk...
>> Trans skrev den 21-10-2005 19:46:
>>
>>> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
>>> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
>>> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
>>> restriktionerne.
>>
>> Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.
>
> Idiot

Lixtal 4

--
Allan Riise



Kim Larsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-10-05 07:09

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43596489$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Henri Gath wrote:
>> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
>> news:7sc6f.71311$Fe7.245111@news000.worldonline.dk...
>>> Trans skrev den 21-10-2005 19:46:
>>>
>>>> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
>>>> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
>>>> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
>>>> restriktionerne.
>>>
>>> Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.
>>
>> Idiot
>
> Lixtal 4

Men læsbarheden er da i det mindste god ))))

Præsentationen kan vi heller ikke klage på )

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim Larsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-10-05 07:06

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:43595a99$0$9210$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> news:7sc6f.71311$Fe7.245111@news000.worldonline.dk...
>> Trans skrev den 21-10-2005 19:46:
>>
>>> Pakistan kunne i tiden efter 1990 ikke købe jagerfly i U.S.A. på
>>> grund af dets atomoprustning, men efter at landet gik med til at
>>> støtte U.S.A. i kampen mod islamisterne, har U.S.A. lempet på
>>> restriktionerne.
>>
>> Klart. Det giver jo arbejdspladser i Amerika.
>
> Idiot

Du behøver da ikke præsentere dig, Gath, vi kender dig godt.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henrik Svendsen (21-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 21-10-05 22:54

hanzen wrote:
> Vi hører i denne tid en masse om de forfærdelige forhold i Pakistan
> efter jordskælvet.
> Alle de "Gode organisationer" råber på hjælp.
> Selveste Kofi Annan skælder ud på verdens lande og kræver mere hjælp.
> Men......
> I morges hørte jeg noget interessant. Jeg tror det var i en radioavis
> kl 8, men er ikke sikker. Jeg koncentrerede mig ikke så meget om det
> da jeg var overbevist om at det ville komme igen flere gange i dagens
> løb.
> Men....
> Ikke en lyd
> Ikke et ord i et eneste dagblad
> DR's hjemmeside kan jeg slet ikke komme ind på.
> Hvad er der sket? Har det politisk korrekte meningspoliti stadig
> indflydelse?
>
> Her er hvad jeg hørte:
> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede
> jagere samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
> Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi Annan
> nu råber op om.
> Skal andre lande indirekte financiere Pakistans oprustning.
> Er der andre der har hørt noget om det?
> Sagen lugter. Nej, den stinker.

Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
tal, der gør det.


Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 04:44

On Fri, 21 Oct 2005 23:53:40 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>> Vi hører i denne tid en masse om de forfærdelige forhold i Pakistan
>> efter jordskælvet.
>> Alle de "Gode organisationer" råber på hjælp.
>> Selveste Kofi Annan skælder ud på verdens lande og kræver mere hjælp.
>> Men......
>> I morges hørte jeg noget interessant. Jeg tror det var i en radioavis
>> kl 8, men er ikke sikker. Jeg koncentrerede mig ikke så meget om det
>> da jeg var overbevist om at det ville komme igen flere gange i dagens
>> løb.
>> Men....
>> Ikke en lyd
>> Ikke et ord i et eneste dagblad
>> DR's hjemmeside kan jeg slet ikke komme ind på.
>> Hvad er der sket? Har det politisk korrekte meningspoliti stadig
>> indflydelse?
>>
>> Her er hvad jeg hørte:
>> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede
>> jagere samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
>> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
>> Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi Annan
>> nu råber op om.
>> Skal andre lande indirekte financiere Pakistans oprustning.
>> Er der andre der har hørt noget om det?
>> Sagen lugter. Nej, den stinker.
>
>Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
>tal, der gør det.

Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
"hanzen's" hovede....

hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 07:59


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:s6djl1de97keelmfsb0qg49gq3vek0jkjt@4ax.com...
> On Fri, 21 Oct 2005 23:53:40 +0200, "Henrik Svendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>> Vi hører i denne tid en masse om de forfærdelige forhold i Pakistan
>>> efter jordskælvet.
>>> Alle de "Gode organisationer" råber på hjælp.
>>> Selveste Kofi Annan skælder ud på verdens lande og kræver mere hjælp.
>>> Men......
>>> I morges hørte jeg noget interessant. Jeg tror det var i en radioavis
>>> kl 8, men er ikke sikker. Jeg koncentrerede mig ikke så meget om det
>>> da jeg var overbevist om at det ville komme igen flere gange i dagens
>>> løb.
>>> Men....
>>> Ikke en lyd
>>> Ikke et ord i et eneste dagblad
>>> DR's hjemmeside kan jeg slet ikke komme ind på.
>>> Hvad er der sket? Har det politisk korrekte meningspoliti stadig
>>> indflydelse?
>>>
>>> Her er hvad jeg hørte:
>>> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede
>>> jagere samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
>>> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
>>> Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi Annan
>>> nu råber op om.
>>> Skal andre lande indirekte financiere Pakistans oprustning.
>>> Er der andre der har hørt noget om det?
>>> Sagen lugter. Nej, den stinker.
>>
>>Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
>>tal, der gør det.
>
> Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
> "hanzen's" hovede....


Erder noget i det hovede?
Tallene er som de blev nævnt.
--
hilzen
hanzen



Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 08:15

On Sat, 22 Oct 2005 08:59:24 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>> Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
>> "hanzen's" hovede....
>
>Erder noget i det hovede?

Tja.... Hvis du selv er i tvivl.... )

>Tallene er som de blev nævnt.

Så må du kunne henvise til et eller andet sted der bekræfter
tallene....

Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 10:18

Alucard wrote:
> On Fri, 21 Oct 2005 23:53:40 +0200, "Henrik Svendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:

>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de
>> uomgængelige tal, der gør det.
>
> Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
> "hanzen's" hovede....

Den findes da også mange andre steder. Her f.eks.
http://www.pakistanlink.com/Headlines/Sep05/21/04.htm

Er du sikker på, det er godt at beskylde andre for at fantasere, før du
googler sagen og finder ud af om det mon skulle passe?

Lad os fastslå dette: At historien kun skulle findes i Hanzens hovede er
en fantasi, der (forhåbentligt) kun eksisterer i dit hovede.


hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 10:39


"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:435a03b1$0$84020$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Alucard wrote:
>> On Fri, 21 Oct 2005 23:53:40 +0200, "Henrik Svendsen"
>> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de
>>> uomgængelige tal, der gør det.
>>
>> Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
>> "hanzen's" hovede....
>
> Den findes da også mange andre steder. Her f.eks.
> http://www.pakistanlink.com/Headlines/Sep05/21/04.htm
>
> Er du sikker på, det er godt at beskylde andre for at fantasere, før du
> googler sagen og finder ud af om det mon skulle passe?
>
> Lad os fastslå dette: At historien kun skulle findes i Hanzens hovede er
> en fantasi, der (forhåbentligt) kun eksisterer i dit hovede.
>

Åh nej der er sikkert andre der heller ikke kan lide den virkelige verden.
--
hilzen
hanzen



Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 15:34

On Sat, 22 Oct 2005 11:17:33 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de
>>> uomgængelige tal, der gør det.
>>
>> Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
>> "hanzen's" hovede....
>
>Den findes da også mange andre steder. Her f.eks.
>http://www.pakistanlink.com/Headlines/Sep05/21/04.htm
>
>Er du sikker på, det er godt at beskylde andre for at fantasere, før du
>googler sagen og finder ud af om det mon skulle passe?

Læser du overhovedet selv det du linker til...???
Der står intet om 150 kinesiske jagere... De 75 F-16 er overhovedet
ikke bestilt (der forhandles om det overhovedet er muligt)... Hvis
handlen bliver til noget er prisen omkring 18 - 19 mia. kr IKKE 46
mia. som hanzen skriver....

>Lad os fastslå dette: At historien kun skulle findes i Hanzens hovede er
>en fantasi, der (forhåbentligt) kun eksisterer i dit hovede.

Se ovenfor...

Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 16:41

Alucard wrote:
> On Sat, 22 Oct 2005 11:17:33 +0200, "Henrik Svendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de
>>>> uomgængelige tal, der gør det.
>>>
>>> Eller måske det faktum at "historien" åbenbart kun findes inde i
>>> "hanzen's" hovede....
>>
>> Den findes da også mange andre steder. Her f.eks.
>> http://www.pakistanlink.com/Headlines/Sep05/21/04.htm
>>
>> Er du sikker på, det er godt at beskylde andre for at fantasere, før
>> du googler sagen og finder ud af om det mon skulle passe?
>
> Læser du overhovedet selv det du linker til...???
> Der står intet om 150 kinesiske jagere

Jeg udtaler mig ikke om kinesiske jagere; men dem kan vi da også tage,
hvis du ikke mener Hanzens link til dem er fyldestgørende.

>... De 75 F-16 er overhovedet
> ikke bestilt (der forhandles om det overhovedet er muligt)... Hvis
> handlen bliver til noget er prisen omkring 18 - 19 mia. kr IKKE 46
> mia. som hanzen skriver....

For F16. Dertil kommer alt det andet. Og det mener Pakistan altså, at
landet har råd til. Det er pointen. At Pakistan selv mener at have råd
til at bruge utallige milliarder på våben.

>> Lad os fastslå dette: At historien kun skulle findes i Hanzens
>> hovede er en fantasi, der (forhåbentligt) kun eksisterer i dit
>> hovede.
>
> Se ovenfor...

Pakistan har _bestilt_ masser af våben for masser af milliarder og vil
også have de der F16:
http://strategypage.com/messageboards/messages/72-12169.asp

"May 29, 2005: Pakistan has submitted its request to buy 75 new and
upgraded F-16C/D Falcon fighter aircraft after the Bush administration
announced it would resume sales, said US Defence Security Cooperation
Agency head Air Force Lt-General Jeffrey Kohler "

Drop det ligegyldige snak om hvorvidt, det er en bestilling eller ej.
Det er ikke det, der er pointen.

Hvorfor alt det udenomssnak grinebider?


hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 08:02


"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:43596366$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
> tal, der gør det.
>

Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.
Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker. Eller hvad?
--
hilzen
hanzen



Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 08:17

On Sat, 22 Oct 2005 09:01:42 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
>> tal, der gør det.
>
>Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.

Hvis de overhovedet nogensinde har eksisteret....

>Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker. Eller hvad?

Uha da da.... En ny konspirationsteori... )

hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 08:21


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:eppjl15bb51kdkshl3ep3j73r8ki08nir2@4ax.com...
> On Sat, 22 Oct 2005 09:01:42 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
> wrote:
>
>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
>>> tal, der gør det.
>>
>>Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.
>
> Hvis de overhovedet nogensinde har eksisteret....
>
>>Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker. Eller hvad?
>
> Uha da da.... En ny konspirationsteori... )

Mener du man skjuler tallene uden grund?
http://www.spacedaily.com/news/china-02c.html

--
hilzen
hanzen



Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 10:25

hanzen wrote:
> "Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
> news:eppjl15bb51kdkshl3ep3j73r8ki08nir2@4ax.com...
>> On Sat, 22 Oct 2005 09:01:42 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
>> wrote:
>>
>>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de
>>>> uomgængelige tal, der gør det.
>>>
>>> Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.
>>
>> Hvis de overhovedet nogensinde har eksisteret....
>>
>>> Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker.
>>> Eller hvad?
>>
>> Uha da da.... En ny konspirationsteori... )
>
> Mener du man skjuler tallene uden grund?
> http://www.spacedaily.com/news/china-02c.html

Alucard øver sig bare på at lave smileys. Eva Smith vil sikkert smide
ham i fængsel for meningsløshed. Nå nej - Alucard har den korrekte
meningsløshed.


hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 10:37


"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:435a0575$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> hanzen wrote:
>> "Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:eppjl15bb51kdkshl3ep3j73r8ki08nir2@4ax.com...
>>> On Sat, 22 Oct 2005 09:01:42 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
>>> wrote:
>>>
>>>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de
>>>>> uomgængelige tal, der gør det.
>>>>
>>>> Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.
>>>
>>> Hvis de overhovedet nogensinde har eksisteret....
>>>
>>>> Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker.
>>>> Eller hvad?
>>>
>>> Uha da da.... En ny konspirationsteori... )
>>
>> Mener du man skjuler tallene uden grund?
>> http://www.spacedaily.com/news/china-02c.html
>
> Alucard øver sig bare på at lave smileys. Eva Smith vil sikkert smide
> ham i fængsel for meningsløshed. Nå nej - Alucard har den korrekte
> meningsløshed.
>

Hedder det ikke "politisk korrekt meningsløshed" ??
--
hilzen
hanzen



Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 12:33

hanzen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:435a0575$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> hanzen wrote:
>>> "Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse

>>>> Uha da da.... En ny konspirationsteori... )
>>>
>>> Mener du man skjuler tallene uden grund?
>>> http://www.spacedaily.com/news/china-02c.html
>>
>> Alucard øver sig bare på at lave smileys. Eva Smith vil sikkert smide
>> ham i fængsel for meningsløshed. Nå nej - Alucard har den korrekte
>> meningsløshed.
>>
>
> Hedder det ikke "politisk korrekt meningsløshed" ??

Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?


GB (22-10-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 22-10-05 13:37

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:435a2388$0
$84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?

Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil ikke
fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller bagfra.



--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!
GB

Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 14:18

GB wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:435a2388$0 $84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>> Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?
>
> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil
> ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller bagfra.
>

Burde der så ikke være lidt mindre meningsløshed og lidt mere bid?


Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 15:57

On Sat, 22 Oct 2005 15:17:31 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil
>> ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller bagfra.
>>
>
>Burde der så ikke være lidt mindre meningsløshed og lidt mere bid?

Nå du har luret den...

Det jeg opponerede mod var at hanzen skrev:

> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede
> jagere samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )

For det første har de ikke bestilt F-16'erne.
For det andet drejer det sig ikke om 150 kinesiske fly.
For det tredie er tallet 46 mia (så vidt jeg kan se) grebet ud af
luften....

Det er muligt at det sker ude i fremtiden, men at beskrive det som et
faktum er ikke seriøst....

Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 16:29

Alucard wrote:
> On Sat, 22 Oct 2005 15:17:31 +0200, "Henrik Svendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil
>>> ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller
>>> bagfra.
>>
>> Burde der så ikke være lidt mindre meningsløshed og lidt mere bid?
>
> Nå du har luret den...
>
> Det jeg opponerede mod var at hanzen skrev:
>
>> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede
>> jagere samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
>> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
>
> For det første har de ikke bestilt F-16'erne.
> For det andet drejer det sig ikke om 150 kinesiske fly.
> For det tredie er tallet 46 mia (så vidt jeg kan se) grebet ud af
> luften....
>
> Det er muligt at det sker ude i fremtiden, men at beskrive det som et
> faktum er ikke seriøst....

Det er et faktum, at Pakistan vil købe det der isenkram. At der ikke
ligger en underskrevet og bindende kontrakt endnu er sagen uvedkommende.
Pakistan synes, landet har råd til at bruge utallige milliarder til
militært isenkram. Så har Pakistan også råd til selv at betale for
assistance i forbindelse med landets jordskælv. Vi skal ikke betale for
Pakistans militære ambitioner.


hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 17:17


"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:435a5abf$0$84018$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> For det første har de ikke bestilt F-16'erne.
>> For det andet drejer det sig ikke om 150 kinesiske fly.
>> For det tredie er tallet 46 mia (så vidt jeg kan se) grebet ud af
>> luften....
>>
>> Det er muligt at det sker ude i fremtiden, men at beskrive det som et
>> faktum er ikke seriøst....
>
> Det er et faktum, at Pakistan vil købe det der isenkram. At der ikke
> ligger en underskrevet og bindende kontrakt endnu er sagen uvedkommende.
> Pakistan synes, landet har råd til at bruge utallige milliarder til
> militært isenkram. Så har Pakistan også råd til selv at betale for
> assistance i forbindelse med landets jordskælv. Vi skal ikke betale for
> Pakistans militære ambitioner.
>

Mon ikke de allerede har bestilt.

http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html

According to Islamabad, the American government has already approved the
deal and will present it to the U.S. Congress in October and November.
Islamabad's Ambassador also said that besides approving the F-16 deal with
Pakistan, the U.S. would provide it with 20 state-of-the-art Cobra
helicopters.
Last year, the U.S. had initially proposed to sell 24 F-16s, each costing
around $40 million.
According to Karamat, Pakistan will be given two F-16s by December followed
by supply of 20 in 2006 and the rest 55 in 2007.

det bliver samlet 77 stk F16

der er også den her
http://www.infowars.com/articles/world/pakistan_to_buy_warships_from_china.htm
4 nye fregatter

http://www.defenseworld.net/World-Military-News.asp/var/6893-DefenseAerospacePressnews-1
Kina og Pakistan vil producere 400 jagerfly hvoraf Pakistan skal have 150 og
Kina resten

http://www.saab.se/node3299.asp?id=2005101922850
Saab har ordre på radarudstyr til 8,3 mia sv kr.

Tallene passer fint med det der blev nævnt i radioen.

Når der nu kommer lidt system i oprydningen i Pakistan efter jordskælvet så
dukker historien nok op her i DK igen, men indtil da ville det gøre
indsamlingen af midler til Pakisten meget besværlig hvis disse indkøb var
almindelig kendt.
Jeg troede ytringsfriheden var vigtigere end Pakistans omdømme.
--
hilzen
hanzen



Arne H. Wilstrup (23-10-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 23-10-05 09:29


"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
news:435a6607$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
> meddelelse
> news:435a5abf$0$84018$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> For det første har de ikke bestilt F-16'erne.
>>> For det andet drejer det sig ikke om 150 kinesiske fly.
>>> For det tredie er tallet 46 mia (så vidt jeg kan se)
>>> grebet ud af
>>> luften....
>>>
>>> Det er muligt at det sker ude i fremtiden, men at
>>> beskrive det som et
>>> faktum er ikke seriøst....
>>
>> Det er et faktum, at Pakistan vil købe det der isenkram.
>> At der ikke
>> ligger en underskrevet og bindende kontrakt endnu er
>> sagen uvedkommende.
>> Pakistan synes, landet har råd til at bruge utallige
>> milliarder til
>> militært isenkram. Så har Pakistan også råd til selv at
>> betale for
>> assistance i forbindelse med landets jordskælv. Vi skal
>> ikke betale for
>> Pakistans militære ambitioner.

jeg syntes ikke at jeg hørte de voldsommeste protester, da
USA var udsat for en uvejrskatastrofe tidligere og hørte
højrefløjen tale om at det kunne USA da selv betale, da de
jo bruge mange penge på militæret - men det var måske en
fejl?

Vi skal naturligvís hjælpe, hvor der er brug for det - så må
storpolitikken vente så længe. Det er folk i nød og de
fleste af dem har ikke betalt eller bestilt militærudstyret
dér. At Pakistan er korrupt på mange måder er der ingen
tvivl om.

--
ahw



Henrik Svendsen (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 25-10-05 00:38

Arne H. Wilstrup wrote:
> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
> news:435a6607$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>
>> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en
>> meddelelse
>> news:435a5abf$0$84018$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> For det første har de ikke bestilt F-16'erne.
>>>> For det andet drejer det sig ikke om 150 kinesiske fly.
>>>> For det tredie er tallet 46 mia (så vidt jeg kan se)
>>>> grebet ud af
>>>> luften....
>>>>
>>>> Det er muligt at det sker ude i fremtiden, men at
>>>> beskrive det som et
>>>> faktum er ikke seriøst....
>>>
>>> Det er et faktum, at Pakistan vil købe det der isenkram.
>>> At der ikke
>>> ligger en underskrevet og bindende kontrakt endnu er
>>> sagen uvedkommende.
>>> Pakistan synes, landet har råd til at bruge utallige
>>> milliarder til
>>> militært isenkram. Så har Pakistan også råd til selv at
>>> betale for
>>> assistance i forbindelse med landets jordskælv. Vi skal
>>> ikke betale for
>>> Pakistans militære ambitioner.
>
> jeg syntes ikke at jeg hørte de voldsommeste protester, da
> USA var udsat for en uvejrskatastrofe tidligere og hørte
> højrefløjen tale om at det kunne USA da selv betale, da de
> jo bruge mange penge på militæret - men det var måske en
> fejl?

AFS bad ikke om hjælp. Tværtimod - næsten ethvert forsøg på at hjælpe
blev afvist eller obstrueret. En ting er at tigge om hjælp, når man
vælter milliarder ned i militærkassen. En hel anden ting, når hjælpen
bliver givet helt uden at der er tigget om den.

Pointen er, at Pakistan ikke har mindste moralske krav på hjælp betalt
af andre landes borgere, når Pakistan godt selv kan betale; men hellere
vil bruge pengene på våben.

Vi skal betale for deres hjælp, så de kan få flere våben? Det er vanvid.


Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 15:41

On 22 Oct 2005 12:36:33 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>> Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?
>
>Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil ikke
>fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller bagfra.

He he he... Ja, det er lang tid siden "mysteriet" blev løst..

For det er jo et "nick" med bid i...

Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 16:32

Alucard wrote:
> On 22 Oct 2005 12:36:33 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:
>
>>> Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?
>>
>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil
>> ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller
>> bagfra.
>
> He he he... Ja, det er lang tid siden "mysteriet" blev løst..
>
> For det er jo et "nick" med bid i...

Var der ikke også noget om, at aristokraten fra Rumænien havde et
særligt forhold til ting af sølv?


Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 17:19

On Sat, 22 Oct 2005 17:31:55 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>>>> Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?
>>>
>>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG vil
>>> ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller
>>> bagfra.
>>
>> He he he... Ja, det er lang tid siden "mysteriet" blev løst..
>>
>> For det er jo et "nick" med bid i...
>
>Var der ikke også noget om, at aristokraten fra Rumænien havde et
>særligt forhold til ting af sølv?

Jo... Han brød sig heller ikke om det..

Henrik Svendsen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 22-10-05 17:46

Alucard wrote:
> On Sat, 22 Oct 2005 17:31:55 +0200, "Henrik Svendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>>>> Jo. Tror du nicket alucard henviser til noget alu-folie?
>>>>
>>>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG
>>>> vil ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller
>>>> bagfra.
>>>
>>> He he he... Ja, det er lang tid siden "mysteriet" blev løst..
>>>
>>> For det er jo et "nick" med bid i...
>>
>> Var der ikke også noget om, at aristokraten fra Rumænien havde et
>> særligt forhold til ting af sølv?
>
> Jo... Han brød sig heller ikke om det..

Tjah ... man siger jo, at tale er sølv. (så du den slet ikke komme?)


Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 19:39

On Sat, 22 Oct 2005 18:45:47 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>>>>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG
>>>>> vil ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller
>>>>> bagfra.
>>>>
>>>> He he he... Ja, det er lang tid siden "mysteriet" blev løst..
>>>>
>>>> For det er jo et "nick" med bid i...
>>>
>>> Var der ikke også noget om, at aristokraten fra Rumænien havde et
>>> særligt forhold til ting af sølv?
>>
>> Jo... Han brød sig heller ikke om det..
>
>Tjah ... man siger jo, at tale er sølv. (så du den slet ikke komme?)

Gaaaaaab......

Henrik Svendsen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 24-10-05 22:12

Alucard wrote:
> On Sat, 22 Oct 2005 18:45:47 +0200, "Henrik Svendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>>>>> Du er da ikke for skarp, hvad? Ved du det virkelig ikke? Ja, JEG
>>>>>> vil ikke fortælle dig hvad Alucard står for, hverken forfra eller
>>>>>> bagfra.
>>>>>
>>>>> He he he... Ja, det er lang tid siden "mysteriet" blev løst..
>>>>>
>>>>> For det er jo et "nick" med bid i...
>>>>
>>>> Var der ikke også noget om, at aristokraten fra Rumænien havde et
>>>> særligt forhold til ting af sølv?
>>>
>>> Jo... Han brød sig heller ikke om det..
>>
>> Tjah ... man siger jo, at tale er sølv. (så du den slet ikke komme?)
>
> Gaaaaaab......

Hjælp hjælp ... det er nu du bider?


GB (22-10-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 22-10-05 22:27

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:435a6cbe$0
$84016$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Tjah ... man siger jo, at tale er sølv. (så du den slet ikke komme?)

Som præsten engang prædikede under gudstjenesten:

"Tale er tavshed, men sølv er guld!"



--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!
GB

Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 15:38

On Sat, 22 Oct 2005 09:20:46 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
>>>> tal, der gør det.
>>>
>>>Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.
>>
>> Hvis de overhovedet nogensinde har eksisteret....
>>
>>>Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker. Eller hvad?
>>
>> Uha da da.... En ny konspirationsteori... )
>
>Mener du man skjuler tallene uden grund?
>http://www.spacedaily.com/news/china-02c.html

Hmmm.... De skriver om 40 jagerfly IKKE 150 som du påstod....

hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 16:13


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:rljkl1dpb7dvtflu53uejqjhf5dvogpjuu@4ax.com...
> On Sat, 22 Oct 2005 09:20:46 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
> wrote:
>
>>>>> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
>>>>> tal, der gør det.
>>>>
>>>>Det er bare mærkeligt det ikke kan findes mere.
>>>
>>> Hvis de overhovedet nogensinde har eksisteret....
>>>
>>>>Er det for farligt for Røde Kors og de andre "gode" mennesker. Eller
>>>>hvad?
>>>
>>> Uha da da.... En ny konspirationsteori... )
>>
>>Mener du man skjuler tallene uden grund?
>>http://www.spacedaily.com/news/china-02c.html
>
> Hmmm.... De skriver om 40 jagerfly IKKE 150 som du påstod....

Jeg har ikke påstået noget.
Jeg har refereret noget jeg har hørt.

Defence officials in Islamabad said they had received the first batch of 40
Chinese-made F-7PG fighters in December and the rest would be delivered this
year

hvad er det du ikke vil forstå?
--
hilzen
hanzen



Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 17:22

On Sat, 22 Oct 2005 17:12:48 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>> Hmmm.... De skriver om 40 jagerfly IKKE 150 som du påstod....
>
>Jeg har ikke påstået noget.
>Jeg har refereret noget jeg har hørt.
>
>Defence officials in Islamabad said they had received the first batch of 40
>Chinese-made F-7PG fighters in December and the rest would be delivered this
>year
>
>hvad er det du ikke vil forstå?

Ja de vil få en del af de 40 fly i december og resten (af de 40) til
næste år....

hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 17:40


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:2mpkl1dse0hk5i8g8g5nf48bl0gqk4rl8m@4ax.com...
> On Sat, 22 Oct 2005 17:12:48 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
> wrote:
>
>>> Hmmm.... De skriver om 40 jagerfly IKKE 150 som du påstod....
>>
>>Jeg har ikke påstået noget.
>>Jeg har refereret noget jeg har hørt.
>>
>>Defence officials in Islamabad said they had received the first batch of
>>40
>>Chinese-made F-7PG fighters in December and the rest would be delivered
>>this
>>year
>>
>>hvad er det du ikke vil forstå?
>
> Ja de vil få en del af de 40 fly i december og resten (af de 40) til
> næste år....

http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html



Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 19:40

On Sat, 22 Oct 2005 18:39:33 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>>>> Hmmm.... De skriver om 40 jagerfly IKKE 150 som du påstod....
>>>
>>>Jeg har ikke påstået noget.
>>>Jeg har refereret noget jeg har hørt.
>>>
>>>Defence officials in Islamabad said they had received the first batch of
>>>40
>>>Chinese-made F-7PG fighters in December and the rest would be delivered
>>>this
>>>year
>>>
>>>hvad er det du ikke vil forstå?
>>
>> Ja de vil få en del af de 40 fly i december og resten (af de 40) til
>> næste år....
>
>http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html
>
Øhhhh... Taler vi ikke om kinesiske fly....?

hanzen (23-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 23-10-05 06:36


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:4r1ll1hp4c9lspee6a0s8qb5s16k1bdlm4@4ax.com...
> On Sat, 22 Oct 2005 18:39:33 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
> wrote:
>
>>>>> Hmmm.... De skriver om 40 jagerfly IKKE 150 som du påstod....
>>>>
>>>>Jeg har ikke påstået noget.
>>>>Jeg har refereret noget jeg har hørt.
>>>>
>>>>Defence officials in Islamabad said they had received the first batch of
>>>>40
>>>>Chinese-made F-7PG fighters in December and the rest would be delivered
>>>>this
>>>>year
>>>>
>>>>hvad er det du ikke vil forstå?
>>>
>>> Ja de vil få en del af de 40 fly i december og resten (af de 40) til
>>> næste år....
>>
>>http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html
>>
> Øhhhh... Taler vi ikke om kinesiske fly....?

http://www.defenseworld.net/World-Military-News.asp/var/6893-DefenseAerospacePressnews-1
--

hanzen



Alucard (23-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-10-05 08:23

On Sun, 23 Oct 2005 07:35:50 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>> Øhhhh... Taler vi ikke om kinesiske fly....?
>
>http://www.defenseworld.net/World-Military-News.asp/var/6893-DefenseAerospacePressnews-1

De skal jo bygge dem selv....

hanzen (23-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 23-10-05 08:37


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:theml15t9llfa66r9rk7hgvhhmhsts3td4@4ax.com...
> On Sun, 23 Oct 2005 07:35:50 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
> wrote:
>
>>> Øhhhh... Taler vi ikke om kinesiske fly....?
>>
>>http://www.defenseworld.net/World-Military-News.asp/var/6893-DefenseAerospacePressnews-1
>
> De skal jo bygge dem selv....

Og så er de gratis?
--
hilzen
hanzen



Allan Riise (23-10-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-10-05 09:40

hanzen wrote:
> "Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
> news:theml15t9llfa66r9rk7hgvhhmhsts3td4@4ax.com...
>> On Sun, 23 Oct 2005 07:35:50 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
>> wrote:
>>
>>>> Øhhhh... Taler vi ikke om kinesiske fly....?
>>>
>>> http://www.defenseworld.net/World-Military-News.asp/var/6893-DefenseAerospacePressnews-1
>>
>> De skal jo bygge dem selv....
>
> Og så er de gratis?

De skaber da arbejdpladser.

Men jeg synes det er en underlig debat, med tanke på at mange herinde mente
at man skulle hjælpe verdens rigeste land, med verdens største
militærbudget, faktisk er det på størrelse med alle andre landes tilsammen,
efter en orkan havde ødelagt en del af en stat.

--
Allan Riise



hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 08:18


"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:43596366$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Ingen vil modsige dig, kan jeg konstatere. Det må være de uomgængelige
> tal, der gør det.
>



http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html

Pakistan will buy 77 F-16 jets from the U.S. which Washington will acquire
from a third country, after they are fitted with the state-of-the-art
equipment, Islamabad's Ambassador to America Gen (retd) Jehangir Karamat
said.


http://www.watsonblogs.org/jsingh/

The Aerospace Daily & Defense Report (subscription required) is reporting
that the Bush administration has "quietly told Congress that it wants to
sell 80 new and used F-16 Fighting Falcons to Pakistan, a number
considerably higher than expected." It's not a drastic difference, but it's
notable because what was a modest bolstering of the Pakistan Air Force now
looks more like a thorough revamp:

http://www.eians.com/stories/2005/08/02/02pas.shtml

Pakistan to get 'largest supply' of F-16s: official
Indo-Asian News Service


Islamabad, Aug 2 (IANS) Pakistan is to soon get its "largest supply"
of F-16 combat jets even though the US is only selling it two planes as a
"first step", a senior official has said.

http://www.saab.se/node3299.asp?id=2005101922850

As previously announced Saab has signed a contract to supply an
airborne Surveillance System for Pakistan. Important conditions remain to be
settled until the contract will be effective. Because of speculations about
the order value, we would like to make clear that the contract value is SEK
8,3 billion, with two third for Saab and one third for Ericsson Microwave
Systems


Endnu en gang må jeg spørge: Hvorfor skal det holdes hemmeligt?

--
hilzen
hanzen








Alucard (22-10-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-10-05 15:51

On Sat, 22 Oct 2005 09:18:15 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html
>
> Pakistan will buy 77 F-16 jets from the U.S. which Washington will acquire
>from a third country, after they are fitted with the state-of-the-art
>equipment, Islamabad's Ambassador to America Gen (retd) Jehangir Karamat
>said.
>
>http://www.watsonblogs.org/jsingh/
>
>The Aerospace Daily & Defense Report (subscription required) is reporting
>that the Bush administration has "quietly told Congress that it wants to
>sell 80 new and used F-16 Fighting Falcons to Pakistan, a number
>considerably higher than expected." It's not a drastic difference, but it's
>notable because what was a modest bolstering of the Pakistan Air Force now
>looks more like a thorough revamp:
>
>http://www.eians.com/stories/2005/08/02/02pas.shtml
>
> Pakistan to get 'largest supply' of F-16s: official
> Indo-Asian News Service
>
>
> Islamabad, Aug 2 (IANS) Pakistan is to soon get its "largest supply"
>of F-16 combat jets even though the US is only selling it two planes as a
>"first step", a senior official has said.

Hmmmm.... Det første link siger 77 stk. Det andet 80 stk. Det tredie
siger "enormt mange" og et tidligere link siger 75 stk.

Gad vide hvor mange det reelt drejer sig om.....

Efter hvad jeg kan se har de fået 2 !!! som de købte for lang tid
siden.... Resten er kun gætterier....

hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 16:14


"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse
news:7ujkl1trs0sp94k39h0ummd74g577lv80a@4ax.com...
> On Sat, 22 Oct 2005 09:18:15 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
> wrote:
>
>>http://www.f-16.net/f-16_news_article1469.html
>>
>> Pakistan will buy 77 F-16 jets from the U.S. which Washington will
>> acquire
>>from a third country, after they are fitted with the state-of-the-art
>>equipment, Islamabad's Ambassador to America Gen (retd) Jehangir Karamat
>>said.
>>
>>http://www.watsonblogs.org/jsingh/
>>
>>The Aerospace Daily & Defense Report (subscription required) is reporting
>>that the Bush administration has "quietly told Congress that it wants to
>>sell 80 new and used F-16 Fighting Falcons to Pakistan, a number
>>considerably higher than expected." It's not a drastic difference, but
>>it's
>>notable because what was a modest bolstering of the Pakistan Air Force now
>>looks more like a thorough revamp:
>>
>>http://www.eians.com/stories/2005/08/02/02pas.shtml
>>
>> Pakistan to get 'largest supply' of F-16s: official
>> Indo-Asian News Service
>>
>>
>> Islamabad, Aug 2 (IANS) Pakistan is to soon get its "largest supply"
>>of F-16 combat jets even though the US is only selling it two planes as a
>>"first step", a senior official has said.
>
> Hmmmm.... Det første link siger 77 stk. Det andet 80 stk. Det tredie
> siger "enormt mange" og et tidligere link siger 75 stk.
>
> Gad vide hvor mange det reelt drejer sig om.....
>
> Efter hvad jeg kan se har de fået 2 !!! som de købte for lang tid
> siden.... Resten er kun gætterier....

Rend og hop.
75 -77 eller 80 so what.
Det er myggeknepperi for at forhindre at der skulle komme noget negativt
frem om dine halalvenner.

Gider ikke spilde min tid på ignoranter.
--
hanzen



hanzen (22-10-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-10-05 16:30


"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
news:4358f6c4$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Pakistan har fornylig bestilt +70 F16 jagere, 150 kinesisk byggede jagere
> samt avanceret radarudstyr fra Saab i Sverige.
> Samlet pris 46 Mia ( dk.kr? )
> Hvis de nu afbestilte 8 stk F16 havde de selv de 2 mia som Kofi Annan nu
> råber op om.
> Skal andre lande indirekte financiere Pakistans oprustning.
> Er der andre der har hørt noget om det?
> Sagen lugter. Nej, den stinker.


Det lader til at tallene er gode nok.
Men hvorfor bliver det kun nævnt 1 gang der i DK?

http://www.defenseworld.net/World-Military-News.asp/var/6893-DefenseAerospacePressnews-1

China and Pakistan have agreed to start joint production of a new fighter
aircraft to replace ageing French and Chinese aircraft used by Pakistan`s
Air Force, according to the Financial Times. In its online edition, the
newspaper quoted Pakistani Air Vice Marshal Latif as saying, "The (JF-17)
project is not only of strategic importance to the air force but it has
far-reaching implications both for the national defense and economic
prosperity of Pakistan." Pakistan will test the first four JF-17 "Thunder"
aircraft next year, with the supply of 150 aircraft beginning in 2007, said
Latif, who is also project director.

The two countries are planning to make at least 400 JF-17 fighters, with 250
of them going to China`s air force


--
hilzen
hanzen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408650
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste