Freverts tæft og homosex
Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-05 09:53

Lund, CD-damen og hvem der ellers i folketinget har paraderet med
homosex har formodentlig været nemme at gennemskue som paralel til en
"symbolsk neger", altså en representant for svaghed som en
altfavnendne organisation eller film er nødt til at rumme.

Efter jeg hørte den skingre refleksreaktion fra
Lærerfagforeningsformand Bondo, om at det er fortidigt at en jysk
familiefar frabeder sig bøsser som lærere for hans børn, er jeg sikker
på at Frevert er en af de mange der med genial politisk tæft har
indlemmet lesbisk-skuespil som en af de mange tangenter, der spilles

"Man kan ikke regere, uden at forstille sig" (Louis11 og Holberg)