THOSE CRAZY FUN LOVING MUSLIMS
Fra : GB

Dato : 19-10-05 21:41

Her er nogle indlæg Minut-blog har fundet på det islamiske
diskutionsforum islamic.dk. Citaterne er ikke redigeret:

Der er en islam, en udlægning af islam og en måde at udføre islam på.
Sandheden er at mange muslimer i Dagens Danmark er så vilde efter jeres
dvs. dine landsmænds accept at de er villige til at gå til at langt for
at få den. Så langt at de begynder at lyve i det små om islam. Løgene
bliver herefter større og større. Imamer vises på nationalt tv hvor de
tager afstand fra at Jihad i form af "Hellig Krig" ikke findes. Jihad
findes kun i islam som værende en form for kamp mod indre dæmoner,
fristelser etc. Stening findes heller ikke i islam, dette er blot en
holdning der cirkulerer blandt ekstremister. Og hijab for kvinder er
ikke nødvendigt, i islam er det faktisk valgfrit om kvinder vil gå med
hijab eller ej. Tænk at skulle lægge øre til så mange løgne. Dette er
den udlægning af islam som danskerne vil høre om.

Know the truth

***
Både i Al Quran og I hadit bliver der beksrevet dommedagen.

-Når der bliver høje bygninger,
-Når kvinder bilver til mand, mand bliver kvinde
-Når metal kan flyve(flyvemaskiner),
-Når tiden bliver kortere.

Alt det her og meget mere er tegn på dommedagen er nær.

Jihab girl

***
Subhan Allah at dø for Allahs skyld, der er ikke nogen stor ære i dette
liv end at dø for Ham Subhanu Wa Ta'ala. Disse brødre og søstre der får
denne ære, bliver æret i både duniya og er blandt de højeste af Jannahs
beboere. Jeg svarede måske, fordi selvom jeg gerne ville så er det dog
ikke sikkert man får muligheden men insha'Allah. Enhver muslim burde
ønske at dø Fi Sabil Allah.

Know The Truth

***
Vidste du... At hvis du ikke har intentioner om at gå i jihad, er du
ikke en go muslim.. j har beviser

Miss Ss

***
Subhanallah alle mine og dine brødre og søster bliver mishandlet og
dræbt, over alt i verden, og selv Vores elskede Quran, er blevet
mishandlet. Men du ser åbenbaret lige glad ud for du vil ikke gå i jihad
for det. Så vil jeg spørger dig hvad er du muslim for. ??? Nu skal jeg
sige dig, hvorfor du skal forsvarer de muslimske lande. Fordi der bor
muslimer. Det er dem du skal hjælpe, og ikke vores kafir leder.

Allah aKBAR

Vi fik at vide: 16-årig palæstinensisk pige lavede selvmordsbombe i
Israel" Selvfølgelig laver folk fordomme af dette... Det er virkelig til
grin hvordan vi opfører os i dag. Vi gør intet! INTET! Må Allah swa
retkede os, og være med denne 16-årige pige Inshallah..

Allah swa advarer os i koranen mod at jøderne altid vil hade os, og i
deres talmud, står der at muslimer (og i øvrigt andre religioner og
ideologier) er underlegende!

Fjern jøderne fra den islamiske jord, og vupti der er ingen der dør, og
alle er glade!

Soldier of Allah

***
Selv du vil kunne dræbe hvis du blev presset langt nok...

Know The Truth

***
Allah har forbandet Jøderne, så lad jøder gør alt det beskidte de vil.
de har allerede deres plads til det virkelige liv, nemlig helvede..

Yunus Islam

***
Jeg blev født i Algeriet.. men har boet her hele mit liv.. kom hertil da
jeg var 3 måneder.. men jeg ser mig slet ikke som en dansker eller føler
mig som en dansker overhovedet.. jeg er bare en muslim som prøver at
komme igennem det hårde liv. ..vi alle kommer fra et sted, nemlig
ISLAM..! så vi burde ikke være stolte over at være tyrkere, arabere og
hvad ved jeg.. heller ikke dansk osv.. lande og grænser var noget som
blev lavet af Briterne og Amerikanerne..!

Algerian Girl

***
Jeg har både hørt og læst i mange bøger/dokumentar film, at jøderne
påstod at de var den nationalitet som var forfulgt af hele verden, men
det passer jo slet ikke

Jeg tvivler hvilket på, om hvorvidt du ser nyheder, ligeså vel den
israelske hær dræber tusinder af palæstinenserne gøre også de civile
jøder. Gennem tiden har jøderne gang på gang manipulerede virkeligheden,
sidst var det under 2 verdenskrig hvor jøderne påstod, at Hitler havde
dræbt 6 millioner jøderne, hvilket senere blev opdaget, at det var bare
som altid en jødisk manipulation.

Intifada

GB