Irakkrigen - The Musical
Fra : Zeki

Dato : 19-10-05 15:12

Kan varmt anbefales for alle der er interesserede i politik og som trænger
til et godt grin. Selv var jeg flad af grin i de lidt over to timer showet
varede. Især Karsten Jansfort var sjov som Anders Fogh:
http://partner.jubii.dk/www.teatertv.dk/norrebro_teater/lets_kick_ass/lets_kick_ass.asp

Spiller på Nørrebros Teater frem til 29.oktober med repremiere 9.jan næste
år:

http://www.noerrebros-teater.dk/forestillinger.php?area=2&page=1&fid=1

Mvh
Zeki

Fra : Tim

Dato : 19-10-05 16:04

"Zeki" <Zeki@.dk> wrote in message
> [...]
>
> Spiller på Nørrebros Teater frem til 29.oktober med repremiere 9.jan næste

Hehe... forrygende godt paroderet

Men derfra og så til: NØRREBRO TEATER? )

Jeg går ud fra, at skatteborgerne giver tilskud til den forestilling?

Tim

Fra : Michael Weber

Dato : 19-10-05 21:45

"Zeki" <Zeki@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ick_ass.asp

> Spiller på Nørrebros Teater frem til 29.oktober med repremiere 9.jan næste

Der må være grundlag for en serie.
Eller en triologi.

Med venlig hilsen
Michael Weber