Endnu en grund.....
Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 13:20

......til ikke at respektere udanskerne:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=316719 . Hvorfor mon vi
bliver ved med at finde os i huse dette modbydelige afskum?

Malene P

Fra : Martin

Dato : 18-10-05 14:14

Malene P skrev:

> .....til ikke at respektere udanskerne:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=316719 . Hvorfor mon vi
> bliver ved med at finde os i huse dette modbydelige afskum?
>
> Malene P

Det gør vi heller ikke. Men hvor vil du kyle vores 300k muslimer hen?
Vi kan næppe smelte dem om til kalenderlys eller klappe dem i Ho Bugt
uden visse internationale repressalier.

Martin
------------

Fra : Michael Weber

Dato : 18-10-05 17:30

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .....til ikke at respektere udanskerne:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=316719 . Hvorfor mon vi
> bliver ved med at finde os i huse dette modbydelige afskum?
>
> Malene P

Fordi vi er et humanistisk samfund ?
Internationale forpligtelser ?
Fordi vi danskere, som folk, gerne vil hjælpe andre folk i nød ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 18:17

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi vi er et humanistisk samfund ?
> Internationale forpligtelser ?
> Fordi vi danskere, som folk, gerne vil hjælpe andre folk i nød ?

Er du den dumme bror?

Fra : Michael Weber

Dato : 18-10-05 18:41

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du den dumme bror?

Jeg er broderen, der hjælper min bror.
Hvis man skal snakke om brødre.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 19:54

> Fordi vi er et humanistisk samfund ?
> Internationale forpligtelser ?
> Fordi vi danskere, som folk, gerne vil hjælpe andre folk i nød ?

Uanset hvor modbtydelig mentalitet, kultur og menneskesin de bringer med
sig?

Malene P

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 20:19

> Uanset hvor modbtydelig mentalitet, kultur og menneskesin de bringer med
> sig?

Ja....de har lov til alt........det er bare vores integrationsbestræbelser,
der ikke har virket....de er faktisk ofre for os væmmelige danskere...

Fra : Lasse

Dato : 18-10-05 20:53

Nu siger i jo "de".

Det er sgu i virkeligheden det mest uforståelige: Altså at en bestemt
hudfarve afgør, hvad i synes om dem.

Det er fandme ensidigt og tegn på meget dårlig evne til nuancering. Verden
er ikke sort/hvid. Alle muslimer slår ikke fremskridtsparti-folk ned.
Ligesom alle danskere tydeligvis - og heldigvis - heller ikke er ens.

Diskuter gerne for min skyld, om de to personer - og andre kriminelle
udlændinge skal smides ud - det ka godt være det ville være det bedste. I
hvert fald ville det være en seriøs debat, der kunne bruges til noget.

For hvorfor diskutere noget, der alligevel ikke er en mulighed?

Mvh
Lasse

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 21:16

"Lasse" <spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> skrev i en
meddelelse news:435552a8$0$41138$14726298@news.sunsite.dk...
> Nu siger i jo "de".
>
> Det er sgu i virkeligheden det mest uforståelige: Altså at en bestemt
> hudfarve afgør, hvad i synes om dem.

Hvem nævner noget om hudfarve?

Malene P

Fra : Croc®

Dato : 18-10-05 21:24

On Tue, 18 Oct 2005 21:53:12 +0200, "Lasse"
<spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> wrote:

> [...]
>hvert fald ville det være en seriøs debat, der kunne bruges til noget.
>
>For hvorfor diskutere noget, der alligevel ikke er en mulighed?

Prøver du at bruge fornuft i forhold til Gath og Malene?

Regards Croc®

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 21:46

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 18 Oct 2005 21:53:12 +0200, "Lasse"
> <spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> wrote:

> Prøver du at bruge fornuft i forhold til Gath og Malene?

Prøv at forholde dig til emnet i stedet for personerne.

Malene P

Fra : GB

Dato : 18-10-05 22:46

"Lasse" <spamlasse.fjernaltdettehvisduvilmailemig@roenlev.dk> skrev i
meddelelsen news:435552a8$0$41138$14726298@news.sunsite.dk:

> Det er sgu i virkeligheden det mest uforståelige: Altså at en bestemt
> hudfarve afgør, hvad i synes om dem.

Fat det dog snart, tåber - det drejer sig ikke om hudfarve, men om nazi-
ideologien islam.

Du vil måske gerne leve som dhimmi? Ved du i det hele taget, hvad begrebet
dhimmi dækker? Nej, jeg tænkte det nok. Google er din ven.

GB

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 21:30

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]
menneskesyn??? .... vil du her bidrage yderligere med dine
observationer omkring andres menneskesyn? Eventuelt i skøn
sammenligning med dit eget?? .... du er jo ynkelig ...

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 21:46

"Peter Bang (slet FPSKC)" <peterbang@FPSKCprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> du er jo ynkelig ...

Muligvis -men nogle af de udanskere, vi trækkes med, er stadigvæk kommet med
en mentalitet og et menneskesyn, der ikke hører til her i landet. Et par af
dem kan man læse om i ovenstående artikel. Hvad med at forholde dig til den
sag i stedet for at angribe mig, fjols.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 22:17

> [...]
>ikke hører til her i landet. Et par af
>dem kan man læse om i ovenstående
>artikel. Hvad med at forholde dig til den

Det er jo noget domstolene tager sig af, Malene P ...

Men du bilder dig måske stadig ind, at voldsforbrydere kan
screenes ved indrejse? ... åndelige amøber forekommer alle
steder, uanset race, hudfarve, religion og sociale
tilhørsforhold ... din forestilling om, at voldsforbrydelser er
noget specielt udansk, er noget forblommet vrøvl ...

I øvrigt angriber jeg dig ikke ... Jeg beskriver bare for dig,
hvor ubegavede og ynkeligt smalsporede dine udtalelser er ...

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 23:18

"Peter Bang (slet NROJ8)" <peterbang@NROJ8privat.dk> skrev i en meddelelse

> I øvrigt angriber jeg dig ikke ... Jeg beskriver bare for dig,
> hvor ubegavede og ynkeligt smalsporede dine udtalelser er ...

Ja, men ved du hvad, båtnakke, hun fremkommer dog med en mening.......det
eneste du gør, er at kommentere andres....
Prøv at bidrage lidt, ikke bassemand?

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 23:21

> [...]
>
> Ja, men ved du hvad, båtnakke, hun fremkommer dog med en mening.......det
> eneste du gør, er at kommentere andres....

Det tror jeg ikke, han er i stand til.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 23:33

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

>"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i
>en meddelelse
>.news.tele.dk...

>Det tror jeg ikke, han er i stand til.

Fandt du en kær og begavet ven i den velartikulerede berigelse
Henri Gath? :))

I er et sødt par ... flæber I så sammen, eller udveksler I bare
tåbeligheder?

Fra : Malene P

Dato : 19-10-05 00:10

"Peter Bang (slet I2QKC)" <peterbang@I2QKCprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt du en kær og begavet ven i den velartikulerede berigelse
> Henri Gath? :))
>
> I er et sødt par ... flæber I så sammen, eller udveksler I bare
> tåbeligheder?

Du vil altså stadigvæk ikke forholde dig til emnet, lille lort?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 00:32

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]
Lille lort? :))

Nå ok ... så I flæber altså sammen ... selvom Henris smukke
retoriske evner alligevel har har haft en afsmittende effekt ...

Nå, men emnet ... Jeg har skrevet det til dig før, men jeg
forventede naturligvis ikke, at du fangede det midt i din
livsglæde ... din lille lort?!?! :))

Men jeg gentager da gerne:

"... åndelige amøber forekommer alle
steder, uanset race, hudfarve, religion og sociale
tilhørsforhold ... din forestilling om, at voldsforbrydelser er
noget specielt udansk, er noget forblommet vrøvl ..."

Der er så min mening om to spader der har slået til en dame i
Nakskov ... domstolene tager sig af resten.

Sover du så bedre, tror du?? ...

Du er forvrøvlet og ubegavet.

Fra : Malene P

Dato : 19-10-05 00:49

"Peter Bang (slet IFRYV)" <peterbang@IFRYVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Lille lort? :))

Undskyld -stor lort

> Du er forvrøvlet og ubegavet.

Men erkender mine fejl -qva ovenstående

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 01:09

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]

Dygtig pige ... så mangler du bare at stoppe dit hysteriske klynkeri
.... Ved lejlighed kan du også tørre Henri og GBs
øjne ... deres udsyn er sløret af tøsetårer.

Er 'stor lort' i øvrigt noget, der skræmmer nævneværdigt i din
omgangskreds? Eller er det også der kun den flæbende Malene
P, der træder i karakter? 'Usle, ækle, udanske store lort' .... Jeg
formoder, at der er noget i nærheden, du
kalder 'omgangskreds' ... ellers undskylder jeg meget ... De må have
store hjerter og uendeligt tålmod ... eller er det
også bare en flok tudetøser??

Du er forvrøvlet og ubegavet.

Fra : Malene P

Dato : 19-10-05 01:32

"Peter Bang (slet C90BW)" <peterbang@C90BWprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du er forvrøvlet og ubegavet.

Jaja, det har du jo sagt. Og du lyder lidt fuld efterhånden. Smut nu i seng.

Malene P

Fra : Henri Gath

Dato : 19-10-05 01:37

> "Peter Bang (slet I2QKC)" <peterbang@I2QKCprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du vil altså stadigvæk ikke forholde dig til emnet, lille lort?

Hæhæ...du har ret...det er jo det, han er...en lille lort......hæhæhæ

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 11:01

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Malene P"
><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>skrev i en meddelelse
>news.tele.dk...

>Hæhæ...du har ret...det er jo det,
>han er...en lille lort......hæhæhæ

:) ... fandt du et niveau, hvor du kunne være med ... tegning.

Fra : GB

Dato : 19-10-05 00:24

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det tror jeg ikke, han er i stand til.

Nej, han er et tågehorn. Vil I vide, hvordan man killfiler ham?

GB

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 00:44

GB <nonono@nospam.invalid> skrev:
>"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Nej, han er et tågehorn. Vil I vide, hvordan man killfiler ham?

.... sender du stadig mails rundt til de 'tågehorn' der ikke
synes du er det hurtigste dyr i skoven? ... Og posterer du
stadig dine Manus Negra-indbydelser i ng, for derefter at svine
andre til der gør det samme??

Du er sgu en tragikomisk figur, GB. En pryd for nationen som
sådan. Keep up the good work! :) ... fæ ...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-10-05 09:37

"Peter Bang (slet 1T179)" <peterbang@1T179privat.dk> skrev i
en meddelelse

> [...]
> synes du er det hurtigste dyr i skoven? ... Og posterer du
> stadig dine Manus Negra-indbydelser i ng, for derefter at

Er ´han holdt op med at ringe til folk om natten i en salig
kæfert og true dem?

--
ahw

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 23:31

> [...]
>fremkommer dog med en
>mening.......det
>eneste du gør, er at kommentere andres....

Malene P. kommer ikke med nogen mening ... hun refererer
dagspressen og skriver udansk dit og ækel dat ...

Og hvornår var det sidst du berigede denne verden med andet end
dit sædvanlige mundlort?

I stedet sidder du og flæber på andres vegne ... tudefjæs.

Fra : Henri Gath

Dato : 19-10-05 01:42

"Peter Bang (slet KI2XN)" <peterbang@KI2XNprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dit sædvanlige mundlort?
>
> I stedet sidder du og flæber på andres vegne ... tudefjæs.

Du kan godt lide sådan noget med "tude" og "tøse"? Du skal ikke skamme dig
over at være svag....dig skal der da også være plads til i verden......dit
store brutale mandfolk.....
Kig nu her og nyd..........vatarm http://www.kinagrill.dk/
Og husk at skrive, når du en dag har andet på hjerte end studentikost
pladder

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 10:58

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]

Nej. Jeg synesdet er frygtelig belastende at være vidne til.

>Du skal ikke skamme dig
>over at være svag....dig skal der da
>også være plads til i verden......dit
>store brutale mandfolk.....

Skam? ... relaterer du?

>Kig nu her og nyd..........vatarm
>http://www.kinagrill.dk/
>Og husk at skrive, når du en dag har
>andet på hjerte end studentikost
>pladder

wouw ... ok. Kinagrill.dk og Ekstrabladet ... det er en stor verden
der åbenbarer sig ...