De muslimske kvinder døde
Fra : Knud Larsen

Dato : 17-10-05 22:22

Det er sådan noget som apologeter her i DK øjeblikkeligt vil afvise, men:

"Bliv 'bag forhænget'
Men kvindernes liv i 'purdah' - urdu for 'bag forhænget' - dømte titusindvis
af kvinder til døden, da et jordskælv ramte det sydlige Asien forrige
lørdag.

Myndighederne siger, at størstedelen af de over 50.000 ofre for jordskælvet,
der målte 7,6 på richterskalaen, var kvinder og børn.

Læger siger det samme om de sårede, som behandles i skælvets dødszone, som
strækker sig fra det ujævne landskab i Den Nordvestlige Grænseprovins til de
frodige bjergegne og dale i de pakistansk og de indisk kontrollerede dele af
Kashmir.

»Det overrasker mig ikke. Blandt mine slægtninge er der kvinder, der
praktisk talt aldrig forlader huset undtagen ved bryllupper og den slags«,
sagde en ortopædkirurg fra den lokale nødhjælpsorganisation Jamiat ud Dawa."

Jamen, det er fuldstændig "det samme", som hos kristne molboer og andre
almindelige jyder, vil Vadmand og andre sikkert hurtigt kunne forklare
dig, vi var på samme måde for bare 10 år siden.

USA og Israel kunne let have stoppe jordskælvet, hvis de ville. Den
pakistanske informationsminister fortalte iøvrigt på BBC, at han intet
kendte til tektoniske plader og jordskælvsområder, det hele er under alle
omstændigheder Allahs vilje, og derfør bør man ikke vide sådan noget, eller
forberede sig på noget som helst, men det er også vores skyld naturligvis.
Og det at de tror på Allah, og på at alt er forudbestemt, - Arne, Bjarne og
Vadmand kan sikkert forklare, hvorfor vi naturligvis må acceptere skylden?
Og hvis man bygger huse med sand i stedet for med cement, så er det fordi
den ondartede og morderiske imperialistiske kapitalisme har dræbt den
godhjertede entreprenør-ånd i de berørte områder. Jeg er lige ved at tro,
jeg kunne blive ansat på en højskole, eller måske på den muslimske DIA-skole
i København?

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-10-05 23:44

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> områder. Jeg er lige ved at tro, jeg kunne blive ansat på en højskole,
> eller måske på den muslimske DIA-skole i København?

Nu gider jeg ikke tage dig alvorligt mere. Jeg har hidtil opfattet dig som
en person, man kunne være uenig med, men føre en blot tilnærmelsesvis saglig
diskussion med.

Ovenstående svada beviser, at mit liv er for kort til folk som dig.

Per V.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-10-05 00:32

Per Vadmand wrote:
> [...]

[Snippenip]

> Ovenstående svada beviser, at mit liv er for kort til folk som dig.

Indrøm det bare - titlen pissede dig af.

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 01:23

> [...]
> saglig diskussion med.
>
> Ovenstående svada beviser, at mit liv er for kort til folk som dig.

mit liv er vist også for kort til fjolser som dig *PLONK*.....

Fra : GB

Dato : 18-10-05 03:00

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen

> mit liv er vist også for kort til fjolser som dig *PLONK*.....

Velkommen i klubben.

GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-10-05 14:18

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> saglig diskussion med.
>
> Ovenstående svada beviser, at mit liv er for kort til folk som dig.

Naturligvis, lidt satire er simpelthen for meget, måske kunne man få det
forbudt, - så I skrøbelige ikke bliver for stødt.

Men jeg må dog tage hatten af for, at du dog ikke kunne bortforklare, at vi
naturligvis må finde os i at islam vil have kontrol over deres kvinder. Den
med at vi kan plukke, det vi ønsker, hos vores muslimske indvandreres kultur
er uholdbart, de har ret til deres kvindesyn, og det må vi bare leve med.
Alt andet er ønsketænkning.