Indvandrekvinder stikkes af perkertaxaer
Fra : Jesper

Dato : 17-10-05 20:27

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=643110/

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Tveskaeg

Dato : 18-10-05 13:48

On Mon, 17 Oct 2005 21:27:25 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=643110/

Den sag vil jeg anlægge som grund når jeg skal bruge en taxa og bede
om en folkedansk chauffør.

Er der forresten nogen der har kendskab til taxi firmaer som
udelukkende anvender folkedansk arbejdskraft?

Fra : Per Rønne

Dato : 18-10-05 13:58

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Er der forresten nogen der har kendskab til taxi firmaer som
> udelukkende anvender folkedansk arbejdskraft?

Næh, men det er andetsteds fremgået at de bruger kodeordet »hund med«,
når de bestiller taxaerne. Men måske skulle du fortælle at du skal have

Personligt ville jeg aldrig sige at jeg skulle have en hund med,
medmindre jeg rent faktisk skulle. Det er vist ikke alle chauffører der
vil have dyrehår i deres vogne.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper

Dato : 18-10-05 14:46

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Personligt ville jeg aldrig sige at jeg skulle have en hund med,
> medmindre jeg rent faktisk skulle. Det er vist ikke alle chauffører der

Til gengæld regner muhamedanerne hunden som værende et urent dyr, så
hvis du få en perkertaxa, så er det nok en hindu eller sihk der sidder
bag rattet og ikke en muhamedaner!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 18-10-05 15:28

> Til gengæld regner muhamedanerne hunden som værende et urent dyr, så
> hvis du få en perkertaxa, så er det nok en hindu eller sihk der sidder
> bag rattet og ikke en muhamedaner!

Det er jo derfor nogle tilsyneladende siger, at de skal have hund med -
selv om de ikke skal. Den ville jo bare være tydeligere med »gris«.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-10-05 15:13

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der forresten nogen der har kendskab til taxi firmaer
> som
> udelukkende anvender folkedansk arbejdskraft?

hvad betyder det ord "folkedansk" - måske du mener
folkedans?

ordet findes ikke i ordbogen, og det plejer jo at være det
I fremmehadere henviser til når I hævder at man godt kan
kalde muslimer for "muhamedanere", at det står i ordbogen.
Da folkedansker ikke står i ordbogen eller i nogen ordbog,
så kan man jo ikke vide, hvad i alverden du mener!
--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 18-10-05 15:28

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]

> Da folkedansker ikke står i ordbogen eller i nogen ordbog,
> så kan man jo ikke vide, hvad i alverden du mener!

De mener naturligvis »etnisk dansk« - og jeg forstår ikke at de absolut
skal finde på et nyt ord. Det plejer dog sædvanligvis at være en
NoTrabajo der benytter sig af termen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-10-05 15:37

> De mener naturligvis »etnisk dansk« -

næeh! virkelig? tænk, det anede jeg ikke )

og jeg forstår ikke at de absolut
> skal finde på et nyt ord. Det plejer dog sædvanligvis at
> være en
> NoTrabajo der benytter sig af termen.

ja - han ligger nu trygt i mit filter, og der ryger Tveskaeg
også snart i. Småtbegavede mennesker er lidt for
anstrengende i længden.

--
ahw

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 23:19

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> og jeg forstår ikke at de absolut
>
> ja - han ligger nu trygt i mit filter, og der ryger Tveskaeg
> også snart i.

Ingens verden går vel under, fordi de ender i dit filter -så kunne du ikke
lige holde den slags ligegyldigheder for dig selv?

Småtbegavede mennesker er lidt for
anstrengende i længden.

Ja -men så hold dig dog væk i stedet for at anstrenge os andre.

Malene P

Fra : T

Dato : 18-10-05 21:11

Folkedansk er et af de udtryk som de danske nynazister
bruger om ikke farvede

Fra : NoPasaran

Dato : 18-10-05 22:52

"T" <wanker1967@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:43555523$0$11671
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Folkedansk er et af de udtryk som de danske nynazister
> bruger om ikke farvede

Hvad så, wanker (meget betegnende nick, for resten), hvad så med "etnisk
dansker"?

Desuden har du scoret en Godwin.

--
NoPasaran

Fra : Egon Stich

Dato : 19-10-05 10:56

> [...]
> Da folkedansker ikke står i ordbogen eller i nogen ordbog,
> så kan man jo ikke vide, hvad i alverden du mener!

Mon ikke ordet har rødder i nazistiske kredse?
Og fortrinvis bruges af mennesker, med en racistisk grundholdning?
Og som er dumme nok til ikke at vide, at temmelig mange familier, som de
anser for "folkedanskere", ikke skal ret langt tilbage, før de finder
indvandrere, at mange forskellige slags, i stamtræet?
Eller de har måske ligefrem opstillet kriterier for, hvornår man er "ren"?
Ligesom man havde i nazityskland, hvor nogle mennesker blev afkrævet en
Arieattest?
Gad vide, hvornår mine efterkommere kan kalde sig "Folkedanskere"?
Børn, børnebørn, oldebørn?
Eller længere?

MVH
Egon

MVH
Egon

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 19-10-05 22:58

Arne H. Wilstrup skrev i meddelelsen
<435502eb$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

>I fremmehadere henviser til når I hævder at man godt kan
>kalde muslimer for "muhamedanere", at det står i ordbogen.

Det har da intet med had at gøre at kalde folk det de er.

Der er egentligt ikke noget underligt i at en muhamedaner kalder
sig selv muslim; men en jøde eller kristen kunne med med samme ret
kalde sig selv muslim, da ordet betyder "en som har overgivet sig til Gud".

At kræve at nogen skal kalde nogen som har en anden religiøs
ovebevisning muslim er jo at forlange at de skal anerkende dennes
tro som værende den rigtige tro i stedet for deres egen.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Egon Stich

Dato : 20-10-05 11:57

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Arne H. Wilstrup skrev i meddelelsen
> <435502eb$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

Begrebet Muhammedaner" er ikke afskaffet, selv om de kulturradikale
hallalhippier påstår noget andet.
Der er ganske enkelt tale om, at forsøge på at etablerer et "nysprog".
Man kan jo forsøge sig med leksika.
Man kan her se, hvad man igennem hundrede af år, har kaldt denne
trosretning.

MVH
Egon