Bali bomberne
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-10-05 15:10

Lidt godt til dem, der vil vide mere end resten af fåreflokken.
http://kerrycollison.net/index.php?/archives/646-Inside-Indonesias-War-on-Terror.html

Ovenstående er et link til en transkripering af et autralsk
dokumentar-program, som viser, at de indonesiske myndigheder var dybt
involveret i Bali-bomberne, der for tre år siden dræbte 202 mennesker i
et par natklubber.

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-10-05 16:19

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dokumentar-program, som viser, at de indonesiske myndigheder var dybt
> involveret i Bali-bomberne, der for tre år siden dræbte 202 mennesker i

Det kan da ikke undre mig. Muhamedanerne har én fælles sag, og det er at
bekæmpe/myrde de/os vantro.
--
NoTrabajo