Et spil om MEDLIDENHED = det ulækreste af ~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-05 04:13

Et spil om MEDLIDENHED = det ulækreste af alt

Mit fædreland smadres af danskersindsygen om at vi skal have
medlidenhed med enhver hvis forældre har løjet "mig flygtning".

Som Nørrebros jøde er ungdomshusnazierne efter mig, og efter i årtier
at have hærværket for kun et par tusinde kroner i snit pr år, har de
dette år flerdoblet hetzens i både bekostelighed og mht livstruende
karakter - brosten gennem tykke termoruder langt ind hvor min kone og
jeg sover.

Tidligere har de smadret snart alle vinduer i stuen, hvor vi bor, men
forrige weekend var de igen inde i haven og smadrede havemøbler,
drivhusvinduer og to 1.sals ruder, hvor lejere boede, men nu er
flyttet.
Om jeg nogensinde kan forsøde min alderdom igen ved at udleje, er
tvivlsomt.
BZ har altid ønsket boligmanglen forværret, og ikke kureret.

Så jeg fik sat en solid høj havelåge på, selvom sådant i 80erne og
90erne førte til ildspåsættelser.
De to farligste nætter, fredag og lørdag har de begge gange med mange
stærke voksnes styrke revet mit tømmerarbejde fra hinanden (uden brug
af værktøj), så de kunne have sluppet ind ad en bred sprække - men de
har stoppet ved det.

At de ikke er så hårde ved mig, som ved Jonni Hansen (som jeg har
langt mindre tilfælles med end de autonome selv har), må ses som, at
jeg latterliggøres som
*ynkværdig landsbytosse" og selv rocker-typer,
(som de autonome har ambitioner om at blive)
dyrker i egen selviscenesættelse en art "medlidenhed" i stil med den
, der får danskerflertallet til ikke at nænne at udvise muslimer i
bundter., når de i stemmeboxen har kunne vælge denne lykkeskabende
mulighed.)

At man denne sommer har optrappet enormt volden mod mig, er nok i tråd
med, at indvandrerbander af politiet ønskes ind som
rocker-efterfølgere på narkomarkedet incl hashmarkedet.

Jeg er helt i vildrede med, _ hvorfor_ bøllerne holder lidt igen,
visse weekender - og så pludselig optrapper. Det er vel terrorens
princip at man ikke skal kunne ane en eller anden måde at mindske
volden selv - terror betyder rædsel og rædsel er om den kierkegaardske
eksistentielle angst, hvor alt er intuitivt og mørklagt, og klarhed og
logik er fjernet som redskaber til selvhjælp

Kan noget få politiet til at tage dette alvorligt?
At Landsretten har udskudt afslutning af ungdomshussag, der kunne have
sat besætterne ud iår, er svært at forstå.Hvis man ikke ser
retsvæsenet som spændt for Islams vogn.