GOD ferie
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 14-10-05 17:48

Når jeg nu lige pludselig ikke svarer på indlæg i det næste stykke tid, så
skyldes det ikke uvilje, men simpelthen det faktum at jeg i morgen tidlig
starter bilen og drager på en kombineret studitur til England, undervejs
skal jeg deltage i en konference i Paris, og da jeg ikke tager min internet
forbindelse med mig er jeg afskåret fra at deltage i debatten - blot til
orientering og god ferie til alle der holder en velfortjent ferie

Peter

Fra : Allan Riise

Dato : 14-10-05 17:54

Peter K. Nielsen wrote:
> [...]
> jeg ikke tager min internet forbindelse med mig er jeg afskåret fra
> at deltage i debatten - blot til orientering og god ferie til alle

Kan du ha' det rigtigt, og håber at du får gode input med hjem...

--
Allan Riise

Fra : Croc®

Dato : 14-10-05 18:52

Røvhul. Jeg skal arbejde. ;-(

Regards Croc®

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 14-10-05 19:42

On Fri, 14 Oct 2005 19:52:09 +0200, Croc® wrote:

> Røvhul. Jeg skal arbejde. ;-(

Så har du forhåbentlig lagt mærke til hvor godt vejr det er for tiden.
Jeg nyder i hvert fald min sene sommerferie.

--
MVH
osv...

Fra : Croc®

Dato : 14-10-05 20:22

Skulle det være en trøst.

Regards Croc®

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 15-10-05 00:48

On Fri, 14 Oct 2005 21:22:18 +0200, Croc® wrote:

> Skulle det være en trøst.

For mig er det da
--
MVH
osv...

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 14-10-05 20:10

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Røvhul. Jeg skal arbejde. ;-(

He he ogjeg skal efter at have svinet min krop til med fransk rødvin og oste
i rigelige mængder vælte mig i god gammeldags engelsk bitter

nyd din mælk

Peter

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 20:54

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in

> [...]
> ikke tager min internet forbindelse med mig er jeg afskåret fra at
> deltage i debatten - blot til orientering og god ferie til alle der

Ferie, hvad er ferie for noget?
Nå, men god tur.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-10-05 15:13

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message
> [...]
> blot til orientering og god ferie til alle der holder en velfortjent ferie

Kan du ikke fortælle lidt om det engelske skattesystem når du kommer hjem.

Thorkild

Fra : Croc®

Dato : 17-10-05 01:14

On Sun, 16 Oct 2005 16:12:51 +0200, "Thorkild Poulsen"
<thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote:

>Kan du ikke fortælle lidt om det engelske skattesystem når du kommer hjem.

Jeg plejer da ikke at betale skat når jeg er på ferie i England.

Regards Croc®

Fra : Morfar fra Viborg

Dato : 17-10-05 07:14

Jeg håber du får en rigtig GOD ferie.