Mafia i Roskilde
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-10-05 16:08

Den østeuropæiske mafia har udvidet aktiviteterne i Roskilde til at også
at omfatte tiggeri. Før var det kun bodeldrift, hash og narko.
Bordellerne gøres der ikke noget seriøst ved og af narkoen tages de små
pusher men tiggerne får lov til at tikke i fred.

Hvad kan man gøre ved mafiaen?

Hvad bliver det næste de går i gang med?

Fra : Jim

Dato : 12-10-05 16:17

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at omfatte tiggeri. Før var det kun bodeldrift, hash og narko. Bordellerne
> gøres der ikke noget seriøst ved og af narkoen tages de små pusher men

Hvis tiggerne tikker, så må mafiaen vel takke?

> Hvad bliver det næste de går i gang med?

Hvis nogen hverken tikker eller takker, så skal de vel trækkes op.

J.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-10-05 21:53

Jim skrev:
> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis tiggerne tikker, så må mafiaen vel takke?

> Hvis nogen hverken tikker eller takker, så skal de vel trækkes op.

De sender også nogen rund og sælge regninger og påstå at de er fattige
studerende.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-05 22:53

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message
> [...]

Forleden antastedes jeg i min have af Røde Kors tiggere.
De er de værste
De støttes af staten med skattefrihed og gratis TV-adgang.
Selvfølgelig skal vi hurtigt have skovlen under russernes mafiøse
netværk, der ikke kun har loge-karakter, men som hvor de kommer fra,
omfatter vold.
Nice-traktat og Øst-udvidelse fik derfor pro-EU typer som Glistrup og
jeg, til at blive anti-EU - det havde længe været lige ved at tippe
over, dog ikke vedr den fornuftige Euro-valuta

Fra : L

Dato : 21-11-05 14:10

> [...]
> pusher men tiggerne får lov til at tikke i fred.
>
> Hvad kan man gøre ved mafiaen?
>
> Hvad bliver det næste de går i gang med?

Og ? det er vel ok .

Er det ikke jer der vil have vi skal åben op , så må man tage det sure med
det søde .