Dødstrusler mod Jyllandsposten
Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-05 14:26

Ifølge bl.a.:

http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=640832

har dagbladet Jyllandsposten modtaget adskillige dødstrusler efter
offentliggørelsen af Muhamed-karikaturer. Foreløbig er den 17-årig dreng
anholdt, men der er tilsyneladende tale om flere ekstremistiske
muslimer, så nu er der sat vagter på JPs redaktion.

Ja, man føler sig jo næsten hensat til Holland ;-(.
--
Per Erik Rønne

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-10-05 15:43

"Per Rønne" <spam@RQNNE.invalid> skrev i

> [...]

> muslimer, så nu er der sat vagter på JPs redaktion.

> Ja, man føler sig jo næsten hensat til Holland ;-(.

Vi kan kun sige "tak" til eliten og det store danske vælgerflertal der i
80'erne og 90'erne stemte på de partier, der ønskede at lukke i hobetal
af muhamedanere ind i landet.

Det er snart på tide, at der bliver gjort noget ved muhamedanerproblemet
her i Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 12-10-05 15:50

NoTrabajo wrote:

> Vi kan kun sige "tak" til eliten og det store danske vælgerflertal der i
> 80'erne og 90'erne stemte på de partier, der ønskede at lukke i hobetal
> af muhamedanere ind i landet.

Kom dog videre med dit liv.

--

morten sorensen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-10-05 15:54

NoTrabajo wrote:
> "Per Rønne" <spam@RQNNE.invalid> skrev i

> Vi kan kun sige "tak" til eliten og det store danske vælgerflertal
> der i 80'erne og 90'erne stemte på de partier, der ønskede at lukke i
> hobetal af muhamedanere ind i landet.

Du alene vide!
Er du ren?

Ellers så stop dit kasteri, du har snart gjort alle andre end dig selv til
landsforrædere.

Når nu det store flertal alle er snotdumme, ifølge dine skriv, kunne det så
tænkes at det måske var den meget lille gruppe, dig selv iberegnet der var
forkert på den?

At der ikke er, eller var, nogen der specifikt sad og regnede med *kun* at
få muslimer ind, for at *de* kunne være din mare?

Kunne det tænkes, bare at øjeblik, at det som sådan ikke er/var
indvandringen der er problemet, men den manglende integration, og der er der
en lille gruppe der har gjort alt hvad der stod i deres magt, og stadig
virker på samme måde, for at marginalisere, for at lægge for had, for at
nedgøre og for at nedværdige netop de mennesker der i stedet skulle
integreres?

Den der mådes med skepsis bliver skeptiker.

Den der mødes med had, lærer at hade.

Den der mødes med afsky, lærer at afsky.

Den der mødes med ligegyldighed, bliver ligeglad.

Men den der mødes med et åbent sind, den der bliver vægtet p.g.a. sine
handlinger, og den der bliver rost, bliver et åbensindet, ligevægtig og
berigende menneske.

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-10-05 16:24

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Men den der mødes med et åbent sind, den der bliver vægtet p.g.a. sine
> handlinger, og den der bliver rost, bliver et åbensindet, ligevægtig og
> berigende menneske.

Det er nemlig rigtigt, vi må være åbne over for at ændre vores samfund, så
det bedre passer til den Tredje Verden.
Dem der brokker og truer pga et par sjove billeder, gør det jo ikke fordi
"vi" har mishandlet dem, de gør det fordi deres værdisystem er helt
anderledes, end det vi har været vant til i DK. Nogle af palæstinenserne
siger ligefrem, at de må overveje at rejse tilbage, hvis vi ikke tager skeen
i en anden hånd, - uha da da, den sved.

Jeg læste lige et indlæg fra en 18 årig handelsskoleelev, som tager bladet
fra munden:

"Hvordan kan vi som muslimer tænke på at integrere os, når vi bliver krænket
på den måde? ...
Jeg synes virkelig, de går glip af noget. Nemlig noget så smukt som islam...
Folk der er så hjernedøde at fremstille billeder af en af Guds profeter, bør
ikke være iblandt os...
Jeg håber det værste sker for dem." (søde menneske, - mon han drømmer om
Holland?)

Jamen vi har da sikkert generet den stakkels dreng i mange bitre år, bl.a
har vi billeder af en anden af Guds profeter i vores kirker, - det var der
også en af de protesterende muslimer, som mente var stærkt kritisabelt, han
ville dog ikke forlange at vi fjernede billederne og statuerne, - vi bøjer
os i taknemmelighed.

En anden skriver, at han går 150% ind for ytringsfrihed, men den skal ikke
indbefatte kritik af islam eller af Profeten, - nej naturligvis.

Man kan kun gætte på hvad der vil ske den dag en eller anden frembringer
noget der *virkelig* er generende for muslimer, og ikke det rene pjat som
disse billeder af Muhammed, - som man jo HAR haft inden for islam før i
tiden.

Jeg blev virkelig chokeret, da jeg en dag så at en amerikansk toneangivende
muslim, en intellektuel af høj karat, hvis artikler om islam jeg har læst
med stor interesse, - en dag havde en artikel med overskriften: "QURAN
DESECRATION:
Far Worse than Abu Ghraib

M. A. Muqtedar Khan | May 18, 2005

Altså han mener at symbolværdien i noget papir er mere væsentligt end tortur
eller nedgøring af rigtig levende mennesker, - det er rystende.

Anyway, for dem der gider, - han har masser af fine artikler.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-10-05 16:40

Knud Larsen wrote:

> Det er nemlig rigtigt, vi må være åbne over for at ændre vores
> samfund, så det bedre passer til den Tredje Verden.

Sludder, men vi skal være åbne over for at alle mennesker er individder der
ikke bør behandles ens i alle situationer.

> [...]
> palæstinenserne siger ligefrem, at de må overveje at rejse tilbage,
> hvis vi ikke tager skeen i en anden hånd, - uha da da, den sved.

Ja, det er der sikkert nogen der mener, men gør alle?

> Jeg læste lige et indlæg fra en 18 årig handelsskoleelev, som tager
> bladet fra munden:

Du læser jo også en hel del, dog mest kun om et eneste emne.

> [...]
> Guds profeter, bør ikke være iblandt os...
> Jeg håber det værste sker for dem." (søde menneske, - mon han drømmer

Og det står han så for, gør alle?

> [...]
> stærkt kritisabelt, han ville dog ikke forlange at vi fjernede
> billederne og statuerne, - vi bøjer os i taknemmelighed.

Jeg er hundrede % sikker på, at han som ikke etnisk Dansker, har mærket hvad
det vil sige at der er et oppisket hadstemning imod især Muslimer, dernæst
Arabere.

> En anden skriver, at han går 150% ind for ytringsfrihed, men den skal
> ikke indbefatte kritik af islam eller af Profeten, - nej naturligvis.

Og det mener den person så, og?

> [...]
> frembringer noget der *virkelig* er generende for muslimer, og ikke
> det rene pjat som disse billeder af Muhammed, - som man jo HAR haft

Det er da muligt, ligesom at nogen abortmodstandere i USA går til direkte
angreb med dødelige midler, og med døden til følge for den angrebne.
Gør det alle abortmodstandere til mordere?

> [...]
> toneangivende muslim, en intellektuel af høj karat, hvis artikler om
> islam jeg har læst med stor interesse, - en dag havde en artikel med

Det kan jeg da godt forstå at han mener, men derfor behøver jeg ikke at være
enig.
Når ens tro er så forankret som den er, så er ethvert angreb på samme, også
et angreb på ens egen integritet.

> Altså han mener at symbolværdien i noget papir er mere væsentligt end
> tortur eller nedgøring af rigtig levende mennesker, - det er rystende.

Tjaae, du får en større fængselsdom ved at forfalske penge, end ved
hæmningsløs og uprovokeret vold.

> Anyway, for dem der gider, - han har masser af fine artikler.

Sikkert, men han er lidt bagudstående alligevel, ikke?

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-10-05 17:42

> Sludder, men vi skal være åbne over for at alle mennesker er individder
> der ikke bør behandles ens i alle situationer.

"Behandles ens"? ikke forstået.

> Ja, det er der sikkert nogen der mener, men gør alle?

Skrev jeg ikke "nogle"?

> Du læser jo også en hel del, dog mest kun om et eneste emne.

Uha, læser du over min skulder? Jeg troede selv, at jeg læste om næsten alle
emner, - men det er jo ikke alle emner, der egner sig til korte indlæg, som
netop de stærke holdningsemner gør.

> Og det står han så for, gør alle?

Så du mener, at man bør holde op med at bringe læserbreve og artikler, for
forfatterne tegner sjældent alle verdens mennesker? Journalister bør vel
også holde op med at rapportere`, medmindre de ved at 99% af befolkningen
står bag deres holdning? Vi bør måske overveje at komme tilbage til noget
der ligner DDR, her var der heldigvis ingen overraskelser i læserbrevene
eller i lederne, og man kunne være sikker på sit verdensbillede.

> Jeg er hundrede % sikker på, at han som ikke etnisk Dansker, har mærket
> hvad det vil sige at der er et oppisket hadstemning imod især Muslimer,
> dernæst Arabere.

Der er ikke "oppisket" noget som helst, og nydanskerne mener da også at
stemningen er blevet bedre for hvort år. Det MÅ altså være muligt at
kritisere ønsker om censur og ændringer af vores hårdt tilkæmpede tolerance
mht andres meninger.

> Og det mener den person så, og?

Du mener med andre ord at kun statistiske efterretninger, - med de fejl *de*
indeholder, er relevante når mennesker taler sammen?

> Det er da muligt, ligesom at nogen abortmodstandere i USA går til direkte
> angreb med dødelige midler, og med døden til følge for den angrebne.
> Gør det alle abortmodstandere til mordere?

Nej, men betyder det, at vi bør glæde os, hvis vi også får den slags
abortmodstandere i Danmark?

> Det kan jeg da godt forstå at han mener, men derfor behøver jeg ikke at
> være enig.
> Når ens tro er så forankret som den er, så er ethvert angreb på samme,
> også et angreb på ens egen integritet.

Det er jo en farlig tankegang, - farlig for andre mennesker.

> Tjaae, du får en større fængselsdom ved at forfalske penge, end ved
> hæmningsløs og uprovokeret vold.

Det er nok fordi der står "Gud" på pipirpengene?

> Sikkert, men han er lidt bagudstående alligevel, ikke?

Ikke på anden måde, end at han har været så uheldig at blive født ind i en
bestemt tro, - som et begavet mennesker, som han, burde kunne gennemskuer på
ti sekunder som menneskeværk.

Allah: "Jeg har skabt hele universet, og jeg kan give jer hvadsomhelst,
kvinder, kameler og sølv og guld, - vil I så ikke tro nu?" - "Og hvis I som
retfærdige og rigtige troende, alligevel ikke får andet end ulykker og
uheld, så vid, at jeg gør lige hvad der passer mig, så det kan I ikke udlede
noget af" osv osv fra Koranen.

Hvorfor mon ham Allah nu igen straffer de allermest troende som i Iran, i
Sudan, i Asien? Jeg tror det er fordi man beder forkert, manden lever jo i
den syvende himmel og ikke nede i en sort sten i Saudi Arabien, en sten som
skal symbolisere Afrodites hoved, og som er blevet tilbedt af de vantro,
længe før nogen tænkte på islam. Det må være stærkt irriterende, når man har
gjort sig umage med at stable et univers på benene og har produceret en bog
med opskriften på det rette liv, at folk så går og kysser sten, i stedet for
at se op.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-05 17:21

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> Det er nemlig rigtigt, vi må være åbne over for at ændre vores samfund, så
> det bedre passer til den Tredje Verden.

Ja, senest kan her ses at:

http://www.gymnasieskolen.dk/article.dsp?page=18994

den danske alkoholkultur udgør et integrationsproblem, da unge muslimer
ikke må drikke alkohol. Tilsyneladende skal alkohol derfor afskaffes til
fester for unge gymnasieelever og studenter, lige som der er dem der vil
have øllerne forbudt på universiteternes ruskurser.

Jeg kan ikke se at vi som danskere skal ændre /vores/ kultur af hensyn
til indvandrerne. Jvf de tiltag man tidligere har set i børnehaver med
forbud mod at /danske/ børn spiste svinekød.
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-10-05 18:06

""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> wrote in message

> [...]
> fester for unge gymnasieelever og studenter, lige som der er dem der vil
> have øllerne forbudt på universiteternes ruskurser.

Fromme mennsker i Saudi Arabien har forsøgt at få fodbold forbudt, - men det
er nu blevet afvist af det religiøse politi. Man har præcis brug for, som
forfatteren nedenfor skriver, at gøre grin med religionerne. Der er ikke
noget de fromme har respekt for som et godt grin, - som man også kunne
opleve i "Rosens Navn", og hvilket faktisk VAR baseret på virkeligheden.
Humor er livsfarlig for de fromme, jeg så en undersøgelse som blev refereret
i The Economist, som viste at 95% af vores "kirkefædre" havde advaret stærkt
mod at more sig over noget som helst.

Her er så noget om fodbold, og man griner ikke engang af det i SA, eller på
al Azhar.

En af de fromme ville i det mindste lave reglerne om, så man ikke skulle
rende rundt og spille efter vantro fodboldregler, han havde 15 forslag til
ændringer, se nedenfor:

(man kan også læse om fatwaen i et norsk blad)

The October 7 MEMRI report entitled "Anti-Soccer Fatwas Led Saudi
Soccer Players to Join the Jihad in Iraq" is a classic of the "you
couldn't invent this sort of thing" sort. Even Charlie Chaplin
couldn't have found anything at once so dreadful and so hilarious as
the story told originally by the Saudi newspaper Al-Watan. It turns out
that a "religious authority" by the name of Sheikh Abdallah Al-Najdi
had issued a fatwa back in late August, warning the faithful that
soccer was a creation of the infidel Christians and Jews, and was thus
to be avoided, unless the rules were changed. It was not permissible to
play for the fun of it, but only to harden the body in preparation for
jihad.

Al-Najdi then laid out the Islamic decalogue on soccer:

1. Eliminate the four lines defining the playing area;
2. Ban the use of language like "foul," "penalty kick," "corner kick,"
"goal," and "out of bounds." Anyone who says such things must be thrown
out of the game and duly punished;
3. You can't stop playing just because you break your hand or foot.
And no yellow or red card for anyone who does that to you. No way. You
drag the opponent into a proper sharia court and testify against him;
4. Since the infidels have eleven players on a side, Muslims must have
either more or less, but not that satanic number;
5. Proper dress codes must be enforced, no colorful shirts and shorts,
and no numbers;
6. Remember that this is preparation for jihad, don't waste time
celebrating a win;
7. Change the length of the game from the usual 45-minute halves;
8. In fact, no halves. Either play the whole game non-stop, or have
three periods (remember that the infidels play two halves);
9. If the game is tied at the end of regulation, that's it. No
overtime, no penalty kicks;
10. No referee. That's obvious, since you can't talk about fouls,
corner kicks, or any of the other things that referees decide;
11. No fans. If soccer is preparation for jihad, why would anyone
watch? They should be getting ready for jihad themselves;
12. After the game, no comments about either the outcome or the merits
of the players. You can talk about how your body feels (your muscles
are stronger, so you're going to do better when it's jihad time,
etc.);
13. No cross bar on the net. Two poles will do just fine;
14. If anyone tries to hug a player who has scored, uh (can't say
"goal"), inserted the ball between the posts, "you should spit in his
face, punish him, and reprimand him, for what do joy, hugging and
kissing have to do with sports?";
15. No substitutions.

You might think that this is so ridiculous that it was laughed out of
civil society, but you would be wrong (and the society isn't civil,
anyway). At least three members of the "Al Rashid" team set off for
jihad after hearing the learned advice, and one of them, Majid Al
Sawat, was only saved at the last minute in Baghdad when explosives
failed to detonate in the truck he was driving. A well-known Tunisian
who had played in the German first division, Nizar Trabelsi, was
arrested before he could blow himself up. These were all men who had
excelled at soccer, but were grimly convinced that it was sinful to
enjoy themselves in athletics.

It's an odd thing to believe, even for an Islamofascist. After all,
Osama himself is said to have rooted for Arsenal when he lived in
England, and Khomeini himself, than which nobody grimmer can be
conceived, actually played the game. But times have changed, as the
power of the clerical fascists has expanded over a new generation of
believers.

Instead of poking fun at fools like Sheikh Al-Najdi, leading lights of
Islam, like the grand mufti of Saudi Arabia, piously reviewed the
literature to argue that soccer - as defined by the governing body,
FIFA - could indeed be played (and watched) by good Muslims. And of
course the mufti called on the Saudi religious police to track down
"those involved in the publishing of these fatwas" and drag them into a
religious court for prosecution and punishment.
But that should not stop our leaders from calling on the people of the
Middle East to rise up against their cheerless oppressors. All the
while holding them up to ridicule. All in the name of fun.

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-10-05 23:01

> [...]

> til indvandrerne. Jvf de tiltag man tidligere har set i børnehaver med
> forbud mod at /danske/ børn spiste svinekød.

Der var de fem høns igen. Det drejede sig om, at institutioner med en større
antal muslimske børn sørgede for at lave mad, alle kunne spise. En ganske
praktisk foranstaltning, da institutionsbudgetter sjældent tillader
individuel servering.

Per V.

Fra : GB

Dato : 13-10-05 02:15

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> større antal muslimske børn sørgede for at lave mad, alle kunne spise.
> En ganske praktisk foranstaltning, da institutionsbudgetter sjældent

Hvad med at give yngelen en madpakke med hjemmefra?

GB

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 09:15

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad med at give yngelen en madpakke med hjemmefra?

Det får de da også de fleste steder. Men visse institutioner serverer altså
mad for børnene, og ...

Hvorfor gider jeg egentlig forklare dig noget, du udmærket godt ved?

Per V.

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-10-05 18:11

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i

> En anden skriver, at han går 150% ind for ytringsfrihed, men den skal
> ikke indbefatte kritik af islam eller af Profeten, - nej naturligvis.

I DDR var der skam også ytringsfrihed, blot man ikke kritiserede
Sovjetunionen, socialismen, SED, Berlin-muren eller andre særheder som
DDR-regimet stod for.
--
NoTrabajo

Fra : Mendoza

Dato : 12-10-05 16:42

Allan Riise wrote:
> [...]

Ja, desværre, men ikke overraskende. Hvor er det dumt og unødvendigt at vi
har skaffet os disse problemer på halsen.

> Når nu det store flertal alle er snotdumme, ifølge dine skriv, kunne
> det så tænkes at det måske var den meget lille gruppe, dig selv
> iberegnet der var forkert på den?

Det store flertal var ikke snotdumme, men hjælpsomme. Eller, som det har
vist sig, godtroende... Jeg tror der er mange der, ligesom jeg selv, er
blevet overrasket over at man ligefrem skulle til at lave sit samfund om
fordi man ville hjælpe andre mennesker. Det har aldrig været meningen. Folk
har nok regnet med noget i stil med situationen efter 2. VK, hvor man hjalp
folk med nogenlunde samme kulturelle baggrund som en selv, og som forlod
landet igen da det var muligt. I stedet har man importeret en kamelkultur,
og gjort det muligt for folk at slæbe hele generationer herop uden mulighed
for at kunne forsørge sig selv. Og til hvilken nytte? Og hvad mere er; disse
mennesker mener oven i købet at have *krav* på at blive forsørget her. Jeg
tror ikke der er så mange der har har lyst til at betale til dette cirkus,
inden der bliver noget til en selv af lønnen, og så oven i købet blive kaldt
"danskersvin" o. lign....

> [...]
>
> Men den der mødes med et åbent sind, den der bliver vægtet p.g.a. sine
> handlinger, og den der bliver rost, bliver et åbensindet, ligevægtig

Men for at blive rost, mødt med åbent sind og uden fordomme overfor andre,
må man selv have disse egenskaber, og her kniber det gevaldigt med lige
netop muslimerne...

Mendoza

Fra : Henri Gath

Dato : 12-10-05 16:47

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men den der mødes med et åbent sind, den der bliver vægtet p.g.a. sine
> handlinger, og den der bliver rost, bliver et åbensindet, ligevægtig og

Man græder næsten når man læser disse ord..........

Fra : Allan Riise

Dato : 12-10-05 17:00

Henri Gath wrote:

> Man græder næsten når man læser disse ord..........

Meningen er skam også taget fra en meget dygtig mand, men er "oversat" så
alle kan forstå den.

Han har bl.a. skrevet dette..

Hvis du ængster tiden bort, gør du livet tomt og kort.
Hvis du glæder dig ved mangt, gør du nuet rigt og langt.

Endnu en ting der er værd at tænke over..

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-10-05 17:44

> Hvis du ængster tiden bort, gør du livet tomt og kort.
> Hvis du glæder dig ved mangt, gør du nuet rigt og langt.
>
> Endnu en ting der er værd at tænke over..

Det burde sendes til Palæstina, Kashmir og Darfur, - med venlig hilsen.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-05 17:34

Allan Riise wrote:

> Den der mødes med had, lærer at hade.

Så vi lærte at hade.

> Den der mødes med afsky, lærer at afsky.

Som når rettroende muhamedanere afskyr vantro.

> Men den der mødes med et åbent sind, den der bliver vægtet p.g.a. sine
> handlinger, og den der bliver rost, bliver et åbensindet, ligevægtig
> og berigende menneske.

Vi har vægtet muhamedanerne. Deres had. Deres afsky. Deres afsindige
overkriminalitet (helt overvejende vendt mod danskere)

Men du mener alligevel, at vi skal elske og sleske for dem, der hader og
afskyr og skader os. Det er ved Thor og Odin en mærkelig asatro
forsamling, du befinder dig i, hvis det er derfra, du har fået din
indstilling til, hvordan man bør reagere overfor en ideologi, der hader,
afskyr og foragter det danske.

Du taler som en kristen af den mest selvopofrende skuffe.

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-10-05 23:03

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Allan Riise wrote:

> Vi har vægtet muhamedanerne. Deres had. Deres afsky. Deres afsindige
> overkriminalitet (helt overvejende vendt mod danskere)

Der er garanteret mere had koncentreret i denne nyhedsgruppe end i samtlige
danske muslimer tilsammen.

Per V.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-05 23:27

Per Vadmand wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Der er garanteret mere had koncentreret i denne nyhedsgruppe end i
> samtlige danske muslimer tilsammen.

Sludder og vadmand. Det tror ikke engang Allan Riise på.

Fra : Mendoza

Dato : 13-10-05 05:27

Per Vadmand wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Der er garanteret mere had koncentreret i denne nyhedsgruppe end i
> samtlige danske muslimer tilsammen.

Der er jeg bange for at du tager alvorligt fejl...

Mendoza

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-10-05 07:28

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i news:xml3f.1$vP4.0@news.get2net.dk...

> Der er jeg bange for at du tager alvorligt fejl...

Halalhippier gør ikke andet end at begå den ene fejl efter den anden.
--
NoTrabajo

Fra : Tim

Dato : 13-10-05 07:21

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Der er garanteret mere had koncentreret i denne nyhedsgruppe end i
> samtlige danske muslimer tilsammen.

Så er der gå'nok meget had i den her gruppe da.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 13-10-05 11:58

Per Vadmand wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Der er garanteret mere had koncentreret i denne nyhedsgruppe end i
> samtlige danske muslimer tilsammen.

Din citering er ude af trit..

--
Allan Riise

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 12:24

> Din citering er ude af trit..

Beklager.

Per v.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-10-05 09:09

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> on torsdag 13. oktober 2005 at 8:20 +0100
wrote:
>Så er der gå'nok meget had i den her gruppe da.

Om der er mere eller mindre bliver jo en omgang spekulationer, men det er
da korrekt at tonen bliver stadigt mere og mere uforsonlig. Hvilket du
forresten selv er med til.
Jeg har været væk fra gruppen i en længere periode og konstaterede at
tonen ikke var den samme som for et års tid siden - den er betydeligt mere
rå og uforsonlig og en hadsk stemning opleves også ind i mellem.
Mængden af nedgørende onelinere er simpelthen steget. Det spolerer, alt
andet lige, muligheden for en ordentlig debat. Det eneste der ser ud til
at holde samme lave niveau er egentlig NoTrabajo med eksempelvis denne:
"Halalhippier gør ikke andet end at begå den ene fejl efter den anden."

Her er der intet nyt under solen.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311