ny gruppe - eller?
Fra : Ralph

Dato : 11-10-05 20:38

Idag er der 59 indlæg i dk.politik, ALLE handler om muslimer selvom der er
lavet en indvandrergruppe, HVORFOR? Det er jo ikke fordi indvandrergruppen
står stille - her er der 15 indlæg idag. Og ligesom dk.politik er de skrevet
af de samme 12-13 personer(begge grupper incl.) - hvorfor skal alle vi andre
belemres med disse personlige diskussioner?

Hvis man gerne vil have sine indlæg læst af mange, så var det nok smartere
(men dog ligeså ukorrekt) at lægge dem i dk.medier.tv, dk.medier.radio,
dk.kultur, dk.politik.livssyn, dk.teknik.satellit, dk.kultur.musik,
dk.kultur.mad+drikke, dk.fritid.hund, dk.edb.internet - fortsæt selv

Kan man evt. lave en dk.politik.alt.andet.end.indvandring - og ville det
stoppe al den spam?

Summasummarum, I er 12-15 personer der tror I henvender Jer til hele verden
med jeres links og ligegyldige historie, faktisk er I 9-10 racister og 4-5
antiracister der slås på ord som ingen andre end I selv gider besvare, kan I
ikke bare udveksle e-mail-adresser og så lade os andre i fred.

PLONK herfra.

--
venligst
Ralph

Fra : Tim

Dato : 11-10-05 20:45

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Idag er der 59 indlæg i dk.politik, ALLE handler om muslimer selvom der er
> lavet en indvandrergruppe, HVORFOR?

Det gør avisoverskrifterne også.

[snip]

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 20:50

Tim wrote:
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
>
> Det gør avisoverskrifterne også.

Du er snotdum at læse...

Har aviserne en fundats som siger at indvandrer relaterede historier skal
sendes i TV?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 11-10-05 21:28

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Du er snotdum at læse...

Så er vi jo sikre på, at det apellerer til dig.

> Har aviserne en fundats som siger at indvandrer relaterede historier skal
> sendes i TV?

Mener du indvandrerrelaterede?

Hvis, så nej, og?

Tim

Fra : Ralph

Dato : 11-10-05 21:33

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør avisoverskrifterne også.

Næh, det gør de fakstisk IKKE:

I eb.dk er der 19 overskrifter ligenu, een er om indvandrere(læs:muslimer,
der er en norsk kvinde der er dræbt af sin franske kæreste, men HER tæller
den ikke).

16 overskrifter i bt.dk, 2 indvandrerhistorier.

36 overskrifter i pol.dk, 2 om indvandrere.

16 i Berlingske.dk, 2 om muslimer.

20 i JP, 2 om muslimer

nu gider jeg ikke mere, så smut du over i indvandregruppen, der er sikkert
heller ikke så meget modstand, hils GB, Jim, NoTrabajero(eller hvordan
"arbejdssky" nu staves på spansk), Johnni, Jesper og Søren.

--
venligst
Ralph

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-10-05 22:34

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
>
> Det gør avisoverskrifterne også.

Måske i de aviser, DU læser.

Der findes faktisk andre og større problemer i Danmark og i verden. Men når
man kigger i dk.politik skulle man tro, ar vi var ved at blive oversvømmet
af muslimske indvandrere.

(hviske hviske): DET ER VI IKKE!

Per V.
Per V.

Fra : Croc®

Dato : 11-10-05 21:48

On Tue, 11 Oct 2005 21:38:26 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>antiracister der slås på ord som ingen andre end I selv gider besvare, kan I
>ikke bare udveksle e-mail-adresser og så lade os andre i fred.

Udmærket indlæg men der er for meget Don Quixote i det. Han kæmpede
også forgæves mod vindmøller.

Det allermest sjove er faktisk at G.B. er en af dem der hyppigst
henviser til fundats, samtidig med at han også er en af de største
overtrædere.

Regards Croc®

Fra : Ralph

Dato : 11-10-05 22:26

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det allermest sjove er faktisk at G.B. er en af dem der hyppigst
> henviser til fundats, samtidig med at han også er en af de største

Hvem tror du at ATS (At Tænke Sig, bagsiden af Politikken) tænker på når de
laver "læserbreve" skrevet af:
Pens. agronom Erling Brokkendorf

tænker på.................?

ØV, hvorfor kan JEG ikke blive så kendt?

--
venligst
Ralph

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-10-05 22:36

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Det allermest sjove er faktisk at G.B. er en af dem der hyppigst
> henviser til fundats, samtidig med at han også er en af de største
> overtrædere.

Og det allermest særgelige er, at GB bortset fra sin islamparanoia faktisk
er en meget vidende og fornuftig person. Der bare suspenderer al sund
fornuft, når han hører/ser ordet "muslim."

Per V.

Fra : GB

Dato : 13-10-05 02:19

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Og det allermest særgelige er, at GB bortset fra sin islamparanoia
> faktisk er en meget vidende og fornuftig person. Der bare suspenderer
> al sund fornuft, når han hører/ser ordet "muslim."

Du suspenderer til gengæld al sund fornuft, når det gælder islam og Dansk
Folkeparti.

Men du er jo i det hele taget ikke tynget af nogen videre intelligens.

GB

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-10-05 08:19

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> Folkeparti.
>
> Men du er jo i det hele taget ikke tynget af nogen videre intelligens.

DET kan man da lalde en projektering der vil noget

Peter

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 09:03

> [...]
> Folkeparti.
>
> Men du er jo i det hele taget ikke tynget af nogen videre intelligens.

Rart at se, at mudderniveauet ikke har ændret sig, mens jeg har været væk.

Per V.

Fra : GB

Dato : 13-10-05 10:47

> Rart at se, at mudderniveauet ikke har ændret sig, mens jeg har været
> væk.

Det er vist dig, som leverer mudder og personfnidder her.

GB

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 12:22

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er vist dig, som leverer mudder og personfnidder her.

Skulle det virkelig være "mudder" at beskrive dig som et begavet og vidende
menneske bortset fra din islam-paranoia? Hvad skal man så kalde dine
bemærkninger om mit intelligensniveau?

Per v.

Fra : GB

Dato : 13-10-05 12:40

> Skulle det virkelig være "mudder" at beskrive dig som et begavet og
> vidende menneske bortset fra din islam-paranoia? Hvad skal man så
> kalde dine bemærkninger om mit intelligensniveau?

Som du selv siger: "Som man råber i skoven, får man svar".

GB

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 14:43

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Som du selv siger: "Som man råber i skoven, får man svar".

Altså: Når jeg skriver noget pænt om dig, sviner du mig til?

Per V.

Fra : GB

Dato : 13-10-05 14:52

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen news:434e644e$0
$38699$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Altså: Når jeg skriver noget pænt om dig, sviner du mig til?

Du er spild af tid - på trods af din høje underholdningsværdi får du lige
60 dage i filteret.

GB

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 16:51

> [...]
> $38699$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Du er spild af tid - på trods af din høje underholdningsværdi får du lige

Your loss.

Per V.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-10-05 19:19

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> Your loss.

Gud ved om der overhovedet er plads til dig

Peter

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-05 00:43

Ralph wrote:
> Idag er der 59 indlæg i dk.politik, ALLE handler om muslimer selvom
> der er lavet en indvandrergruppe, HVORFOR?

Fordi der ikke er andre indlæg. Derfor. Du kan bare skrive et indlæg om
noget andet i stedet for bare i vanlig stil at brokke dig. Prøv for en
gang skyld at finde på noget selv.

Du kunne også skrive en OTD til en ny politik-gruppe, hvor der ikke må
tales om muhamedanere eller muhamedanisme. Du kunne kalde den
dk.politik.muhamedaner.ren

Nu jeg tænker på det. Det er vel sådan ca. halvfems procent af dine
indlæg, der handler om indvandrere/muhamedanere. Så du ville nok ikke
selv blive den store bruger af den nye gruppe; men jeg synes alligevel,
det ville være godt, hvis du lavede den. God arbejdslyst - og hold så op
med det brok.

Fra : Karsten

Dato : 12-10-05 04:37

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk>skrev:
-klip-
> [...]
>antiracister der slås på ord som ingen andre end I selv gider besvare, kan I
>ikke bare udveksle e-mail-adresser og så lade os andre i fred.

morn' Ralph..

shhyyyy..lad dog de få kontanthjælpsmodtagere, førtidspensionister og
lignende der har masser af tid til at "hænge ud" her optræde :)

Os andre der skal på arbejde får jo et lille grin hver morgen til
kaffen, inden man skal ud og tjene til føden og terminerne

mvh. Karsten

Fra : Ralph

Dato : 12-10-05 16:08

"Karsten" <no@spam.org> skrev i en meddelelse
> Os andre der skal på arbejde får jo et lille grin hver morgen til
> kaffen, inden man skal ud og tjene til føden og terminerne

Tjaah, jeg fik luft, du fik ret, jeg blev bare lige så træt af racisterne,
så kom glad.

--
venligst
Ralph