Se det fra DERES side. Ikk'?
Fra : GB

Dato : 11-10-05 15:27

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 15:30

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 15:32

Allan Riise

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-10-05 15:56

Allan Riise wrote:
> GB wrote:
>
>>http://www.coxandforkum.com/archives/05.10.09.TheirPerspective-X.gif
>

> Gider du snart ikke styre dig??
>
> FUT dk.opslag

Hvad er problemet dog? GB byder blot op til dans og du begynder straks
at klynke?

Anders Peter Johnsen

Fra : GB

Dato : 11-10-05 16:06

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er problemet dog? GB byder blot op til dans og du begynder straks
> at klynke?

Præcis. Det er et politisk oplæg til diskussion, ikke en annoncering af et
socialdemokratisk møde for asatro etno-danskere fra Sydsjælland.

GB

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-10-05 17:29

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i
> [...]

> Præcis. Det er et politisk oplæg til diskussion, ikke en annoncering
> af et socialdemokratisk møde for asatro etno-danskere fra Sydsjælland.

Allan kan bare ikke lide alle de ubehagelige sandheder om
muhamedanismen, som du bringer til torvs.

Magen til halalnar, skal man desværre ikke lede længe efter. Vores
samfund vrimler med den slags naive narhoveder.
--
NoTrabajo

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 16:18

Anders Peter Johnsen wrote:

> Hvad er problemet dog? GB byder blot op til dans og du begynder straks
> at klynke?

Jeg er ikke herinde for at danse, men hvis han vil en debat, hvor er så hans
mening, hans argument og hans spørgsmål!?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 11-10-05 20:41

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Gider du snart ikke styre dig??

Hold nu op med dit sure tuderi.

Striben er da i øvrigt ikke så langt ude.

Tim

Fra : Jim

Dato : 11-10-05 15:39

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.coxandforkum.com/archives/05.10.09.TheirPerspective-X.gif

:0))))))))))
Ja, den er maget rammende.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 15:42

Jim wrote:
> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, den er maget rammende.

Jahh, du rigtigt gåt fostååee den tegning..

--
Allan Riise

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-10-05 15:54

Allan Riise wrote:

> Jahh, du rigtigt gåt fostååee den tegning..

Jeg tror nu a'et i "meget" skal give udtryk for affekteret udtale - i
modsætning til sådan noget gebrokkent grill-dansk, som du her selv
begynder at latterliggøre fordi du tydeligvis føler dig ramt, skatterøv...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin K

Dato : 11-10-05 15:55

> Jahh, du rigtigt gåt fostååee den tegning..

Men forstår du den? Næppe.

--
Martin K

Progressiv

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 16:19

Martin K wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Men forstår du den? Næppe.

Næ, jeg forstår ikke hvad den laver herinde..

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 11-10-05 16:08

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jahh, du rigtigt gåt fostååee den tegning..

Er det den dialekt, du er nødt til at tale til din burqa derhjemme?
Så kan jeg godt forstå, du ikke er kommet længere.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 16:20

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Er det den dialekt, du er nødt til at tale til din burqa derhjemme?
> Så kan jeg godt forstå, du ikke er kommet længere.

He he, ikke kommet længere, den var sågu go'!

Hvad ved du om hvor langt jeg er nået, eller ikke er nået?

--
Allan Riise

Fra : merendnokformig

Dato : 11-10-05 19:52

> He he, ikke kommet længere, den var sågu go'!
>
> Hvad ved du om hvor langt jeg er nået, eller ikke er nået?

Det ser ud til at du hænger godt fast i muhamedanersølen
- uden at kunne bevæge dig ud stedet!

Synd at måtte konstatere at du og dine nærmeste omgivelser hænger
fast i en middelalderlig ideologi.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 20:23

merendnokformig wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ud til at du hænger godt fast i muhamedanersølen
> - uden at kunne bevæge dig ud stedet!

Næ, jeg er gift med en, og er selv noget helt andet, rent religiøst, og hvis
du tror at det jeg er har gjort mig populær hos svigerforældre og Muslimer
generelt, så tager du godt nok meget fejl.

> Synd at måtte konstatere at du og dine nærmeste omgivelser hænger
> fast i en middelalderlig ideologi.

Min ideologi/religion er langt ældre end det nymodens pjat som
kristendom/Jødedom og Islam.

Altså ved Du heller ikke en skid om mig eller hvor langt jeg er nået...

--
Allan Riise

Fra : merendnokformig

Dato : 11-10-05 20:35

> Næ, jeg er gift med en, og er selv noget helt andet, rent religiøst,
> og hvis du tror at det jeg er har gjort mig populær hos svigerforældre
> og Muslimer generelt, så tager du godt nok meget fejl.

Hvad er det så du er, siden du er upopulær?

> Min ideologi/religion er langt ældre end det nymodens pjat som
> kristendom/Jødedom og Islam.

Det lyder spændende, vil du fortælle hvad det er for en
ideologi/religion?
Den er måske fra før bigbang - eller endnu ældre?

> Altså ved Du heller ikke en skid om mig eller hvor langt jeg er
> nået...

Hvor langt er du nået - og i forhold til hvad er du nået så langt?

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 20:42

merendnokformig wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det så du er, siden du er upopulær?

Gode.

Det er Asatro.

> Det lyder spændende, vil du fortælle hvad det er for en
> ideologi/religion?

Er gjort, for nok giver du mig det samme spørgsmål 2 gange, men jeg behøver
vel kun besvare det en gang.

> Den er måske fra før bigbang - eller endnu ældre?

Næsten

> Hvor langt er du nået - og i forhold til hvad er du nået så langt?

Det må du spørge Jim om, det er ham der kom med postulatet at jeg ikke var
nået så langt.

--
Allan Riise

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 12-10-05 06:36

> Det er Asatro.

Er asatroen ældre end jødedommen?
/K

Fra : Allan Riise

Dato : 12-10-05 07:20

Hornbech - Nuuk wrote:

> Er asatroen ældre end jødedommen?

Nej da, ikke som rekigion i andre lande, men herhjemme, jo.

Jødedommen blev grundlagt, som den monoteistiske form den har i dag, omkring
år 60 A.D..

Hvornår at Asatroen blev indført vides ikke med sikkerhed, men man mener at
den kan spores tilbage til ca. 700 A.D. men nu var det jo også religionernes
indtog i Danmark jeg kommenterede, det skulle så være klart nu.

Hvad man ved om Asatro kommer i høj grad fra Edda, forfattet af Snorri
Sturlusson, i 1200 tallet.
Derudover så har Saxo Grammaticus i Gesta Danorum og Adam af Bremens også
skrevet en del om Asatro, men Adam af Bremen skrev sit værk på bestilling af
biskoppen af Hamburg-Bremen, og Saxo dokumenterede i Gesta Danorum den
danske kongemagts rødder tilbage til sagnkongernes tid, og gav derved den
daværende danske kongemagt en historisk begrundelse og legitimation.

Man kan i Runesten læse en smule, og de tidlige Germanske folk har også en
hel del myter og sagn, som understøtter/komplementerer de Nordiske
fortællinger.

--
Allan Riise

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 12-10-05 07:26

> [...]
> at den kan spores tilbage til ca. 700 A.D. men nu var det jo også
> religionernes indtog i Danmark jeg kommenterede, det skulle så være klart

Godt så! Jeg var et øjeblik bange for, at min historiske viden var faldet
helt fra hinanden ;)

/K

Fra : Tim

Dato : 11-10-05 20:44

"merendnokformig" <merendnok@for.mig> wrote in message
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det så du er, siden du er upopulær?

Ikke-muslim.

Tim

Fra : Tim

Dato : 11-10-05 20:43

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> He he, ikke kommet længere, den var sågu go'!
>
> Hvad ved du om hvor langt jeg er nået, eller ikke er nået?

Ikke nået, og det viser du tydeligt herinde.

Tim

Fra : Tim

Dato : 11-10-05 20:42

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Jahh, du rigtigt gåt fostååee den tegning..

LOL, dit sure løg

Ramte den noget personligt? )

Tim

Fra : Martin

Dato : 12-10-05 07:46

Allan Riise skrev:

> Jahh, du rigtigt gåt fostååee den tegning..

Du er nødt til at udvise lidt større forståelse for dine
med-debattører. De har givetvis været udsat for nogle (måske
fælles) særdeles tragiske oplevelser taget deres muhammed angst i
betragtning. Har du måske spekuleret på det?? Nøh nøh NØHHHH?

Mvh
Martin
----------

Fra : Allan Riise

Dato : 12-10-05 07:54

Martin wrote:

> [...]
> fælles) særdeles tragiske oplevelser taget deres muhammed angst i
> betragtning. Har du måske spekuleret på det?? Nøh nøh NØHHHH?

Selvfølgelig har jeg det, men de er da velkommen til en kop kaffe med min
søde, dejlige kone, det vil nok hjælpe lidt på det.

Derudover, så ser jeg på deres angst, som ikke håndterbar.
Ikke nok med at de er så bange, at de ser sig nødsaget til at angribe alt og
alle der siger ordet Muslim, de gør også en saglig debat fuldstændig umulig
ved deres påstand om at de så sandelig ikke kan debattere Islam, uden at
komme med referencer til dødelige sygdomme, visse dyrs forplantningsevne og
fastholder sig retten til at komme med nedværdigende og negativt ladet
retorik, for derfter at læne sig tilbage med et fedt savlende smil og sige,
"Der kan i bare se, de vil ikke engang i dialog med os!"

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 13-10-05 00:53

> Selvfølgelig har jeg det, men de er da velkommen til en kop kaffe med min
> søde, dejlige kone, det vil nok hjælpe lidt på det.

Og din hustru skulle se nogenlunde således ud?
http://gaybearzone.com/bears/13uHbN/_naked_9.html

Fra : GB

Dato : 13-10-05 02:20

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i meddelelsen

> Og din hustru skulle se nogenlunde således ud?
> http://gaybearzone.com/bears/13uHbN/_naked_9.html

Nej, sådan her: http://www.tubgirl.com

GB

Fra : Jim

Dato : 13-10-05 10:16

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i meddelelsen

> Nej, sådan her: http://www.tubgirl.com

Altså slet ikke... :)
Der er intet på linket.

Det må være pga. burqaen.

J.

Fra : morten sorensen

Dato : 13-10-05 10:29

Jim wrote:

> Altså slet ikke... :)
> Der er intet på linket.

Google er din ven.

Achtung - en kende klamt, men ingen lyd...

http://www.bakudai.com/tubgirl.jpg

--

morten sorensen

Fra : GB

Dato : 13-10-05 10:52

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i meddelelsen news:434e25d1
$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det må være pga. burqaen.

Hmm... den er taget ned, ser det ud til.

GB

Fra : Martin

Dato : 12-10-05 08:03

Allan Riise skrev:

> [...]
> retorik, for derfter at læne sig tilbage med et fedt savlende smil og sige,
> "Der kan i bare se, de vil ikke engang i dialog med os!"

Jeg vil gerne dialogen, men ikke på visse unavngivne meddebattørers
plan. Det er helt hen i hegn, sørgelige mennesker.
Jeg er faktisk selv temmelig indvandrerkritisk. Det er med udgangspunkt
i at integrationen som blev politisk lovet ikke har holdt stik, samt at
det multietniske samfund dermed er pløk-umuligt, imo. Der skal styr
på ghettoficeringen, og dem vi har skal i arbejde/uddannelse. Dem uden
dk statsborgerskab med gentagne domme skal udvises og mere af samme
skuffe.

Martin
------------

Fra : Allan Riise

Dato : 12-10-05 08:08

Martin wrote:

> [...]
> på ghettoficeringen, og dem vi har skal i arbejde/uddannelse. Dem uden
> dk statsborgerskab med gentagne domme skal udvises og mere af samme

Tjaaee, det er jo næsten som at høre sig selv "skrive"

--
Allan Riise

Fra : Martin

Dato : 13-10-05 21:27

Jim skrev:

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og din hustru skulle se nogenlunde således ud?
> http://gaybearzone.com/bears/13uHbN/_naked_9.html

Gad vide hvornår og af hvem jeg er blevet lagt på nettet??????????????