Hjørnesparket
Fra : GB

Dato : 11-10-05 12:36

Fra JP:

Fra sædvanligvis halalslagtet kilde er listen over afbud til
statsministerens kommende Fatwa-konference på Mullahborg kommet
Hjørnesparket i hænde.

Sharia Alllahakbar Sørensen (mullah, tolk) er forhindret, da han skal til
afsluttende eksamen på Hillerød pilotskole.

Osama bin Olsen (integrationskonsulent) meddeler, at han er forhindret,
da han er ved at springe i luften af helligt raseri.

Rasmus Ramadan (forfatter, konsulent, debattør og projektmedarbejder)
melder afbud, fordi han har hørt, at mange af de andre deltagere er nogle
store frikadeller.

Kamel Qureshi (læge, MF) er sygemeldt grundet kronisk
blærerøvsbetændelse.

Abdul Pedersen, Mjølnerparken, har endnu ikke gjort sin stilling op. Jeg
kommer moske, moske ikke, skal han have meddelt Statsministeriet via
brevbombe.

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 15:36

GB wrote:
> [...]
>
> Abdul Pedersen, Mjølnerparken, har endnu ikke gjort sin stilling op.
> Jeg kommer moske, moske ikke, skal han have meddelt Statsministeriet

FUT dk.snak vittigheder

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-10-05 19:03

Allan Riise wrote:

> FUT dk.snak vittigheder

Besynderligt - var det ikke dig, der postede noget fra ATS for nogen få
dage siden?

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 19:13

Henrik Svendsen wrote:

> Besynderligt - var det ikke dig, der postede noget fra ATS for nogen
> få dage siden?

Men med en kommentar til debat..

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-10-05 20:00

Allan Riise wrote:

> Men med en kommentar til debat..

Sagde du figenblad?

Fra : Allan Riise

Dato : 11-10-05 20:27

Henrik Svendsen wrote:

> Sagde du figenblad?

Nej, jeg skriver normalt mine egne indlæg, med mine egne ord, men kan da
godt finde en artikel som jeg synes er relevant, og så bringer jeg den da,
men med spørgsmål og med kommentarer.
Og jeg spammer ikke en gruppe der hedder dk.politik med vittigheder,
vittighedstegninger og opslag i det omfang som G.B. gør her, og da så slet
ikke hvor man er i tvivl om hvad pointen er med indlæggene, og da slet ikke
indlæg der kun er ude på en eneste ting, at kæde Muslimer og Terrorisme så
meget sammen, at det hele bliver gråt..

Jeg er selv meget lidt glad for den nuværende Amerikanske adm. men du ser
mig altså ikke komme med platte vittigheder og tegninger om samme.

--
Allan Riise