hvordan forklares ekspansiv økonomisk poli~
Fra : Lykkeberg

Dato : 10-10-05 16:43

hvordan forklares ekspansiv økonomisk politik og kontraktiv økonomisk
politik

på forhånd tak

med venlig hilsen

Lykke

Fra : GB

Dato : 10-10-05 16:49

"Lykkeberg" <Jonnybrugerikke@gummistøvler.dk> skrev i meddelelsen

> hvordan forklares ekspansiv økonomisk politik og kontraktiv økonomisk
> politik
> på forhånd tak

Det ved jeg ikke, men held og lykke med eksamen, eller hvad...

Du skal spørge Thorkild (her i gruppen), det er noget han har tjek på.

GB

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-10-05 17:03

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Lykkeberg" <Jonnybrugerikke@gummistøvler.dk> skrev i meddelelsen

> Det ved jeg ikke,

Det anede mig

men prøv at se på ordene der står lige foran "økonomisk" så har du næsten
svaret

> Du skal spørge Thorkild (her i gruppen), det er noget han har tjek på.

Det kan da kun være fordi du ikke selv ved noget om emnet at du kan udnævne
netop HAM til ekspert på området

Peter

Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-05 17:51

> [...]

> Det ved jeg ikke, men held og lykke med eksamen, eller hvad...
>
> Du skal spørge Thorkild (her i gruppen), det er noget han har tjek på.

Ha! Det har han jo /netop/ ikke.
--
Per Erik Rønne

Fra : GB

Dato : 10-10-05 19:13

spam@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> Ha! Det har han jo /netop/ ikke.

Du er jo nok også den type, som til selskaber fortæller pointen på en
vittighed, som en anden fortæller, før den når at blive afleveret.

Idiot.

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-10-05 02:31

GB wrote:
> [...]
>
> Du er jo nok også den type, som til selskaber fortæller pointen på en
> vittighed, som en anden fortæller, før den når at blive afleveret.

Det var en rigtig ond vits. Hvad om Lykkeberg havde skrevet af efter
Thorkilds anvisning?

Fra : Sten Schou

Dato : 10-10-05 18:58

"Lykkeberg" <Jonnybrugerikke@gummistøvler.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan forklares ekspansiv økonomisk politik og kontraktiv økonomisk
> politik
>

> på forhånd tak

Du kan evt. spørge gruppens artige Verner, Chr. R. Larsen. Han er en meget
klog mand, så klog, så han har fået et afsides beliggende kontor i Hvidovre
Kommune, men klog, det er han, ihvertfald når han selv skal sige det.

Ellers er der en brugbar forklaring her:
http://peter.bak.person.emu.dk/forbegyndere.htm

Hilsen Sten