Når arbejdet tager magten
Fra : NoTrabajo

Dato : 09-10-05 20:33

Fra : Peter Bang

Dato : 09-10-05 23:02

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> skrev:
>Når arbejdet tager magten:
>
>http://bibliotek.dk/vis.php?
base=dfa&field1=forfatter&term1=pernille+
>rasmussen&field2=titel&term2=magten&start=1&origin=sogning&sort=aa
r&e
>lement=K&step=1&element=L

Ja, det er frygteligt. Man skal tit møde på faste tidspunkter.
Ofte skal man tidligt op. Frygteligt.

Fra : NoTrabajo

Dato : 10-10-05 05:17

"Peter Bang (slet WF0W9)" <peterbang@WF0W9privat.dk> skrev i

> base=dfa&field1=forfatter&term1=pernille+

> Ja, det er frygteligt. Man skal tit møde på faste tidspunkter.
> Ofte skal man tidligt op. Frygteligt.

Jeg er som regel tidligt oppe, så det er ikke noget problem.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bang

Dato : 10-10-05 09:04

> [...]
rasmussen&field2=titel&term2=magten&start=1&origin=sogning&sort=aa

>Jeg er som regel tidligt oppe, så det er ikke noget problem.

.... og alligevel sker der ikke rigtigt noget ...

Fra : Croc®

Dato : 09-10-05 23:43

On Sun, 9 Oct 2005 21:33:14 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Når arbejdet tager magten:
>
>http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field1=forfatter&term1=pernille+rasmussen&field2=titel&term2=magten&start=1&origin=sogning&sort=aar&element=K&step=1&element=L

Lad nu være med at bruge dine surt udleverede bistandskroner på den
bog, da der står og jeg citerer:

Pris ved udgivelsen: kr. 249,00
Indhold: Arbejde - forbandelse eller velsignelse? ; Hvad er
arbejdsafhængighed? ; Hvad skyldes arbejdsafhængighed? ; Hvad sker
der, når arbejdet tager magten? ; Hvad kan vi gøre, hvis arbejdet
fylder for meget? ; Vil arbejdet styre os i fremtiden?

citat slut.

Som enhver kan se er du slet ikke i faregruppen, så lad endelig være
med at afkræve socialforvaltningen for udgiften til denne bog.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 10-10-05 05:16

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i

> [...]

> Lad nu være med at bruge dine surt udleverede bistandskroner på den

Jeg har skam allerede lånt den på biblioteket.
--
NoTrabajo

Fra : Martin K

Dato : 10-10-05 08:42