Entourageåbning
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 09-06-01 15:16

Jeg hører til dem, der bliver mere og mere glad for Entourage
efterhånden som jeg lærer mere om at bruge programmet!
Nu er der opstået et lille problem, som jeg ikke kan finde løsning på.
For nylig må jeg have rørt ved en indstilling, der bevirker, at straks
jeg har åbnet programmet, skifter det til kalendervisning. Og så må jeg
gå op i menuen og skifte tilbage til Main Window, før jeg kan hente
email. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan ikke finde en indstilling
hertil.

Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Jakob Færch

Dato : 09-06-01 15:34

In article <1euqsyl.drkvor16dkr6uN%ossmidt@post11.tele.dk>,
ossmidt@post11.tele.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> [...]
> gå op i menuen og skifte tilbage til Main Window, før jeg kan hente
> email. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan ikke finde en indstilling

Så vidt jeg kan se, åbner min Entourage automatisk Calender-vinduet (og
alle andre vinduer), hvis det var åbent, sidst jeg afsluttede programmet
- jeg har det faktisk altid åbent (og accepterer forsinkelsen i
starten), fordi det er så lang tid om at åbne.

Det vil også sige at jeg tror kalendervinduet forsvinder, hvis du lukker
det, afslutter Entourage og afslutter Entourage igen.

/Jakob

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 10-06-01 22:04

Jakob Færch <tq1en8p001@sneakemail.com> wrote:

> [...]
>
> Det vil også sige at jeg tror kalendervinduet forsvinder, hvis du lukker
> det, afslutter Entourage og afslutter Entourage igen.

Jeg tror, du har ret. Jeg fjernede kalendervinduet ved at klikke i
lukkefeltet. Så sluttede jeg programmet og åbnede igen. Nu blev Main
Window stående. Det er afgjort en svaghed ved programmet, at man ikke
fastsætte noget herom i Preferences. Når jeg åbner Entourage, er det
hyppigst for at hente E-mail.
Det er også en svaghed, at man ikke har adgang til kalender fra Quick
View i kontrollinien, hvor man f.eks. kan åbne adressebogen.

Ove Steen Smidt