Imamer taler mødre til drab på børn
Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 21:10

Hvis Mellemøstens kvinder så TV frit som alle andre ulandskvinder gør,
ville de påvirkes af Vestens sunde lidt-men-godt holdning mht
børneflokkens størrelse

Men imamer ønsker flest mulig børn, for demokrati giver dermed magt
til Islam, især når dele af det enorme befolkningsoverskud slipper
ind i EU-lande.

Derved har Islam skyld i sultedød for de fattige. Da jeg var i Cairo
så jeg børn pille ufordøjede kornkerner ud af kamellort der var faldet
på gaden, for at spise det - og Mellemfolkelig Samvirke bekræfter at
dette er overlevelses-vilkårene i muslimske storbyer incl i Pakistan.

Kvinder bør kun få børn, når de har allieret sig med et skafferdyr til
at forsørge barnet/børnene. Har hun ikke det, er graviditet at
sammenligne med uagtsomt manddrab.

Vedr straf for mord bør der være ens beskyttelse af danskere og gæster
fra Mellemøsten her. Men vedr socialudgifter og straffe m.m. bør der
skelnes mellem A og B mennesker og de indfødte A-mennesker, der har
danske rødder, har fællesskabet langt større forpligtelse overfor. En
kultur, der med åbne øjne holocauster enorme antal af egne børn, ved
at føde dem til sultedød, er meget forskellig fra vor. De fremmede er
uintegrable, selvom nogle få har fået uddannelse og kan efterligne vor
smag på mange punkter.