Er blottere ensomme?
Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-05 20:22

En af de advokater jeg har talt med, mente ikke at gymnasielærere er
mindre tilbøjelige til at blive blottere end andre. JEg troede det var
ensomme uuddannede baggårdsbumser, der skræmte småpiger ved at vise
pik - "børnelokkere". VEd nogen noget?
Internettet har betytdet mange børneporno-samlere. Motiv kun at
forbuden frugt smager bedst.
Mon Oppfelt ku ha blevet blotter, hvis ikke internettet gav ham
muligheder for at støve kørvel op?
Steen Johansen ku næppe havne i den sjældne perversitet, selv hvis
han var arbejdsløs og ensom. Han har jo humor. Hvem blir egen tlig
ekshibitionister, hvis de kun har lemmet at vise frem?

ELLER KAN NOGEN FORBEDRE FØLGENDE FRIFINDELSES-STRATEGI?

Afhøringstemaer og korte svar

1.. Er det korrekt forstået, at du havde en annonce i Berlingske
Tidende søndag den 22. maj 2005 vedr. udlejning af taglejligheden i
dit hus på Nørrebro?
Ja. Der har stået hvormange rum og kvadratmeter og lignende i både Den
Blå Avis og SøndagsBerlingske. Det var gået på i mange uger og rygtet
havde spredt sig og der var opslag på mit plankeværk om at jeg udlejer
især med henblik på at lejer har råd til senere at købe den øverste af
mine to ejerlejligheder. Jeg er en meget omtalt person i kvarteret.

2.. Var der god respons på annoncen?
Cirka ti af de dobbelt så mange opringere kom og besigtigede, især
kl 1900 hvor jeg søger at samle det.
3.. Kom der folk for at se taglejligheden samme dag?
1.salslejlighed med tilhørende 2.sals hems og egen tagterasse er
attraktiv pga beliggenhed nær Nørrebros Runddel og egen solrig have
mod stillevej - denne deles mellem lejer og min kone og jeg og vore
børn.
4.. Hvor mange?
Cirka 20 ringede, cirka 10 kom

5.. Husker du, at der den pågældende søndag kom en sort pige for at
se lejligheden?
Det havde jeg glemt, da politiet dagen efter besøgte mig, men de
mindede mig om det. Ofte er mange af dem, der kommer etniske men har
skjult det i telefonsamtalen. Jeg er åben for, at især ikke muslimer
og fremmedkulturelle med dansk samlever kan være OK som naboer for min
kone og mig.
6.. Havde du mulighed for vise hende lejligheden, da hun kom første
gang? (sad i forhaven med to andre personer)
Et lovende bekendtskab "merkonom Vagn og socialrådgiver-kone" drak
kir med mig i haven, da hun kom en times tid senere end aftalte
tidspunkt kl 1900
Jeg bad hende komme igen om godt en time og hun kom, siger politiet,
cirka kl 22.

7.. Kom hun tilbage senere? Ja
8.. Hvordan forløb fremvisningen, så hun lejligheden?
Helt normalt, jeg lirede de sædvanlige facts af mig og nævnte mine
særheder incl. at jeg reklamerer for DF på plankeværket - og at man
ikke behøver være enig med mig, blot man er tolerant overfor mit
synspunkt. Det siger jeg til alle.
9.. Var hun interesseret i lejligheden?
Det husker jeg ikke - når man har ti besigtigelser på en dag og een
bestemt (Vagn og frue) er den der tænder) så husker man ikke de
øvrige.
10.. Sagde hun farvel, inden hun gik?
Folk plejer at være høflige, jeg husker ingen detaljer. Havde nogen
løbet derfra, mens jeg var indenfor hørevidde, ville jeg have bemærket
det og jeg bemærkede intet unormalt. Jeg har perfekt hukommelse og
ingen psykiske sygdomme.
11.. Kom der flere for at se lejligheden, efter at hun var gået?
Nej
12.. Hvordan var du klædt den pågældende dag?
Året rundt har jeg shorts og bare tær - det har jeg haft siden
Ulandsarbejde i Zambia og Afghanistan for Danida 1972-76. De næsten
alle indvandrere er konventionelle kan det have været anstødeligt og
blevet rodet sammen i pigens sind til en blufærdighedskrænkelse.
13.. Var der gylp i dine shorts?

Det husker jeg ikke - jeg har en halv snes shorts, der flyder rundt
omkring i huset og halvdelen har gylp og halvdelen har ikke. Når jeg
skal være sammen med folk jeg ikke kender, passer jeg altid på at gylp
er lukket - og er det møde med mange og ikke her har jeg sko på

14.. Var din kone hjemme under fremvisningen?
Det vil jeg mene, det er hun næsten altid

15.. Er din kone af dansk baggrund?
Noriko Sugishita er oversygeplejerske fra Tokyo og vi giftede os
1993 og blev af økonomiske grunde proforma skilt, da uigenkaldelig
opholdstilladelse var opnået efter 3 år, men har hele tiden levet
sammen - hendes mange katte, der er hendes "børn", kan kun leve med
adgang til min have.
16.. Er det korrekt forstået, at du er politisk aktiv på
højrefløjen? ("Glistrup-mand")

Siden jeg kom hjem fra ulandsarbejdet har jeg været FRP-aktiv og efter
partiets død ved valget 2001 har jeg propaganderet for DF.

17.. Blev pigen under sit besøg opmærksom på din politiske
aktivitet; jeg tænker særligt på om du havde særlige blade, plakater
på plankeværket el. lign. liggende fremme?
Det ses tydeligt på hus, plankeværk og fremlagte tryksager og aviser
ved haveindgang når man kommer. De fleste siger, at det intet betyder
for et lejemål - jeg mindes ingen ekstraordinær snak om det ved denne
besigtigelse.

DISSE SPØRGSMÅL FINDER JEG BASALE OG YDERLIGERE FINDER JEG DET VÆRD AT
OVERVEJE FARLIGE SPØRGSMÅL SOM FØLGENDE

18.. Har du nogensinde givet anledning til at man kunne tro du har
blotter eller ekshibitionist tendenser?
Min civilingeniør-far var fra et professorhjem med megen selvtillid og
derfor selvstændighed og afstandstagen fra fremmedgørelse, så han var
erklæret nudist. Det er jeg også, men aldrig så det støder nogen, der
ikke vil stødes. Jeg går nøgen i min meget højt tilgroede og
plankeværkede have og de få naboer/genboer, der kan se mig, har jeg
diskuteret om det kan genere, og de har erklæret sig ligeglade.

Når folk banker på min dør, og jeg ikke venter gæster (som fx. 22 maj
2005 kl ca 2200) , er jeg ofte uden benklæder ( men overkrop dækket,
da jeg har gigt og plages af træk ved skuldre og overarme). Få måneder
inden valgte et biblioteksbud, der månedligt bringer og henter bøger,
at tage anstød (uden at oplyse til mig) og udbringning ophørte, men da
jeg klagede over dette, fik jeg forklaringen og udbringning kom straks
igang igen med undskyldning fra biblioteksledelsen. Ingen har
nogensinde set mit lem gennem dør, for jeg åbner en sprække for
hurtigt at besvare ærinde, og står skævt så man kun indirekte af min
krops bevægelser kan se at jeg tager shorts på, mens jeg besvarer
spørgsmål om vedkommendes ærinde.

Rygter om biblioteksbuddets uundskyldelige overreaktion kan være nået
til den sorte besigtigende dame, og en fjer bliver til fem høns, og er
hun politisk aktiv som antiracist, har hun haft motiv til falsk
anmeldelse - som jeg har anmeldt hende for til politiet samme uge,
hvor jeg havde besøg af to betjente, der foregav at tro på
afrikanerindens usande historie.

19.. Forstår du, at nogen kan krænkes af, at ikke alle er normalt
påklædt altid?
Jeg finder intolerance urimelig, og mener at forskellighed er et gode
for ethvert samfund.

Sålænge vi har forbud mod nudisme, bør anmeldelser kun tages
alvorligt, hvis personen er ekshibitionistisk med erotiske overtoner,
hvad usexede, gamle overvægtige mig aldrig er. Kun hvis blottelse har
chikanøs karakter, kan irritation og forargelse evt. undskyldes.

Politiken har skrevet, at idag er alle politivedtægter tolerante
overfor solbadning og strandbadning, der sker nøgen, når blot man ikke
promenerer nøgen, og man klart kun er motiveret af egen bekvemmelighed
og dovenskab.

Det er svært at forestille sig en pensioneret gymnasielærer som mig
havende kritisable motiver, så denne sag burde ikke være rejst.

20 . Hvordan kan du være sikker på at du ikke var delvis upåklædt da
anmelderen ankom til din hoveddør for at besigtige lejligheden ovenpå?

Da jeg drak kir og snakkede længe med Vagn og socialrådgiver, som var
meget interesseret i lejligheden og jeg i dem, så var jeg naturligvis
tækkelig påklædt under dette møde. Når jeg en sen og kølig maj-aften
går indendørs efter de er gået, og jeg regner med at en ekstra
besigtiger vil ankomme, ville det være utænkeligt, at jeg tog
benklæderne af.

20.. Betjentene fandt det sandsynligt at du trak dit lem frem, fordi
du "har 6 domme for racisme". Hvad er din kommentar til det?
Mine 3 bødestraffe for kulturracisme er helt som Glistrups domme. Hen
er heller ikke bioracist som Churchill, Kipling og Hitler var. Jeg
har intet mod enkeltpersoner med afvigende etniske træk. Kun det store
antal med den farlige ideologi, islam, er jeg politisk, teoretisk og
meget generaliserende propagandistisk imod.

Sjovt at betjentene ikke lærer at kende forskel på domme og
sigtelser - tre gange har man søgt at få mig straffet, hvor sagen
droppedes før den nåede byretten.

SPØRGSMÅL TIL DEN SORTE AFRIKANERINDE i byretten retslokale 4

1.. Lagde du mærke til politisk propaganda ved haveindgang?
2.. Er du politisk aktiv?
3.. Er du kritisk stemt overfor DF?
4.. Hvis du så noget upassende, så beskriv - var anklagede fx
omskåret?

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-05 21:53

> [...]
> ekshibitionister, hvis de kun har lemmet at vise frem?
>

> ELLER KAN NOGEN FORBEDRE FØLGENDE FRIFINDELSES-STRATEGI?

Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig mere til selve sagen, i stedet for at
der konstant går politik i den.

Jeg går ud fra, at du er mere interesseret i at vinde sagen, end at vinde en
premie for politisk arbejde?

Udfra teksten du har skrevet, kunne man godt få det indtryk, at du har
blottet dig, så du får en lejlighed til at komme ud med dit budskab.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 01:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig mere til selve sagen, i stedet
> for at der konstant går politik i den.
>
> Jeg går ud fra, at du er mere interesseret i at vinde sagen, end at
> vinde en premie for politisk arbejde?

SFØLI

> Udfra teksten du har skrevet, kunne man godt få det indtryk, at du
> har blottet dig, så du får en lejlighed til at komme ud med dit
> budskab.

Tingene hænger sammen, og jeg er en grænsesøgende derfor
konfliktopsøgende person.
Jeg meddeler klart at ingen blottelse skete den aften. Men kommer folk
med negativt sind, kan der digtes
Hvilket jeg ikke kan straffes for, hvis retsprincipperne fungerer.
Godhedsindustri er både om etniske-er-fejlfri og
kvinders-snerperi-er-dyd.
Så min kamp er alles kamp, mine problemer idag kan blive alles imorgen
jvf:

"Først hentede de kommunisterne, og jeg sagde intet, for jeg var ikke
kommunist. Så hentede de arbejderne og fagforeningsfolkene, og jeg
sagde intet, for jeg var ikke fagforeningsmedlem. Så hentede de
katolikkerne og jøderne, og jeg sagde intet, for jeg var protestant.
Til sidst hentede de mig, og så var der ikke mere nogen, der kunne
sige noget". Martin Niemöller

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 14:29

> SFØLI

Så tror jeg at du skal holde dig mere til selve sagen, som er:
Har du blottet dig eller ej?

Hvilken af følgende tror du dommeren tror mest på:

A.
Jeg har ikke blottet mig.

B.
Nu er jeg Glistrupsk, så jeg ser ikke nøgenhed som et tabu.
Jeg har på mit plankeværk..
Som medlem af..
DF..
Gymnasielærere blotter sig ikke..
Min gylp..
Gamle mænd er grimme nøgne..
Jeg er åben for især ikke muslimer..
Året rundt har jeg bare tæer..
Min far var nøgen..
Biblioteksbud siger han så mig nøgen..
Solbadning nøgen..
Jeg havde drukket kir med Vagn..
Hun var neger..
Jeg har ikke blottet mig.

> Tingene hænger sammen, og jeg er en grænsesøgende derfor konfliktopsøgende
> person.

Så du vil gerne være konfliktsøgende, på bekostning af en
blufærdighedkrænkelsesdom?

> Jeg meddeler klart at ingen blottelse skete den aften.

Og så behøver du sådan set ikke sige meget mere.

Så er det op til hende, at bevise at du rent faktisk viste hende din pik.
(skønhedspletter, eller abnormaliteter, vidner osv)

> Men kommer folk med negativt sind, kan der digtes

Hvis hun kommer hjem til dig, med byens rygter i baghovedet, så vil være
opsat på at genkende det rygterne siger. Siger byen at du går nøgen, vil hun
måske forvente at se din pik. Man ser det man forventer.

Ligesom julemandstroende børn, der er sikre på at de ser julemanden en gang
i mellem.
For mange børn er der noget "mystisk" ved julemanden - en slags angst måske?

Men det kan du ikke føre en sag på.

> Hvilket jeg ikke kan straffes for, hvis retsprincipperne fungerer.

Man kan ikke forvente 100% retfærdighed.

> Godhedsindustri er både om etniske-er-fejlfri og kvinders-snerperi-er-dyd.

Det er nu ikke helt det indtryk jeg har.

Mit indtryk er at både medierne og folk generelt er temmelig trætte af
kvinder med dyder og kriminelle etniske unge.

> Så min kamp er alles kamp, mine problemer idag kan blive alles imorgen
> jvf:

Ja, men så må vi da håbe at "alle" så kan finde ud af at sige "nej, jeg har
ikke blottet mig".

> [...]
> jøderne, og jeg sagde intet, for jeg var protestant. Til sidst hentede de
> mig, og så var der ikke mere nogen, der kunne sige noget". Martin

Den er også god nu jeg læser den for 7. gang.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 16:03

> [...]
> forventer.
>
> Ligesom julemandstroende børn, der er sikre på at de ser julemanden

Din julemands-analogi er ret god. Flere usenettere er klart mest
tilbøjelig til at tro på pigen, for jeg er jo
Nietzsche-overmenneske-troende og så er man ond og syg....

Flere usenettere har fejllæst og tror at et biblioteksbud har set mig
nøgen.
De ønsketænker og læser derfor hallucinerende.

Biblioteksbud har fundet det mærkeligt at jeg ikke straks åbnede
døren, men kun en sprække og stod skævt. Mens vi snakkede og før jeg
åbnede døren kvart, så han kunne få plastpose med bøger ind, og
modtage en anden pose retur, har han set kropsvridninger af påklædt
overkrop og regnet ud, at jeg tog shorts på.
Så havde han en fjer at gøre til fem høns og til at undlade udkørsel -
hvor biblioteket siden har meddelt at han burde have opført sig
normalt, dvs meddelt sit problem - så jeg kunne lade ham vente længere
og først åbne dør når færdigpåklædt.

Men folk tror hvad de vil tro, og dommeren dømmer hvad politiet gerne
vil have dømt, så jeg har lige fået min søn til at elektronisk
fotografere haveindgang hvor autonome har skrevet "Fuck you og din
sædbank" meterhøjt, så jeg i retten kan overbevise om, at jeg er en
chikaneret idealist og pigen har let kunne vide, at jeg ville være
sårbar for falskanmeldelse, for folk vil gerne tro det værste om mig.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 16:25

> [...]
> Jeg har ikke blottet mig.
>
> B.
> Nu er jeg Glistrupsk, så jeg ser ikke nøgenhed som et tabu.

Ja, komplicerede forklaringer øger ikke troværdigheden.
Men sandheden søges ofte ad den vej.

Helt farligt blir det at inddrage den stigende autonomchikane imod
mig - inat knustes vinduer hos lejerne på 1 sal og fulde autonome
hærgede havemøbler med stor effektivitet. De fester fordi
Landsrets-afgørelse af Ungdomshuset er blevet udskudt til næste år, så
de bevarer base for volden. Og det er noget politiet ønsker. Og
politiet ønsker mig fordrevet fra Nørrebro. Og det lyder
paranoidt.Lyder mere end er.At denne sag anlægges kan vist kun forstås
i lyset af politiets modvilje mod folk som mig - de har jo sagt at Pia
Kjærsgaard og jøder generelt bør ikke komme på Nørrebro - hvor de
ønsker falsk statistik der foregiver etnisk harmoni.

The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde

There are no facts, only interpretations.
Friedrich Nietzsche

Der er mange, der tager hundrededelssandheder for hele
sandheden. Soya

Der findes sandheder, men ingen sandhed. Jeg kan udmærket
hævde to fuldstændigt forskellige ting og have ret i begge tilfælde.
Robert Musil

Det, der er sandhed i Berlin, kan godt være skævt i
Heidelberg. Tysk ordsprog

They who know most must mourn the deepest over the deepest
truth , the three of knowledge is not that of life. Lord Byron

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-10-05 21:29

On Sat, 8 Oct 2005 17:24:59 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Kjærsgaard og jøder generelt bør ikke komme på Nørrebro - hvor de
>ønsker falsk statistik der foregiver etnisk harmoni.

hvordan for du så lige den triste historie til at passe ind i en
gruppe om sex og samliv ?

fut : dk.admin.netikette

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-05 01:36

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> hvordan for du så lige den triste historie til at passe ind i en
> gruppe om sex og samliv ?

Tøger Seidenfaden har i årtier pralet af sin glæde ved nudisme AF
BEKVEMMELIGHEDSGRUNDE OG DOVENSKAB, og at politiet bør fatte og
begribe at sådan ikke behøver overlappe anstødelig ekshibitionisme.
Denne sommer kunne han bedyre at politivedtægter overalt i landet nu
tillader solbadning og havbadning upåklædt overalt i landet - ikke kun
på særlige nøgen- og bøsse-strande.

Løgnersken fra Afrika, der under foregivende at ønske at leje bolig i
mit hus, besigtigede for at kunne gøre falsk vidneudsagn troværdigt
overfor politiet, er typisk for godhedsindustrien, og er relevant at
diskutere i flere ng - why not?
Hvis nogen har svært ved at indse det, eller indse at jeg altid
overholder fundatsen, så ring 35861000. Din gåen efter manden er Off
Topic - hvilket er bagatelsynd. Men er den mon interessant for mange?.
Mail den slags fnidder privat, hvis du har nysgerrighed, men
netikette.

Måske falskanmeldersken er selvbedrager og mistolkede en evt retten på
tøjet som griben mod pikken - jeg har oplevet i Silvan at måtte bevise
ved udpegning på butiksdetektivens video, at jeg ikke puttede noget i
lommen, men hev op i bukserne, og jeg har undskyldende brev fra hans
chef derom. Visse folk ser, hvad de vil se.

Ugens Rapport har snart artikel om mig incl om legal naturalisme i
egen have, og selvfølgelig lefler de for folks forargelse om at alt
unormalt, må være uetisk. Kun ved at nogen tør vise vejen mod åbenhed
og ærlighed, kan man komme bornerthed til livs.

God debat er ofte om at følge associatoner og ikke lade sig begrænse
af stive faggrænser mellen een diskussionsgruppe og en anden

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-10-05 12:32

On Mon, 17 Oct 2005 02:35:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Denne sommer kunne han bedyre at politivedtægter overalt i landet nu
>tillader solbadning og havbadning upåklædt overalt i landet - ikke kun

ja dte fremgik jo ikke lige af det indlæg jeg svarerede på

> [...]
>mit hus, besigtigede for at kunne gøre falsk vidneudsagn troværdigt
>overfor politiet, er typisk for godhedsindustrien, og er relevant at

ikke lige i snak seksualitet

>Hvis nogen har svært ved at indse det, eller indse at jeg altid
>overholder fundatsen, så ring 35861000.

det vil jeg gøre med glæde når min tid tillader det sover lidt dårligt
for tiden - så jeg venter lige til jeg er helt frisk

> Din gåen efter manden er Off
>Topic - hvilket er bagatelsynd.

sludder du VAR OT i dss

>Men er den mon interessant for mange?.
>Mail den slags fnidder privat, hvis du har nysgerrighed, men
>netikette.

det er netedikette hvis man er OT

>Måske falskanmeldersken er selvbedrager og mistolkede en evt retten på
>tøjet som griben mod pikken -

du er neten lyrisk eller taler i tåger

> [...]
>lommen, men hev op i bukserne, og jeg har undskyldende brev fra hans
>chef derom. Visse folk ser, hvad de vil se.

ja det er jo trist :)

> [...]
>unormalt, må være uetisk. Kun ved at nogen tør vise vejen mod åbenhed
>og ærlighed, kan man komme bornerthed til livs.

ja det kan der være noget om

>God debat er ofte om at følge associatoner og ikke lade sig begrænse
>af stive faggrænser mellen een diskussionsgruppe og en anden

nej der tager du nu fejl .... man kan altså ikke plader løs efter
forgodt befinende hvor som helst når som helst det er nu en gang mest
overskueligt hvis man holder indholdet af sin postning til den gruppe
det er beregnet til og dte indlæg vi her debatere om hørte med lidt go
vilje hjemme i politik men ikke dss

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-05 13:42

> ja det kan der være noget om

Og fordi der ofte er noget om hvad meningsmodstandere OGSÅ har på
hjerte, skal vi ikke lave stive afgrænsninger for debatten.

> [...]
> gruppe
> det er beregnet til og dte indlæg vi her debatere om hørte med lidt

Manden er slår sig selv i hovedet med en mursten, fordi det er så rart
når han holder op - altså en kondiløber - er mindre masochistisk end
du, der irriteres af mine skriverier, og alligevel åbner dem.

Hvis netbetjente havde held med censur, som de havde før jeg trak TDK
i landsretten, vil dæmpe skriveglæden.
De vil tvinge folk med overskud væk fra nettet.
De, der glæder folk, på nettet, kan være det de får ødelagt og
fjernet - de har intet positivt at byde på - de er destruktive og
hader deres medmennesker, og den værste tyske "Ordnung muss sein"
fanatikere var ikke så slemme som disse ubetænksomme censurister

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-10-05 22:29

On Mon, 17 Oct 2005 14:41:33 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Og fordi der ofte er noget om hvad meningsmodstandere OGSÅ har på
>hjerte, skal vi ikke lave stive afgrænsninger for debatten.

nu er jeg jo ikke menings mod stand er - men mener at man med rette
har mulighed for at udtrykke alle de meninger man har på dansk usnet
hvis man bare gør det i de grupper hvor det høre hjemme ...

>Manden er slår sig selv i hovedet med en mursten, fordi det er så rart
>når han holder op - altså en kondiløber - er mindre masochistisk end
>du, der irriteres af mine skriverier, og alligevel åbner dem.

jeg læser tråden med de postninger der nu må være og du kan da ikke i
ramme alvor mene at der var noget i dit indlæg der havde noget med sex
og samliv at gøre ?

>Hvis netbetjente havde held med censur, som de havde før jeg trak TDK

TDK ? TDC ?

>i landsretten,

Øhh var det ikke noget med at der var nogen der trak dig i retten ?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-05 23:31

> nu er jeg jo ikke menings mod stand er - men mener at man med rette
> har mulighed for at udtrykke alle de meninger man har på dansk usnet
> hvis man bare gør det i de grupper hvor det høre hjemme ...

OG DET GØR JEG ALTID, men du har en anden smag om fundatstolkning, og
efter langsomme modemmer er væk, har TDC klogt valgt ikke længere at
ekskludere på OT-påstande - efter min LAndsretssag.

Foghs anti-smagsdommer-tale har nok medvirket - det var da Frank
Jensen søgte at bruge netbetjente og udbydere imod børneporno, at
censurtraditionen havde en kort og grim periode

> [...]
> og samliv at gøre ?

> TDK ? TDC ?

> Øhh var det ikke noget med at der var nogen der trak dig i retten ?

Jeg sku spilde tid på 266b-bødesag og fik reformeret Usenet ved at
trække Tele Danmark det tidligere KTAS, der vist hedder TDC, i
landsretten som vidne, så deres udsendte chef afsveg al censur -
vidunderligt kategoriskt og skamfuldt, for ikke at blive ført til
protokols som de censurister, som de tidligere havde været ved at
uddelegere til netbetjente

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-10-05 23:47

On Tue, 18 Oct 2005 00:30:58 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>OG DET GØR JEG ALTID,

Gu gør du da ej der var intet i postning :
der havde noget at skaffe med sex eller samliv

>men du har en anden smag om fundatstolkning,

Nå men så oplys mig om hvad der i det postede indlæg handlede om sex
og samliv ?

> og
>efter langsomme modemmer er væk, har TDC klogt valgt ikke længere at
>ekskludere på OT-påstande - efter min LAndsretssag.

nu poster du jo igenem en amerikansk udbyder som jeg selv gør men du
er da blevet smidt ud af alle danske udbyder - prøv f.eks at post
igenem en og se hvor længe det går om det overhovedet er muligt ?

>Foghs anti-smagsdommer-tale har nok medvirket - det var da Frank
>Jensen søgte at bruge netbetjente og udbydere imod børneporno, at
>censurtraditionen havde en kort og grim periode

og hvad har det så med sagen at gøre ?

>Jeg sku spilde tid på 266b-bødesag og fik reformeret Usenet ved at
>trække Tele Danmark det tidligere KTAS, der vist hedder TDC, i
>landsretten som vidne, så deres udsendte chef afsveg al censur -

ja Guldberg

>vidunderligt kategoriskt og skamfuldt, for ikke at blive ført til
>protokols som de censurister, som de tidligere havde været ved at
>uddelegere til netbetjente

Nå ja men hvis du har sejret dig sønder og sammen hvordan kan det så
være at du ikke kan poste igenem en dansk news udbyder ?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-05 03:43

> [...]
>
> Nå ja men hvis du har sejret dig sønder og sammen hvordan kan det så
> være at du ikke kan poste igenem en dansk news udbyder ?

Retssals-sejren sikrer at jeg poster
At TDC undskyldte censur og lovede landsretsdommeren ikke at begå
sådant, giver betydelig sikkerhed imod at man ikke opprioterer
heksejagt imod udenlandske servere - hvilket man burde, hvis Frank
Jensens nævnte igen puritanisme herskede

Der har aldrig været ulovlighed i mine postninger, og påfundet med at
_kunne_ censurere, fordi pædofili/børnporno kan være ulovlig, har
lykkeligvis fundet en meget lille plads i dansk censursystem og er
ikke længere udbredt til anden censur på nettet

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-05 05:48

On Tue, 18 Oct 2005 04:43:01 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Retssals-sejren sikrer at jeg poster

ja men bare ikke igenem nogen dansk news udbyder

>At TDC undskyldte censur og lovede landsretsdommeren ikke at begå
>sådant, giver betydelig sikkerhed imod at man ikke opprioterer
>heksejagt imod udenlandske servere

Nahh det har nu næppe noget med det at gøre - lukke for en udelandsk
news server hvad man kun gør hvis der kommer spam igenem , hvad jeg
kun har set en gang - de holder altså ikke linjen åben aht BW s
ytringsfrihed hvor OT den end måtte være i ny & næ !

>Der har aldrig været ulovlighed i mine postninger,

nej det er der well ikke ret mange der påstår der har været lidt
racisme - men det kommer nu heller ikke sagen ved det tilbagvendende
problem ligger i at du er skide ligeglad med hvad meningen med en
gruppe er så længe du bare kan poste , hvad du nu måtte finde på !

> og påfundet med at
>_kunne_ censurere, fordi pædofili/børnporno kan være ulovlig, har
>lykkeligvis fundet en meget lille plads i dansk censursystem og er
>ikke længere udbredt til anden censur på nettet

og hvad har det lige med sagen at gøre ?
spørgsmålet er udelukkende om du er topick eller ikke topick i de
grupper hvor du poster og det var du så ikke med postning :

hvilket du jo af uransagelige årsager nægter at forholde dig til ?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-05 06:46

> ja men bare ikke igenem nogen dansk news udbyder

Who cares?

> [...]
> problem ligger i at du er skide ligeglad med hvad meningen med en
> gruppe er så længe du bare kan poste , hvad du nu måtte finde på !

DU ER EN SKINGER LØGNER, når du opdigter racisme vedr mine
§266b-bødestraffe

Jeg er langt mindre racistisk end flertallet her - er etnisk gift og
har brugt 4 år af mit liv på at bekæmpe sult og sygdom til fordel for
afrikanere og afghanere.(Danida og Unesco ansættelser)

Dommene (hvormed retsvæsenet gav mig ridderkors og viste sit sande,
onde ansigt) var om Islam-kritik der INTET HAR AT GØRE MED dit
poppede racisme-pjat,
og Glistrup er også extremt anti-racistisk mht at respektere andre
racers biologis jævnbyrdighed, hvor halvdelen af usenettere er
småracistiske og tror på at psyke følger hudfarve.

Kipling, Churchill og Hitler og lignende var racister - men det er
Glistrup og jeg på ingen måde, og din ivren for censur udfra den
muslimkrævede §266b-lov viser at du har lavere etik end Goebbels, hvad
angår ytringsfrihed

Hvem tror du er interesseret i dit usandfærdige mudderkast - injurier
som dem du fører dig frem med mod mig, er KEDSOMMELIGE og kun det.

> [...]
> grupper hvor du poster og det var du så ikke med postning :
>
> hvilket du jo af uransagelige årsager nægter at forholde dig til ?

Fordi dit OT-fnidder ikke interesserer andre end hadefulde, unyttige
netbetjente, og de er idag få og magtesløse

Censurister er lige så¨langt ude som de, der vil straffe
glædespigernes kunder. Respekter dog voksne menneskers fri samarbejde
incl verbalt

Læs dk.videnskab tråden sidste måned med mit havn i subject line og ca
hundred indlæg om killfiltres forældelse og censurs vederstyggelighed
og bliv klogere.
Du lever i og synes at elske inkvisitionens tidsalder, men verden er
kommet videre.OT var problem i de langsomme modemmers tid, ikke idag.
Det viste tråden consensus om
Hvis jeg virkelig var så OT at det generede, ville jeg skade mig selv
ved at folk ikke gad læse og svare. Det er det fri markeds regulator.
Den er tilstrækkelig

Fordi der er brugt mange millioner kroner på medieudført hjernevask
for at skabe et antividenskabeligt nysprog vedr den hadefulde
godhedsindstris injurie-ord, er der basis for humor som følgende:

"Dette land er delt op. Enten er man racist eller også er man
landsforrædder." Mogens Glistrup.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-05 14:34

On Tue, 18 Oct 2005 07:45:50 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Who cares?

ja det siger da noget om at du ikke bare er det udskyldige offer for
en international konspiration - når alle danske udbyder er enige om du
ikke kan benytte derres news service til at poste igenem

>DU ER EN SKINGER LØGNER, når du opdigter racisme vedr mine
>§266b-bødestraffe

ja fejlen må være min - jeg kan ikke huske at du nogen sinde har
skrevet noget racistisk - det enste jeg erindre var du en gang var
lidt øm bag i over at de afrikanske mænd vist havde en større pik ind
kaukasieren

>Jeg er langt mindre racistisk end flertallet her - er etnisk gift og
>har brugt 4 år af mit liv på at bekæmpe sult og sygdom til fordel for
>afrikanere og afghanere.(Danida og Unesco ansættelser)

jamen det da flot !

>Hvem tror du er interesseret i dit usandfærdige mudderkast - injurier
>som dem du fører dig frem med mod mig, er KEDSOMMELIGE og kun det.

ja nu har jeg kun perferisk besjæftiget mig med og udvist en ringe
interesse for om dine indlæg er i overenstemelse og harmoni med dansk
lov - så hvis du mener du er en mønster borger så siger vi da bare det
det enste der ligger mig på sinde er om der var noget om sex og samliv
i din postning :

der stod :
[...]

hvis du kan finde noget som helst om sex og samliv i dette så må vi jo
bare konstatere at du er vandvitig !

:

>Fordi dit OT-fnidder ikke interesserer andre end hadefulde, unyttige
>netbetjente, og de er idag få og magtesløse

dvs du mener at man skal bare pladder løs om hvad som helst når som
helst hvor som helst uanset hvad meningen er med forumet -
det ville well strengt taget sige at hvis du levede optimalt så
slettede vi alle gruppe navnene og skiftede dem ud med 1-2-3-4-5 ...
osv også ku man blot trække et nr når man havde noget på hjertet
for det er jo faktisk det du gør.

>"Dette land er delt op. Enten er man racist eller også er man
>landsforrædder." Mogens Glistrup.

dvs at du er racist afligevel eller tager glistrup fejl ?
du har lige i slev samme indlæg skrevet :

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-05 16:30

> [...]
> skrevet noget racistisk - det enste jeg erindre var du en gang var
> lidt øm bag i over at de afrikanske mænd vist havde en større pik

Jeg har ikke haft ondt af den velkendte statistik at negre har længere
ben og pikke.
Ånd er alt i et industrisamfund

AT være dømt efter racisme-§ betyder i kun 0,1% af tilfældene at der
er racistiske træk eller handlinger hos vedkommende.

Journalister har skabt nysprog = løgn.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-05 18:31

On Tue, 18 Oct 2005 17:29:40 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jeg har ikke haft ondt af den velkendte statistik at negre har længere
>ben og pikke.
>Ånd er alt i et industrisamfund

ah-ha

ja det er meget muligt -som du skrev i dit sidste indlæg :
"Dette land er delt op. Enten er man racist eller også er man
landsforrædder." Mogens Glistrup.

har du selv en definerbar holdning om hvad du selv mener ?

>Journalister har skabt nysprog = løgn.

Ah- ha ja det er muligt ... men du svarede ikke på om denn postning
havde noget med sex & samliv at gøre :

der stod :
[...]

du er jo ikke idiot så vi kan well godt blive enige om at der hverken
er sex eller samliv i din postning i dss ?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-05 19:47

> ah-ha

Forventer du svar på dyriske grynt?

> ja det er meget muligt -som du skrev i dit sidste indlæg :
> "Dette land er delt op. Enten er man racist eller også er man
> landsforrædder." Mogens Glistrup.
>
> har du selv en definerbar holdning om hvad du selv mener ?

Måske du er eneste der ikke forstår, ring 35861000
ELLRR SPØRG FORSTÅELIGT OG PRÆCIST

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-10-05 12:03

On Tue, 18 Oct 2005 20:46:58 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Forventer du svar på dyriske grynt?

jeg konstatere bare det er din holdning

>Måske du er eneste der ikke forstår, ring 35861000
>ELLRR SPØRG FORSTÅELIGT OG PRÆCIST

jeg ved ikke om jeg er den enste der ikke forstår - men du skriver :

"Jeg er langt mindre racistisk end flertallet her - er etnisk gift og
har brugt 4 år af mit liv på at bekæmpe sult og sygdom til fordel for
afrikanere og afghanere.(Danida og Unesco ansættelser) "

også citere du Glistrup for at sige :

"Dette land er delt op. Enten er man racist eller også er man
landsforrædder." Mogens Glistrup.

iøvrigt er du behændigt kommet forbi om denne postning havde noget med
sex og samlive at gøre ? :

der stod :
[...]

det vil klæde dig at holde dig til sagen !

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 12:39

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> Bo M Mogensen
> When he hears you speak And says, "How does it feel
> To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Du kan vel få thordreng til at tage en snak med ham ?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-05 06:54

> [...]
> Jeg har ikke blottet mig.
>
> B.
> Nu er jeg Glistrupsk, så jeg ser ikke nøgenhed som et tabu.

Tak for råd - jeg kan nok skade min sag ved at være for kompliceret
Men det er ikke klaret med benægtelse - der skal føres krig over i
fjendens lejr, om muligt Hendes motiver til at opleve sig som offer,
er væsentlige.

> Så du vil gerne være konfliktsøgende, på bekostning af en
> blufærdighedkrænkelsesdom?

"På bekostning af" betyder at jeg skader nogen. Det gør jeg på ingen
måde nogensinde.
Jeg har ytringsfrihed til at præke mit evangelium på egen grund, egen
have, når folk ikke er inviteret ind under falske forudsætninger.
Jeg skal have gjort usandsynligt i dommerens øjne, at jeg kan have
haft andre hensyn end at finde rette lejer.

> Og så behøver du sådan set ikke sige meget mere.
>
> Så er det op til hende, at bevise at du rent faktisk viste hende din
> pik. (skønhedspletter, eller abnormaliteter, vidner osv)

Hun påstår hun løb væk da jeg "hev lem frem", så hun kan næppe
afkræves fotografisk hukommelse.

> [...]
> en gang i mellem.
> For mange børn er der noget "mystisk" ved julemanden - en slags

Det er lige det.

> Man kan ikke forvente 100% retfærdighed.

Især i sexisme-sager som denne har kvindesagen fået indført omvendt
bevisbyrde - det er problemet.
Titusinde psykologer tjener så mange millioner pr pleje af
tvangsfjernede børn, at der er økonomisk interesse i ophævelse af den
sigtedes retsgarantier
Det smitter af på beslægtede områder, bl.a. når politiet er irriteret
over en person som mig.

> Det er nu ikke helt det indtryk jeg har.
>
> Mit indtryk er at både medierne og folk generelt er temmelig trætte
> af kvinder med dyder og kriminelle etniske unge.

Dommeren lever næppe på Nørrebro. Godheds-eliten lever slet ikke i
virkeligheden, kan man mene.

> Ja, men så må vi da håbe at "alle" så kan finde ud af at sige "nej,
> jeg har ikke blottet mig".

At jeg siger det, er det vigtigste. At gøre det overbevisende håber
jeg at rette advokat kan rådgive om, og derfor _foreslår_ jeg
"udenomssnak".

> Den er også god nu jeg læser den for 7. gang.

Og den er værd at medtagte, når nogen mener at denne sag ikke er
politisk relevant

Fra : sdsf

Dato : 09-10-05 18:35

> [...]
> retsgarantier
> Det smitter af på beslægtede områder, bl.a. når politiet er irriteret over

Det politiet er irriteret over, er selvfølgelig at du hele tiden provokerer
svage sjæle som så begår et eller andet ulovligt, som kræver deres
indblanding. De har jo nok at tage sig til.
Du bruger din lediggang til at skabe overflødig arbejde for dem.
Jeg kan forstå deres irritation!

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-05 19:02

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> wrote in message

> [...]
> indblanding. De har jo nok at tage sig til.
> Du bruger din lediggang til at skabe overflødig arbejde for dem.

Forklar lige hvordan jeg ved mit hjemmearbejde med internetdebat
provokerer "svage sjæle til ulovligheder".

Du er anti-demokratisk som de politichefer der har udtrykt på korpsets
vegne, at hvis jøder overfaldes på Nørrebro, så bør de undlade at
komme på Nørrebro, og hvis Pia Kjærsgaard overflades på Nørrebro så er
det nok klogt af hende at hun holder sig væk fra ...... Little Somalia
(som vi kalder den del af sorte firkant, hvor man søgte at lemleste
hende , efter DR havde lokket hende i baghold her)

Gør politiets arbejde let, mur dig inde

Fra : sdsf

Dato : 09-10-05 22:51

> Forklar lige hvordan jeg ved mit hjemmearbejde med internetdebat
> provokerer "svage sjæle til ulovligheder".
Jeg hentyder til at du skriver at du lufter dine holdninger på dit
stakit? og går og opsætter reklamemateriale forskellige steder,
og at du er en kendt person i dit nabolag.

> [...]
> af hende at hun holder sig væk fra ...... Little Somalia (som vi kalder
> den del af sorte firkant, hvor man søgte at lemleste hende , efter DR

Jeg vil bare nøjes med at kalde mig pragmatisk.
Jeg forholder mig til tingene som de nu engang er.
Jeg stikker ikke hånden ned i en hvepserede friviligt,
så risikerer jeg at komme til skade, og belaste sundhedsvæsnet.

Jeg kommer selv nødigt på Nørrebro!
Jeg vil også anbefale PiaK, Moses, Jøder og mange andre
at holde sig langt væk.

> Gør politiets arbejde let, mur dig inde
Mindre kan gøre det.
Nogle mennesker bliver altid overfaldet og berøvet,
andre kan "læse gaden" og går fri.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-05 01:18

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> wrote in message

> Jeg hentyder til at du skriver at du lufter dine holdninger på dit
> stakit? og går og opsætter reklamemateriale forskellige steder,
> og at du er en kendt person i dit nabolag.

Mener du det er asocialt at være kendt?
Jeg er især kendt for at have hjulpet over hundrede barnløse til at få
deres største ønske opfyldt - uden at skattemillioner skulle bruges
(privatiseret donorinsemination).

> [...]
> at holde sig langt væk.

> Mindre kan gøre det.
> Nogle mennesker bliver altid overfaldet og berøvet,

Intetsteds i Japan er der utrygt. Konsekvent politi kunne betyde at
København igen blev trygt overalt, og ikke havde kvarterer , hvor
politiet fraråder Pia K, Moses Hansen og jøder at færdes.
Yringsfrihed omfatter at kunne dekorere sit hus som man vil.

Fra : XXX

Dato : 10-10-05 03:59

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:Bqi2f.37$IW.27
@fe41.usenetserver.com:

> Mener du det er asocialt at være kendt?
> Jeg er især kendt for at have hjulpet over hundrede barnløse til at få
> deres største ønske opfyldt - uden at skattemillioner skulle bruges
> (privatiseret donorinsemination).

Du har forhåbentlig helt tjek på, hvem de biologiske forældre er?
Ellers er det noget forbandet roderi og svineri.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-05 07:44

"XXX" <not@this.level> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:Bqi2f.37$IW.27
> @fe41.usenetserver.com:

> Du har forhåbentlig helt tjek på, hvem de biologiske forældre er?
> Ellers er det noget forbandet roderi og svineri.

De fleste barnløse ønsker ikke denne viden, eller først når barnet er
over 15 år og forældrene ejer barnet og får den viden der ønskes af
dem

Fra : sdsf

Dato : 10-10-05 06:34

> Mener du det er asocialt at være kendt?
Det afhænger helt af hvordan man er blevet kendt.

> Jeg er især kendt for at have hjulpet over hundrede barnløse til at få
> deres største ønske opfyldt - uden at skattemillioner skulle bruges
> (privatiseret donorinsemination).
Verden driver jo nærmest af sæd, så det er ikke noget kostbart.
Problemet er nærmere hvordan man bliver fri for al den sæd,
og de horder af mænd der vil skyde den ind med alle metoder.

> [...]
>at færdes.
> Yringsfrihed omfatter at kunne dekorere sit hus som man vil.
Jeg tror sagtens at jeg kan dekorerer et hus i Japan så jeg
har alt mulig grund til at føle mig utryg!
Og det japanske politi vil sikkert spørge mig hvorfor jeg dog gjorde det,
og om jeg kun var kommet for at lave ballade.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-05 07:56

> [...]

Plankeværket er af tungt træ, ikke stakit.

> Det afhænger helt af hvordan man er blevet kendt.

Hvis man har opnået kendthed via misinformation, så er det
kritisabelt. Ellers ikke. Respekter ytringsfrihed og at folk kan selv
vurdere tingene.

> Verden driver jo nærmest af sæd, så det er ikke noget kostbart.
> Problemet er nærmere hvordan man bliver fri for al den sæd,
> og de horder af mænd der vil skyde den ind med alle metoder.

Jeg gik i fængsel for privatiseret adoptionsformidling FØRST og så
hellere at dette var blevet den store barnløshedshjælper, men det er
folk for hæmmede til og staten hæger asocialt om sit monopol på at
formidle adoptioner. Donorhjælp pr sæddonor i privat regi er , hvad
jeg var rette mand på rette sted for i 1979 og følgende to årtier (nu
kun sjældent. for lægerne har lært af mig og forbedret deres service)

> [...]
> det,
> og om jeg kun var kommet for at lave ballade.

I Japan er gruppepres en faktor. Jeg er glad for individualismen her.
Men at muslimindvandring øger vold betyder at vore små fordele frem
for Japan ædes op af enorme ulemper, og borgerkrig lurer forude, og
hvis jeg kan synliggøre det, ved at være synligt offer, så må jeg tage
det ubehagelige martyrie.
Københavns Kommunes sympati for "ungdomshus"-vold, der får Landsret
til at udskyde overdragelse til ejerne=Faderhussekten er pinlig -
denne kristne sekt gør virkelig gavn ved at betale ejendomsskat og
lån-afdrag og renter for hvad andre nyder, og derved synliggøre
korruption, som Ritt og Pind begge godtager. Men DF går imod.

Fra : John Schmitt

Dato : 08-10-05 09:24

Lad os antage at BW er ensom . . .

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 14:02

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> Lad os antage at BW er ensom . . .

At han er ensom, eller føler sig ensom?

Fra : andropov

Dato : 08-10-05 09:36

On Sat, 8 Oct 2005 10:23:30 +0200, "John Schmitt" <John
Schmitt@webpost.nl> wrote:

>Lad os antage at BW er ensom . . .

Må han ikke blotte sig i sin have overfor nabokoner som står på
trappestige for at nyde synet...

Fra : Kim2000

Dato : 07-10-05 22:21

> Afhøringstemaer og korte svar

Nå, lad os kaste os ud i det, og lad det være sagt med det samme jeg _gider_
ikke ind i en politisk debat med dig, du får nogle råd som du kan forkaste
eller tage til dig.

> [...]
> behøver være enig med mig, blot man er tolerant overfor mit synspunkt. Det

Mit spørgsmål ville så være hvad disse "særheder" er. Hvis du bruger det
udtryk skal du nok påregne at må uddybe det.

> 9.. Var hun interesseret i lejligheden?
> Det husker jeg ikke - når man har ti besigtigelser på en dag og een
> bestemt (Vagn og frue) er den der tænder) så husker man ikke de øvrige.

Kan du læse hendes tanker? Du tænker dig om og spørger dig selv: Virkede hun
interesseret? Du kan aldrig svare på om hun virkelig var interesseret eller
uinteresseret. Personligt ville jeg bare svare at jeg formodede hun var
interesseret ellers havde hun vel ikke ville se lejligheden.

> [...]
> jeg bemærkede intet unormalt. Jeg har perfekt hukommelse og ingen psykiske

Du skal slet ikke rode dig ud i den slags, bare svar på spørgsmålet, kan du
ikke huske svaret siger du det.

> [...]
> indvandrere er konventionelle kan det have været anstødeligt og blevet
> rodet sammen i pigens sind til en blufærdighedskrænkelse.

Svar på spørgsmålet; Hvad havde du på. Du skal slet ikke gå ind og læse
pigens tanker, du allerede tidligere sagt du slet ikke noterede dig noget
specielt ved pigen.

> [...]
> hendes mange katte, der er hendes "børn", kan kun leve med adgang til min

Vil du stå i retsal og fortælle du laver skattefusk? Ja, så skal du da nok
regne med at komme fordi en anden dag

> [...]
> som jeg har anmeldt hende for til politiet samme uge, hvor jeg havde besøg
> af to betjente, der foregav at tro på afrikanerindens usande historie.

Hvorfor ikke bare svare at du kan lide at gå nøgen i haven, og du tager tøj
på når der kommer nogen. Ikke alle mulige mærkværdige forklaringer, sad jeg
som dommer ville jeg tolke hele det ovennævnte som en lam undskyldning.

> [...]
>
> Det er svært at forestille sig en pensioneret gymnasielærer som mig
> havende kritisable motiver, så denne sag burde ikke være rejst.

Alt alt alt for politisk.

> [...]
> indendørs efter de er gået, og jeg regner med at en ekstra besigtiger vil
> ankomme, ville det være utænkeligt, at jeg tog benklæderne af.

Du har allerede tidligere fortalt du havde taget dine benklæder af den
pågældende aften, så nu står du og lyver i retssalen, enten ved pkt. 20
eller pkt. 18. Du skal tænke dig om igen. Tog du tøjet på da hun kom eller
havde du tøj på.

> [...]
> mod enkeltpersoner med afvigende etniske træk. Kun det store antal med den
> farlige ideologi, islam, er jeg politisk, teoretisk og meget

Hvad har domme med racisme og blottelse at gøre med hinanden? Du skal slet
ikke rode dig ud i at tale om Glistrup.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-10-05 00:40

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Da jeg ikke kan se BW indlæg - og er tilfreds med det, men lige blev
nysgerrig her - så "bruger" jeg lige dit indlæg til en lille detalje.

BW skriver:

Og jeg må le

"Muhamedanerne" (aner ikke hvordan det staves)?

Tsk tsk

mange hilsner

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 01:50

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Da jeg ikke kan se BW indlæg - og er tilfreds med det, men lige blev
> nysgerrig her - så "bruger" jeg lige dit indlæg til en lille

Der er vist skitzofreni=sindssplittelse hos alle de få filterbrugere

> BW skriver:
>
> Og jeg må le
>
> "Muhamedanerne" (aner ikke hvordan det staves)?

Muhamedanisme har farlig erobrings-ideologi som ikke bør tolereres
her.

Men nudisme er ufarlig og bør liberaliseres totalt.

Og jeg driver hobbyen klart inden for vore urimeligt snobbede loves
grænser, incl den 22 maj 2005, hvor løgner var udsendt hertil, tror
jeg - evt fik ide til falsk anmeldelse da hun så mit propaganderende
DF-plankeværk-vægavis

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 13:01

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> BW skriver:
>
> Og jeg må le
>
> "Muhamedanerne" (aner ikke hvordan det staves)?

Hvad har du mod muhamedanerne nusle?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-10-05 13:44

ThomasB wrote:

> Hvad har du mod muhamedanerne nusle?

Er muhamedanere (muslimer) egentlig ikke meget forskellige på samme måde
som kristne, ateister, homoseksuelle og andre store befolkningsgrupper?

Nå, det er ligegyldigt, hvad jeg mener... :)

Med venlig hilsen
Børge

X-post fjernet

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 14:01

"Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> skrev i en meddelelse

> Er muhamedanere (muslimer) egentlig ikke meget forskellige på samme måde
> som kristne, ateister, homoseksuelle og andre store befolkningsgrupper?

Jo.

> Nå, det er ligegyldigt, hvad jeg mener... :)

Hvis du selv synes det, så er det det nok.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-10-05 17:04

ThomasB wrote:

> Hvis du selv synes det, så er det det nok.

Det er nu Nusle, der har skrevet det til mig et par gange.

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 17:12

> Det er nu Nusle, der har skrevet det til mig et par gange.

Det kan du godt bilde mig ind :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-05 15:27

> Er muhamedanere (muslimer) egentlig ikke meget forskellige på samme
> måde som kristne, ateister, homoseksuelle og andre store
> befolkningsgrupper?

Tilsyneladende ikke.

> Nå, det er ligegyldigt, hvad jeg mener... :)

Tja, hvorfor så dit indlæg?

Har du fået købt dig en kilt?

--
-Jens B.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-10-05 17:06

Jens Bruun wrote:

> Tilsyneladende ikke.

Hvad bygger du det på?

> Tja, hvorfor så dit indlæg?

Af samme grund som andre mennesker skriver indlæg, læserbreve etc.,
selvom deres meninger reelt er ligegyldige.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-05 17:14

> Af samme grund som andre mennesker skriver indlæg, læserbreve etc.,
> selvom deres meninger reelt er ligegyldige.

Jamen jeg forstår dig simpelthen ikke. Hvis du mener, din mening reelt set
er ligegyldig, så spilder du både din egen og vor andres tid ved at skrive
indlæg.

Et eller andet sted tror jeg, du bare klynker lige nu. Det vil i så fald
ikke være første gang.

Tro mig - du scorer ikke nusle nuslesen med klynk. Har du fået købt dig en
kilt? Jeg har ladet mig fortælle, at nusle nuslesen tænder på mænd i kilt,
så du har vel stadig en chance, hvis du prøver med lidt utraditionel
påklædning?

--
-Jens B.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-10-05 17:43

Jens Bruun wrote:

> Et eller andet sted tror jeg, du bare klynker lige nu. Det vil i så fald
> ikke være første gang.

Og jeg mener så, din mening er ligegyldig, og du har spildt både din,
min og andres tid ved at skrive det - jvf. din egen argumentation, som
jeg har klippet væk.

> Har du fået købt dig en kilt?

Det er vist kun dig, er interesserer dig for, hvordan Nusle kan scores.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-10-05 12:31

> [...]
> jeg har klippet væk.

> Det er vist kun dig, er interesserer dig for, hvordan Nusle kan

Hehe. Du er ikke helt tabt endnu, Børge. Du kan stadig bide fra dig, og der
er en god egenskab at have.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 01:39

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> wrote in message

> Nå, lad os kaste os ud i det, og lad det være sagt med det samme jeg
> _gider_ ikke ind i en politisk debat med dig, du får nogle råd som
> du kan forkaste eller tage til dig.

TAK. Og du behøver ikke læse mine kommentarer til dem.

> Mit spørgsmål ville så være hvad disse "særheder" er. Hvis du bruger
> det udtryk skal du nok påregne at må uddybe det.

At jeg ikke går stille med dørene vedr politisk DF-propaganda er een
sag. At nudisme på lovlig grund er mig naturlig, er en anden. Hvis en
besigtiger er meget interesseret i lejligheden, uddyber jeg begge, så
folk er advaret.

> [...]
> interesseret eller uinteresseret. Personligt ville jeg bare svare at
> jeg formodede hun var interesseret ellers havde hun vel ikke ville

Det er ret let at fornemme af spørgsmål fra besigtiger om der er
interesse. Der var vistnok slet ingen fra denne - jeg førte ordet -
hun har nok kommet for at falskanmelde og kun det.

> Du skal slet ikke rode dig ud i den slags, bare svar på spørgsmålet,
> kan du ikke huske svaret siger du det.

Løgnersken hævder hun løb derfra , fordi jeg hev lem frem. Så det er
relevant.

> Svar på spørgsmålet; Hvad havde du på. Du skal slet ikke gå ind og
> læse pigens tanker, du allerede tidligere sagt du slet ikke noterede
> dig noget specielt ved pigen.

Og netop det giver god grund til banal tankelæsning.

> Vil du stå i retsal og fortælle du laver skattefusk? Ja, så skal du
> da nok regne med at komme fordi en anden dag

Bistandskontoret der er vant til at rådgive indvandrere, oplyste min
kone at hun ville få mere hvis hun lod sig skille.
Væn dig til virkeligheden. Der er ingen grund til at skjule det.
Muslimer kan vore sociallove ind og ud, og socialrådgiverne hjælper de
etniske hvis de ikke malker os effektivt nok.
Men det er denne sag uvedkommende. Og ingen interesserer sig for
smuthuller som staten direkte opfordrer muslimer til at bruge.
Efter få år valgte min (meget japanske og derfor meget stolte) kone at
nægte at modtage bistand (også når hun i korte perioder ikke havde
job), så der var ikke længere gavn af ugifthed

Den højre hånd ved ikke hvad venstre gør - jeg KUNNE indrømme grove
forbrydelser i sag 1 uden at en sag 2 ville blive rejst. Men her er
der ingen økonomisk eller anden forbrydelse.

> [...]
> tager tøj på når der kommer nogen. Ikke alle mulige mærkværdige
> forklaringer, sad jeg som dommer ville jeg tolke hele det ovennævnte

Det vil jeg tænke over, tak.

> Alt alt alt for politisk.

AT min idealisme er om at være godt, anti-fremmedgørende eksempel har
skabt rygter, så falskanmelderen er blevet inspireret til at mene, at
jeg er sårbar og et let offer.

> [...]
> den pågældende aften, så nu står du og lyver i retssalen, enten ved
> pkt. 20 eller pkt. 18. Du skal tænke dig om igen. Tog du tøjet på da

Du læser dårligt. DEn aften var jeg altid tækkelig påklædt, alene og
ved de mange besigtigelser.

> Hvad har domme med racisme og blottelse at gøre med hinanden? Du
> skal slet ikke rode dig ud i at tale om Glistrup.

Godhedsindustriens ondskab er både om sexsnerperi og forsøg på at
vende sexfrigørelsen om for at behage Islams stolte sønner, og den er
om at fremmede skal overtage Danmark politisk

I Norge er der skræmmende samarbejde mellem kristne politikere og
imamer. Begge vil have stop for porno og anden censur.

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 12:55

> I Norge er der skræmmende samarbejde mellem kristne politikere og imamer.
> Begge vil have stop for porno og anden censur.

Så vidt jeg ved, har porno været forbudti Norge i MANGE år.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 14:48

> Så vidt jeg ved, har porno været forbudti Norge i MANGE år.

Ligesom moderne teknik gør det let at bryde abort-forbud, så er
elektronisk porno svær at censurere - og bygder og dale har satelit-TV
og internettet er opfundet.

Bibliotekers filtre er issue, bl.a. - og annoncering

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 15:26

> [...]
> internettet er opfundet.
>
> Bibliotekers filtre er issue, bl.a. - og annoncering

Men det ændrer ikke ved det faktum at det rent faktisk er forbudt, hvorfor
det er uinteressant at nogle kristne og muslimer begge vil have stop for
porno. (hvordan det ellers kan lade sig gøre at forbyde noget, der i
forvejen er forbudt)

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 15:46

> [...]
> have stop for porno. (hvordan det ellers kan lade sig gøre at
> forbyde noget, der i forvejen er forbudt)

Lad os antage at en skoleleder ikke sætter filter på skolens
computere, så nogle elever i smug ser porno.
Så vil de puritanske kristne kræve ham fyret - og få muslimers støtte,
til gengæld for at de får badeforhæng fx.

Der er grader af hvor effektivt forbud håndhæves.

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-05 15:54

> [...]
> gengæld for at de får badeforhæng fx.
>
> Der er grader af hvor effektivt forbud håndhæves.

Så det du mente var, at du synes det er skræmmende at muslimer og kristne i
Norge, vil til at håndhæve loven?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 16:13

> Så det du mente var, at du synes det er skræmmende at muslimer og
> kristne i Norge, vil til at håndhæve loven?

Al censur er fascistoid, og det er interessant, at den kristne
godhedsindustri viser sit sande hadefulde ansigt mht at ville sælge
fædrelandet til Islam for at få effektivere censur mod porno.

I Danmark har man fået ophævet bevispligt i sexismesager og det er
sket i samarbejde med partier, der ønsker islam styrket.