Nej nu....
Fra : Kim2000

Dato : 06-10-05 18:39

Når de til landet kommer
så må vi til vor lommer

Sagt af et byrådsmedlem i Bov, hun er nu anmeldt for racisme. Nu må man
fa..... styre sig.

(Kilde TV Syd)

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-10-05 19:33

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Når de til landet kommer
> så må vi til vor lommer

> Sagt af et byrådsmedlem i Bov, hun er nu anmeldt for racisme. Nu må man
> fa..... styre sig.

> (Kilde TV Syd)

http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=14338

Det bliver åbenbart stadig sværere og sværere at sige sandheden om
muhamedaniseringen af vort land.
--
NoTrabajo

Fra : Michael Weber

Dato : 06-10-05 21:50

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=14338
>
> Det bliver åbenbart stadig sværere og sværere at sige sandheden om

næe...men det bliver formentlig sværere og sværere at lukke lort ud.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Jim

Dato : 06-10-05 23:06

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> næe...men det bliver formentlig sværere og sværere at lukke lort ud.

Ja, det sender de jo til Sandholmlejren.

Fra : John Schmitt

Dato : 06-10-05 23:30

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> [...]

NoTrabajo har da ingen problemer . . .

Fra : Jim

Dato : 07-10-05 00:16

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> NoTrabajo har da ingen problemer . . .

Hvor fanden har du lært at quotefucke?
Hvis du vil forsøge dig med quotefucking, så skal du vente til du er blevet
gammel nok.

J.

Fra : John Schmitt

Dato : 07-10-05 12:00

> Hvor fanden har du lært at quotefucke?
> Hvis du vil forsøge dig med quotefucking, så skal du vente til du er
> blevet gammel nok.
>
> J.

Ih dog, den grumme skolemesterfacon?
Trist, den virker ikke, du har ikke format til at true nogen - for hvad kan
du true med?
Ikke en skid - tomme tønder . . .

JS

Fra : Jim

Dato : 07-10-05 12:13

> Ih dog, den grumme skolemesterfacon?
> Trist, den virker ikke, du har ikke format til at true nogen - for hvad
> kan du true med?
> Ikke en skid - tomme tønder . . .

Se nu bare at lære en ordentlig quoting, så du ikke træder folk over tæerne.

J.

Fra : John Schmitt

Dato : 07-10-05 13:38

> Se nu bare at lære en ordentlig quoting, så du ikke træder folk over
> tæerne.
>
> J.

Fordi?
Fordi du siger det?
Fordi du mener at kunne bestemme?
Fordi du mener at skulle forsvare en anden, som i givet fald kan forsvare
sig selv?
Fordi du er selvudnævnt nyhedsgruppe-politibetjent?
(i øvrigt så skød du helt ved siden af med dit quote-fucking lort)

OK, så fik jeg et godt grin i dag også - tak for det J!

JS

Fra : Mendoza

Dato : 07-10-05 11:31

Michael Weber wrote:

> næe...men det bliver formentlig sværere og sværere at lukke lort ud.

Er det da forkert at de arbejdsløse indvandrere koster Danmark et *meget*
stort beløb om året?

Mendoza

Fra : NoTrabajo

Dato : 07-10-05 18:40

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i

> Er det da forkert at de arbejdsløse indvandrere koster Danmark et
> *meget* stort beløb om året?

Nej, det er nok ikke forkert, men det er ikke noget "anstændige"
mennesker taler om.
--
NoTrabajo

Fra : Michael Weber

Dato : 07-10-05 21:54

> "Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i

> Nej, det er nok ikke forkert, men det er ikke noget "anstændige"
> mennesker taler om.
> --
> NoTrabajo

Du har fuldstændig ret.
"Anstændige" mennesker konstanterer det går
et skridt videre og tænker på konstruktive løsninger på problemet.
Ingen grund til at spilde tid på symptom-behandling.
Og nogen tænker endda at vi er et af verdens rigeste samfund og som sådan
må vi kunne vende situationen. Visse brancher mangler rent faktisk
arbejdskraft, så
der burde være muligheder.
Personligt finder jeg det tankevækkende at de indvandrere der har en høj
uddannelse ikke kan bruge den her, og
derfor rejser til f.eks. England og starter deres egne virksomheder eller
får job.
De højtuddannede indvandrere som de unge 2. & 3. generationsindvandrere
skulle se op til, flygter fra Danmark.
Flot Danmark !!
Men måske er vi danskere ikke intelligente nok til at klare det ?! Noget
tyder på det.
Dansken, han er stærk og sej...og løber med halen mellem benene når
problemerne opstår ?
Vores nye motto ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-10-05 09:14

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in message

> [...]
> Og nogen tænker endda at vi er et af verdens rigeste samfund og som sådan
> må vi kunne vende situationen. Visse brancher mangler rent faktisk

Ja, der mangler masser af arbejdskraft, men som du fx kunne høre på P1's nye
magasin om indvandrere og arbejde, så er problemet at få nydanskere
motiveret til at ønske et arbejde, - som en nydansker der arbejder med denne
problemstilling, sagde i går.
I morgen kan du høre videre på emnet "VIL arabiske kvinder overhovedet have
et arbejde?" I flg. udsendelsen i går, så mener man i de kredse, hvor
kvinderne ikke må komme ud på arbejdsmarkedet, at det er ens *ret* at lade
naboen betale for, at de går hjemme, - sagde den nydanske
integrationsmedarbejder, åbenbart tager man stort set aldrig kontanthjælpen
fra folk, der ikke 'vil' arbejde.

> [...]
> uddannelse ikke kan bruge den her, og
> derfor rejser til f.eks. England og starter deres egne virksomheder eller

Så må du tænke igen, det er meget få der er taget til England, og dem der
gør det, gør det oftest fordi de har familie dér, OG kan tjene det dobbelte
af hvad de kan tjene i Danmark.

> De højtuddannede indvandrere som de unge 2. & 3. generationsindvandrere
> skulle se op til, flygter fra Danmark.
> Flot Danmark !!

*Nogle* af de højtuddannede siger, at de vil tage den gratis uddannelse i
Danmark, og så flytte til et andet europæisk land, eller til USA og tjene
tre - fire gange hvad de kan tjene i DK. Som sagt, hvis man alligevel ikke
føler noget specielt for Danmark, - og det er der en del der ikke gør - OG
evt. har familie i andre lande, som det ofte er tilfældet, - så skal der jo
ikke meget til at vælge en livsstil hvor man er langt bedre stillet
økonomisk end i DK.
Arbejdsløsheden blandt nydanske højtuddannede adskiller sig ikke væsentligt
fra den gammeldanskere må slås med.

> Men måske er vi danskere ikke intelligente nok til at klare det ?! Noget
> tyder på det.
> Dansken, han er stærk og sej...og løber med halen mellem benene når
> problemerne opstår ?

Det er jo ikke OS der løber med halen mellem benene, du siger selv at det er
højtudddannede nydanskere?

> Vores nye motto ?

Motto: "Bliv i Danmark og tjen det halve" eller "Udnyt de gratis ydelser i
Danmark, og brug dem hvor du tjener kassen".

Som Asger Åmund siger: "En højtuddanet inden for IT, fysik eller biologi,
kan i USA tjene så meget, at vedkommende efter 10-15 år har sikret sig for
resten af livet, de kan da have sat en 4-5 mio dollars ind på
opsparingskontoen, og kan resten af livet beskæftige sig med hvad de synes
er sjovt"

Det er ikke let at konkurrere med, så vi får lov at beholde alle dem der
koster, mens dem der kan yde, hellere vil dampe afsted?

Men selvfølgelig er det hele vores skyld, uanset hvad folk gør eller ikke
gør. Vi piner og plager folk med sociale ydelser, som man i det meste af
verden ville give højre arm for at få, - og som er så gode, at man kan bygge
hus i "hjemlandet", som utrolig mange gør.

Lad os sige højt i kor: "Vi skammer os"!

Fra : Mendoza

Dato : 08-10-05 12:37

Michael Weber wrote:
> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har fuldstændig ret.
> "Anstændige" mennesker konstanterer det går
> et skridt videre og tænker på konstruktive løsninger på problemet.

Som er et selvskabt problem. Hvorfor har vi importeret så mange udlændinge
uden at sørge for en ordentlig integration og arbejde til dem, inden man
lukkede flere ind? Hvorfor har man overhovedet lukket så mange ind? Er det
20 eller 30 % af de unge i Kbh, der er med udenlandsk baggrund? Jeg har set
begge tal, og begge er alt for højt. 5%, eller bedre 1%, ville være
passende. At det er 2. eller 3. generation der er store problemer med gør
ikke problemet bedre, det tyder ikke på at disse personer ønsker at leve her
under vore forhold. Mon den store danske gruppe i Spanien er årsag til
daglige avisoverskrifter om danskere der begår vold, voldtægt, kriminalitet
i det hele taget, eller mon danskerne opfører sig som de gæster i et andet
land de er?

> Ingen grund til at spilde tid på symptom-behandling.
> Og nogen tænker endda at vi er et af verdens rigeste samfund og som
> sådan må vi kunne vende situationen.

Vi er et af verdens rigeste folk, men også et af de mindste. Vi kan altså
ikke redde hele verden, specielt ikke ved at hive folk til DK, til
arbejdsløshed. De mange indvandrere der ikke ønsker at lære dansk, og som
ikke vil indrette sig efter de forhold de er kommet til, får aldrig job. Men
ikke et ondt ord om de, der lærer sproget og får et job og klarer sig selv.
De er meget velkomne.

> [...]
> høj uddannelse ikke kan bruge den her, og
> derfor rejser til f.eks. England og starter deres egne virksomheder

Dette er en klar fejl, men de udgør kun få promille af indvandrerne.

> De højtuddannede indvandrere som de unge 2. & 3.
> generationsindvandrere skulle se op til, flygter fra Danmark.
> Flot Danmark !!
> Men måske er vi danskere ikke intelligente nok til at klare det ?!

Vi har ihvertfald ikke været intelligente nok til at forhindre
masseindvandring, med deraf følgende problemer.

> Noget tyder på det.
> Dansken, han er stærk og sej.

Nogen er. Andre, (venstrefløjen, som jeg selv altid har tilhørt, gl.
fagforeningsformand.) kommer nok, tvunget af omstændighederne, til at
revidere deres misforståede opfattelse om at vi kan redde hele verden ved at
slæbe alle folk til DK.

Mendoza

Fra : Trans

Dato : 07-10-05 16:45

Mendoza wrote:

> Er det da forkert at de arbejdsløse indvandrere koster Danmark et *meget*
> stort beløb om året?

Nej, det er rigtigt. Det ved enhver. Men i modsætning til hvad
tilfældet er med ærekrænkende ytringer fremsat mod ikke-etnere, så
fritages man ikke for straf for overtrædelse af §266b, selv om man
kan føre sandhedsbevis for en om etnere framsat ufordelagtig ytring.
Man må simpelthen ikke sige sandheden, hvis den er ufordelagtig for
etnerne. Der er altså med §266b tale om egentlig censur og ikke om
beskyttelse mod freds- og æreskrænkelse.

Bent