Hvordan var det nu det var???
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-10-05 08:15

Var der ikke noget med at regeringen ville nedlægge råd og nævn i hobevis
for at vi ikke skulle have alle disse smagsdommere rendene???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2005/10/06/083442.htm

Venstre ved du hvor du har!

og når man så sammenholder dette med hans åbningstale, hvor han tale om at
hjælpe de svageste, så virker handa ret så troværdig..........den pæne mand

Peter

Fra : Sten Schou

Dato : 06-10-05 19:19

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og når man så sammenholder dette med hans åbningstale, hvor han tale om at
> hjælpe de svageste, så virker handa ret så troværdig..........den pæne

Der er som bekendt skabt en masse arbejdspladser inden for de sidste par år,
og industrien står for tiden med 100.000 ubesatte jobs......men det er vel
ikke den form for hjælp du støtter?

Hilsen Sten

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-10-05 20:14

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> [...]
> år, og industrien står for tiden med 100.000 ubesatte jobs......men det er

Nej jeg kommenterer forskellen mellem ord og handling hos regeringen. men
selvfølgelig selv fandens olldemor gik til sidst i kloster da hun løb tør
for undskyldninger og bortforklaringer

Peter

Fra : Sten Schou

Dato : 06-10-05 20:57

> [...]

> selvfølgelig selv fandens olldemor gik til sidst i kloster da hun løb tør

Faktum er, at industrien har 100.000 ledige jobs, disse kunne jo passende
besættes af nogle af alle de svage, som af en eller anden årsag er knyttet
sammen med antallet af råd og nævn.

Hilsen Sten

Fra : Karsten

Dato : 08-10-05 06:58

> [...]

>Var der ikke noget med at regeringen ville nedlægge råd og nævn i hobevis
>for at vi ikke skulle have alle disse smagsdommere rendene???

det er vel bare fordi hans egne proselytter skal have nogle
"ben" at gnave + de skal udbrede Venste politik ?

det er der såmænd intet odiøst i :)

>Peter

mvh. Karsten