Kan blottersag være politisk?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-05 01:00

Kan blottersag være politisk?

JEg er helt klar over at dommere er næppe intelligente nok og
fordomsfri nok til at kunne følge nedenstående sammensværgelsesteori.
Så jeg vil overlade til min advokat om der skal være spørgsmål vedr
denne vinkel ved retsmødet, som forhåbentlig udskydes til senere end
26 okt.

Grunden til at DDF ikke er stor og anerkendt af DF er, at
overborgmester Weidekamp udlånte ungdomshus til autonome, og politi og
medier holder hånden over disse brunskjorter, og dermed har
godhedsindustrien et effektivt tæskehold mod indvandringsmodstandere,
så de stilles i dårligt lys.

Hitlers partistart var om at erobre gaden, og havde han ikke evnet
det, var han ikke kommet til tops, og tidlig forkælelse af BZ i både
DK og Tyskland mm har handlet om at sikre, at halvhjertede
sympatisører ikke tør melde sig under fanerne hos Glistrup-parti og
lignende og derved blive helhjertede
At Preben Wilhjelm kommanderede stormtropper til at smide Glistrup i
søen hhv malingbombardere, da han holdt foredrag, er eksempel (1 maj
1983 og de 7 efterfølgende år)

Derfor holder Bellahøj Politistation i årtier konsekvent hånden over
bøllerne, der hærværker og afbrænder og brostens-attentatforsøger mod
min kone og min stuelejlighed
At man godtager påstand-mod-påstand plot om blufærdighedskrænkelse kan
kun forklares som, at man ønsker optrapning af volden mod os -
- når jeg snart er kendt som pervers, sindsyg, ulækker
blufærdighedkrækende sexualforbryder, vil pøblen helt sikkert gribe
til langt værre redskaber end denne sommers 4 store og 30 små angreb,
hvoraf nedrivning af vor tagtarasse og smadring af ruder til hvor vi
sov, med sten, der kunne have forårsaget kraniebrud på en af os, er
det værste. Og politiet er totalt ligeglade. Men når en pige lyver om
åben gylp, så rykker de ud og skriger "Du lyver" til mig.