Hvem rammer Iraks "frihedskæmpere"?
Fra : Knud Larsen

Dato : 03-10-05 20:28

Large report from Human Rights Watch on the Iraq insurgency.

>From the Summary:
http://hrw.org/reports/2005/iraq1005/1.htm

Groups targeted are:

1 Shia Muslims, Kurds and Christians
2 Iraqis who work for foreign governments
3 Iraqis holding government or political posts
4 Civilians waiting to sign up for the Iraqi police or armed forces
5 International organizations such as the UN and Red Cross
6 Journalists and media workers
7 Iraq's intellectuals and professionals
8 Women
9 Non-Iraqis in civilian jobs

You cannot really get more nihilist, can you? No country be run without
such people, so they can only offer a ruthless and anarchic chaos as an
alternative. Insurgents are mainly extreme Islamist, Ba`thist and Sunni
nationalist.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-10-05 20:41

Knud Larsen wrote:
> [...]
> 5 International organizations such as the UN and Red Cross
> 6 Journalists and media workers
> 7 Iraq's intellectuals and professionals

Vidunderlig besættelse vi er i gang med. Sikken succes. Lad os ønske os
selv tillykke. Demokrati og frihed går sin sejrsgang over det ganske
irakland. Hip hip hurra.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-10-05 22:06

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Vidunderlig besættelse vi er i gang med. Sikken succes. Lad os ønske os
> selv tillykke. Demokrati og frihed går sin sejrsgang over det ganske
> irakland. Hip hip hurra.

Ja, lad os støtte disse festlige frihedskæmpere, som også George Galloway
gør det, så skal det hele nok gå godt.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-10-05 23:01

Knud Larsen wrote:

> [...]
>
> Ja, lad os støtte disse festlige frihedskæmpere, som også George
> Galloway gør det, så skal det hele nok gå godt.

Støtter Galloway nu Bush og Fogh? Altså, vi bliver snart nødt til at
blive enige om, hvem der er frihedskæmperne. Det er da Bush og Fogh?

Fra : John Schmitt

Dato : 04-10-05 08:35

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Støtter Galloway nu Bush og Fogh? Altså, vi bliver snart nødt til at

- som med militær magt invaderer og besætter et land mange tusind kilometer
fra egen jord, som dagligt dræber civile i Iraq (collateral damage . .), som
nu er lunte ved en latent borgerkrig, en borgerkrig som mange advarede imod
FØR indvationen!
Men sådanne frihedskæmpere behøver vi ikke modstandere.

JS

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-10-05 09:11

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> [...]
> mange advarede imod FØR indvationen!
> Men sådanne frihedskæmpere behøver vi ikke modstandere.

Nej, lad os endelig støtte dem, der dræber shiaer, kurdere og kristne,
foruden FN-folk og Røde Kors folk, - danskerne i Irak er MEGET værre det ved
vi alle, hædres dem der hædres bør, og jeg holder også med hovedafskærerne,
naturligvis hvem ellers.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 04-10-05 09:46

Knud Larsen wrote:

> Nej, lad os endelig støtte dem, der dræber shiaer, kurdere og kristne,
> foruden FN-folk og Røde Kors folk,

Er det ikke det, vi gør nu - og deltager i? Vi er forresten også
meddelagtige i drabene på en masse andre grupper i Irak. Demokratiske og
frihedselskende lande skal heller ikke diskriminere mellem dem de
masekrerer og ødelægger.

> - danskerne i Irak er MEGET værre

Meget værre end hvis vi havde holdt os væk, ja. Nu er vi medskyldige i
talløse tusinder af irakeres død og mange fleres lemlæstelse.

> det ved vi alle, hædres dem der hædres bør, og jeg holder også med
> hovedafskærerne, naturligvis hvem ellers.

Du skal da holde med dem, der dræber og lemlæster mange tusinde gange
flere end hovedafskærerne. Nå ja - det gør du jo også.