Skidegod regering vi har..
Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 09:41

Man må sige at det går godt for Fogh regeringen.

Efter at have haft en smagsdommer styret A regering, så har vi fået en
regering med styr på sagerne, som ikke har uld i mund, og hvor man ved at
"det vi siger, det gør vi, I kan stole på Os"..

Allan Riise

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-10-05 14:34

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> [...]
> regering med styr på sagerne, som ikke har uld i mund, og hvor man ved at
> "det vi siger, det gør vi, I kan stole på Os"..

Jeg er da glad for du har fundet en sag du kan overskue.

Thorkild

Fra : John Schmitt

Dato : 03-10-05 16:34

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Jeg er da glad for du har fundet en sag du kan overskue.
>
> Thorkild

En one-liner fra Thorkild . . .

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-10-05 15:16

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on mandag 3. oktober
2005 at 15:33 +0100 wrote:
>Jeg er da glad for du har fundet en sag du kan overskue.

Jo jo, der var da kun 1.000 mennesker der blev syge - det kan vel selv
Thorkild tælle til

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 15:40

Frank Løkkegaard wrote:

> Jo jo, der var da kun 1.000 mennesker der blev syge - det kan vel selv
> Thorkild tælle til

Eller han måske kan tælle til 5, nemlig hvad der mindst er af dødsfald
p.g.a. disse Hindbær...

Men måske man kan invitere ham på hindbærsorbét ?

--
Allan Riise

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-10-05 03:02

> Eller han måske kan tælle til 5, nemlig hvad der mindst er af dødsfald
> p.g.a. disse Hindbær...
>
> Men måske man kan invitere ham på hindbærsorbét ?

Jamen jeg er da glad for i har fundet en sag i vil blæse op. Den er virkelig
alvorlig, den har næsten kostet lige så mange menneskeliv som der dræbes i
trafikken på en uge.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-10-05 21:02

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> on mandag 3. oktober 2005 at
17:34 +0100 wrote:
>En one-liner fra Thorkild . . .

Jamen det er da bare fordi du ikke indser storheden i denne oneliner. Du
ved da godt at argumentationen jo nærmest giver sig selv, ikke??

Ironi off - bare for at forebygge en ny oneliner )

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-10-05 03:04

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Jamen det er da bare fordi du ikke indser storheden i denne oneliner. Du
> ved da godt at argumentationen jo nærmest giver sig selv, ikke??
>
> Ironi off - bare for at forebygge en ny oneliner )

Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

Thorkild

Fra : John Schmitt

Dato : 04-10-05 08:38

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.
>
> Thorkild

Hvordan skal vi titulere dig, nu du har ophøjet dig selv til Gud?
Hil, Hil, Hil, Superthorkild?

JS

Fra : GB

Dato : 04-10-05 12:54

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i meddelelsen

> Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

"GuderNE", tak.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 04-10-05 06:01

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on tirsdag 4.
oktober 2005 at 4:03 +0100 wrote:
>Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

Såeh?
Det var ironien du ikke fattede?
Men det er da interessant at du ikke menere at lemfældig håndtering af en
sag der koster adskillige mennesker livet og gør op mod 1000 mennesker
syge, er af betydning. Det er da rart at vide hvor din bagatelgrænse
liggger.
Således oplyst vil jeg nu gå klogere ud i verden
(Thorkild - smiley'en med et smikolon betyder ironi. Blot til din
orientering)

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311