Nyt citat-fusk hos Louise Frevert --
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-05 09:20

Nyt citat-fusk hos Louise Frevert --
Louise Frevert (DF) afviser at have skrevet afsnit i sin egen bog om
muslimer. Farce, siger ekspert.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3298726

BW: DEt aktuelle kan jeg ikke gennemskue, men synderen er
_at vi overhovedet har censurlove._
Intet ord skal kunne straffes, der ikke direkte opfordrer til vold a
la bombeopskrift- forsendelse og instruks om hvornår offer er uden
bodyguard og lignende

Injurier skal kunne føre til GENMÆLE og evt erstatning hvis økonomisk
tab. Ikke straf.

Glistrup tror dog ikke på erstatning, overhovedet - her kan jeg måske
ikke følge ham. Men gennemtænkte er alle de provokationer, jeg
videregiver

Fra : morten sorensen

Dato : 03-10-05 10:39

Bo Warming wrote:
> [...]
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3298726
>

> BW: DEt aktuelle kan jeg ikke gennemskue, men synderen er

Nej - fordi sagen handler ikke længere om censur, men om at en politiker
har gengivet holdninger under eget navn som vedkommende alligevel ikke
vil anerkende.

Hjemmeside-farcen kunne hun til nød slippe ud af, da det er ny teknologi
der kan gøre en konfus.

En bog eller pamflet drimod - endda udgivet til et valg - kan det ikke
overraske hende at hun forventes at støtte 100%.

Faktisk tror jeg hun taler sandt - at hun ikke er ophavsmand til
originalmaterialet - men det er nu ligegyldigt, da hun udviser en total
mangel på forståelse af et helt banalt princip omkring troværdighed.

Jeg mindes ikke en politiker der har dummet sig i denne grad og hun må
snart være færdig.

Den skødesløshed hun har signalet gør nu at alt omkring hende vil blive
endevendt af pressen som vist allerede har fundet en historie omkring
offentlige penge til ham flåde-webmasterens modelbyggeri, der potentielt
kunne blive dødsstødet.

--

morten sorensen

Fra : Per Hagemann

Dato : 03-10-05 14:31

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> [...]
> endevendt af pressen som vist allerede har fundet en historie omkring
> offentlige penge til ham flåde-webmasterens modelbyggeri, der potentielt

Indtil i går var der kun 3 resultater på Google ved at søge på Ebbe
Talleruphuus. Et om flådens officerer, et andet om hans kones slægt. Det
sidste handlede så om det omtalte modelbyggeri, så det er den eneste årsag
til at nogle tager sagen om marinefartøjmodelskibene frem.

Der var altså ikke andet at finde umiddelbart. De lidt grundigere
journalister har så fundet Louise Freverts valgkampmateriale frem. Her ser
de at der står noget om den 3. djihad, som man ikke tiltænker Frevert at
vide noget om, og konkluderer at også her har pensionisten været på spil.

Det tror jeg nu heller ikke er et emne Talleruphuus ved meget om i
betragtning af han havde et par misforståelser om Muhamedanismen i det
offentliggjorte kasserede læserbrev. Formodentligt har han læst "Krigens
Hus" og taget det med både i valgkampsmaterialet og læserbrevet.

--
Sura 47:36 "Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er
overlegne. Allah er med jer og vil ikke berøve jer frugten af jeres

Fra : morten sorensen

Dato : 03-10-05 14:37

Per Hagemann wrote:

> [...]
> sidste handlede så om det omtalte modelbyggeri, så det er den eneste årsag
> til at nogle tager sagen om marinefartøjmodelskibene frem.

Hehe - det havde jeg osse fundet frem til i fredags

> Der var altså ikke andet at finde umiddelbart.

Journalister må formodes at have flere steder at lede end Google.

> De lidt grundigere
> journalister har så fundet Louise Freverts valgkampmateriale frem.

Det var Fakkel-Minoritetsparti-Engelbrecht der 'fandt' det - og han har
sikkert givet det videre til journalister.

-----

Modelbyggeri-sagen kan blive alvorlig for hende. Admiralen havde
angiveligt blevet afvist af APMøller, der ikke så nogen grund til at
financiere hans hobby. DF/Frevert skaffede ham så 250k af kulturpengene.

Hvis denne fremstilling er korrekt er det kammerateri og om muligt et
endnu større problem for DF.

For at bevare sit politiske liv, tror jeg ikke der må komme mere frem
nu. I hvert fald ikke flere penge til admiralen.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-05 15:59

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> [...]
> blive endevendt af pressen som vist allerede har fundet en historie
> omkring offentlige penge til ham flåde-webmasterens modelbyggeri,

Ja hvis vælgere var lige så indskrænkede som journalister

Men mange vil være enig i hvad hun lagde navn til og -
og smart, klædeligt og som bevis på tæft
nu tørrer af på en frontsoldat.

Vælgerne vil tænke HUN ER SUPER, både at hun siger hvad vi tænker og
at hun mestrer at fuppe et sygt system

Som sagt er al skyld hos fascistiske censurlove, som vort sindsyge
land plages af.

Fra : morten sorensen

Dato : 03-10-05 16:05

Bo Warming wrote:

> Men mange vil være enig i hvad hun lagde navn til og -
> og smart, klædeligt og som bevis på tæft
> nu tørrer af på en frontsoldat.

Der kan ikke være mange der synes det er stiligt at tørre ting af på andre.

Og hvis man nu er enig i det hun har lagt navn til, må det da være et
problem at hun og partiet så hårdnakket afviser at det er den ønskede
politik.

> Vælgerne vil tænke HUN ER SUPER, både at hun siger hvad vi tænker og at
> hun mestrer at fuppe et sygt system

Det vil de næppe tænke. De vil nok snarere tænke at hun ikke har styr på
en skid.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-05 16:34

> [...]
> ønskede politik.

> Det vil de næppe tænke. De vil nok snarere tænke at hun ikke har

Helt nede på journalist-planet vil man tænke så spejderdrengeagtigt og
naivt.
Bodega-danskeren er langt klogere

Politikere har underordnede til at tørre ting af på - det ved alle,
ikke kun USA-præsidenter fx

"En leder med succes er den, der kan uddelegere al ansvaret, anbringe
al kritik hos andre og påtage sig al æren". Ronald
Reagan

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-10-05 21:00

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> on mandag 3. oktober 2005 at
17:05 +0100 wrote:
>Der kan ikke være mange der synes det er stiligt at tørre ting af på
>andre.

Næh, det er ærligt talt noget krysteragtigt og ganske forstemmende, når
man tænker på at hun er med i forsamlingen af "rigest fremmeste mænd (og
kvinder)"

>Og hvis man nu er enig i det hun har lagt navn til, må det da være et
>problem at hun og partiet så hårdnakket afviser at det er den ønskede
>politik.

))))
Nu provokerer du da vist…
Politik er ikke altid let: "Hun siger jo bare det vi allesammen tænker" så
løber hunfra det, og så er det bare smart, og så tørrer hun det af på
andre og det er ligefør hu kanoniseres som politisk helgen.
Altså, hvorfor ikke bare konstatre at Frevert enten ikke har styr på
tingene - hvilket er nok så problematisk eftersom hun er lovgiver- eller
blot og bart lyver - hvilket er ikke mindre problematisk eftersom hun er
lovgiver.

Louise Frevert har i mine øjne diskvalificeret sig grundigt som politiker
-uanset hvilke holdninger man iøvrigt har.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kim2000

Dato : 03-10-05 22:11

> Nyt citat-fusk hos Louise Frevert --
> Louise Frevert (DF) afviser at have skrevet afsnit i sin egen bog om
> muslimer. Farce, siger ekspert.
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3298726

Nå!! Nu har hun heller ikke selv skrevet sin bog, nu er hun blevet taget i
at bruge løgnen som våben, nu siger hun altså at hun også stjæler´- og ikke
nok med det så vil hun altså ikke vedgå sig indholdet i sin egen bog, der er
udgivet for mindre end et år siden. Nøøøj, hvor er hun en god
borgmesterkandidat....

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-10-05 09:05

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> wrote in message

> [...]
> ikke nok med det så vil hun altså ikke vedgå sig indholdet i sin egen bog,
> der er udgivet for mindre end et år siden. Nøøøj, hvor er hun en god

Er der ikke rigeligt på hende, uden at du skal pådutte hende tyveri? Hun har
kendt denne herre med "kors og bånd og stjerner på" i mange år, og har fået
lov at bruge hans visdomsord, - og han er jo bare kisteglad for at blive
citeret vidt og bredt.

Masser af politikere får andre til at skrive deres bøger, LF står jo ivørigt
ved hvad der står i bogen, selv om hun ikke selv har skrevet det, - det
gjorde hun i hvert fald i går aftes.