Mitterand-skandale
Fra : Per Rønne

Dato : 03-10-05 07:57

I dagens Politiken kan man på:

læse om Mitterands store »skandale«, som da den kort inden hans
begravelse kom for dagen fik de fleste franske kvinder til at mene, at
denne »skandale« kun viste, at han var en normal mand.

Er Politikens læsere blevet inficeret af amerikanske holdninger, tæt på
dem der på overfladen trives i det republikanske parti? Jeg er i hvert
fald kun ind i amerikanere, der i /den/ forbindelse ville tale om
»skandale«.

Skandale i forbindelse med François Mitterand ville jeg da kun hæfte på
ting som hans arbejde for Vichy-regeringen, og på Rainbow
Warrior-affæren.

--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 03-10-05 17:58

On Mon, 3 Oct 2005 08:57:00 +0200, spam@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>Skandale i forbindelse med François Mitterand ville jeg da kun hæfte på
>ting som hans arbejde for Vichy-regeringen, og på Rainbow

Nej det er heldigt at vi i Europa stadig anser et aktivt sexliv for en
normaltilstand. Folk må sgu' have et kedeligt liv hvis andres
udskejelser på det område kan interessere.

Regards Croc®