Politi&Naser Khader, hyklerisk jødehadere
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-05 05:22

Der er ingen begrænsninger i radikalMFerens forgudelse af Muhamed, der
ønskede alle jøder exterminated, før dommedag

Kun fordi han er hykler kan han udtrykke "stort behov for en politisk
indsats mod jødeforfølgelserne i Danmark"(JP dd)

SKoleleder Kaare Bluitgen JP 23.8 "Danske muslimer udtry kte hadefuld
begejstring ved halshugningen af Medinas mandlige jøder"

Rådmandsgades skoles leder "fraråder jøder at sende deres børn til
skolen, fordi muslimske børn på skolen allerede som små leger at de
skyder jøder".

Chefkriminalinspektør Per Larsen "Insisterer man som jøde på at gå på
Nørrebro, så kan det da godt ske, at det giver problemer. Jøder må
være med til at undgå konfrontationer"

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-10-05 06:49

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Chefkriminalinspektør Per Larsen "Insisterer man som jøde på at gå på
> Nørrebro, så kan det da godt ske, at det giver problemer. Jøder må
> være med til at undgå konfrontationer"

Mener han at jøder frivilligt bør undlade at komme på Nørrebro, hvis de
ikke vil udsættes for fare? - Var det ikke mere rimeligt, om man ryddede
Nørrebro/Danmark for muhamedanere og sendte dem hjem til deres
oprindelige hjemlande?
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-05 07:42

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> [...]
> ryddede
> Nørrebro/Danmark for muhamedanere og sendte dem hjem til deres

Han mener helt klart, at vi har pligt at behage landets kommende
herskere,

Analogt er politiets ligegladhed med brosten gennem vinduerne til hvor
min kone og mig sover - vi er selv ude om det, når der skrives Vi vil
vinde, på mit tag og hænger Glistrup-plakat i træet (med påskriften
"Glistrups ånd i BR, Stem DF")