Henriette Kjær syndromet!
Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-10-05 17:57

Jeg ser i TV avisen at fru Henriette Kjær beskylder Venstre for at ha lækket
oplysninger om hendes og ægtefællens skyldnersvig. Det er utroligt at hun
tror nogen kan ha sympati for de udskejelser som hun og ægtefællen har
udfoldet. Jeg spekulerer på om hun og manden lider af en form for
narcisistsk personlighedsforstyrrelse. Selv om hun er en lækker lille steg
jeg gerne ville kneppe, så håber jeg at hun ryger ud af folketinget eller at
Bent Bendtsen en gang for alle skærer det ud i pap for hende, at der grænser
for hvor egocentrisk man kan opføre sig.

Fra : Jim

Dato : 02-10-05 18:09

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bent Bendtsen en gang for alle skærer det ud i pap for hende, at der
> grænser
> for hvor egocentrisk man kan opføre sig.

Det er ikke en sag, der kan bringe mit pis i kog.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 02-10-05 21:30

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er ikke en sag, der kan bringe mit pis i kog.

Kan i ikke lige tage Thorkild med i samme omgang ?

Fra : C. Overgaard

Dato : 02-10-05 20:57

> [...]
> Bent Bendtsen en gang for alle skærer det ud i pap for hende, at der
> grænser
> for hvor egocentrisk man kan opføre sig.

Der er ingen tvivl om at sagen er blevet lækket. Politikkerne vil simpelhen
være for dumme, hvis de ikke havde folk til at grave snask frem om
modstanderne. Husk Schlütters hussalg og Aukens psykologbesøg. Fru Kjær
tilsvining af vores etiske og rene embedsmandsværk er dog helt uden grund.
Det ville være for farligt at have liggende, da embedsfolk også skal gøre
karriere.

Hun har jo egentlig ikke gjort noget galt, så hun burde lade sagen lægge og
så spare sammen til at hyre en person til at lave registreringer selv. Som
kvinde i huset er det normalt at hun ikke skal sidde med privat økonomien,
medmindre at manden er alkoholisk og drikker lønnen op inden at han kommer
hjem. Det er normalt mandens lod at svare hvert til sit og om nødvendig
egenhændig træffe beslutning om at afvikle familien, hvis det ikke lader sig
gøre. Det sidste er et så tung ansvar overfor slægtsnavnet at det vil være
urimeligt at lægge dette ansvar ud på flere.

Bogen viser at hun nok ikke er moden som politikker, da hun har tendens til
nag. Derved har hun vist at hun ikke mestrer at få trukket gulvtæppet væk
under sig uden at det skulle forhindre hende i at slikke numsen på den, som
har fat i tæppen, når den politiske dagsorden får et nyt emne.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-10-05 22:19

"C. Overgaard" <newsgroup@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> karriere.
>
> Hun har jo egentlig ikke gjort noget galt,

Sig mig er det Bo Warming der svarer her?.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 04-10-05 07:07

> simpelhen

> Sig mig er det Bo Warming der svarer her?.

Sig mig. Ser du et indlæg på 15.000 linier?

Carsten Overgaard

Fra : Egon Stich

Dato : 03-10-05 13:42

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

.. Selv om hun er en lækker lille steg
> jeg gerne osv.

Prøv at bemærke hendes udtryk, når hun ikke lige ser i kameraet, men bliver
optaget af noget andet.
Så forsvinder "det lækre".
Du ka´ dælme´ tro, hun spiller komedie..

MVH
Egon

Fra : John Schmitt

Dato : 03-10-05 16:36

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> . Selv om hun er en lækker lille steg

Hvis man er til brede røve . . .

Fra : Egon Stich

Dato : 04-10-05 17:10

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man er til brede røve . . .

Mnjaheee....
Nej - du.
Guld kan købes for dyrt

MVH
Egon

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 04-10-05 12:19

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> on tirsdag 4. oktober 2005
at 8:07 +0100 wrote:
>Sig mig. Ser du et indlæg på 15.000 linier?

))
og der er ikke engang nogle citater…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311