Kom jeg til at sige det?
Fra : Zeki

Dato : 02-10-05 00:40

Er vi kommet ind i en tilbagetrækning af udtalelser epoke?

Først socialministeren, så kulturministeren og nu Louise Frevert fra Dansk
Folkeparti.

Altså, man siger, skriver eller påstår noget og kommer man i modvind pga
sine holdninger, så går man bare i forsvarsposition og trækker sine
udtalelser tilbage (eller finder en medvillig syndebuk, som f.eks en
pensionist der giver den som webmaster, men ellers ikke har noget at miste).

Denne "jeg mente det ikke alligevel"- mentalitet er ikke lige det der øger
troværdigheden til de folkevalgte.

Mvh
Zeki

Fra : GB

Dato : 02-10-05 01:06

"Zeki" <Zeki@.dk> skrev i meddelelsen

> Er vi kommet ind i en tilbagetrækning af udtalelser epoke?

Det ved jeg sørme ikke - er der noget du vil trække tilbage? Noget med
syriske tågehoveder, eller hvad var det nu...?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Zeki

Dato : 02-10-05 01:12

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg sørme ikke - er der noget du vil trække tilbage? Noget med
> syriske tågehoveder, eller hvad var det nu...?

Det er stort! Endnu engang vil en debatør hellere debatere om mig, end om
det debatpunkt der er kastet ud.
Hvorfor er jeg så vigtig for dig?

Fra : GB

Dato : 02-10-05 10:43

"Zeki" <Zeki@.dk> skrev i meddelelsen news:433f25cc$0$87583
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Det er stort! Endnu engang vil en debatør hellere debatere om mig, end om
> det debatpunkt der er kastet ud.

Undslyld - det er jo Crocodillen, som er et syrisk tågehovede.

> Hvorfor er jeg så vigtig for dig?

Det er du sandelig heller ikke.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-10-05 12:20

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Zeki" <Zeki@.dk> skrev i meddelelsen

> Det ved jeg sørme ikke - er der noget du vil trække tilbage? Noget med
> syriske tågehoveder, eller hvad var det nu...?

eller trusler fremsat mod andre debatører?????

Peter

Fra : Tim

Dato : 02-10-05 10:16

"Zeki" <Zeki@.dk> wrote in message
> [...]
> miste).
>
> Denne "jeg mente det ikke alligevel"- mentalitet er ikke lige det der øger

Du godeste. Et indlæg fra Zeki, der ikke omhandler det store grumme U.S.A.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 02-10-05 10:18

Tim wrote:
> "Zeki" <Zeki@.dk> wrote in message

> Du godeste. Et indlæg fra Zeki, der ikke omhandler det store grumme
> U.S.A.

Men det gør du jo så i stedet, mr. smiley....

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 02-10-05 22:48

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Men det gør du jo så i stedet, mr. smiley....

Whatever, mr. tågehovede.

Tim

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-10-05 12:21

> [...]
> miste).
>
> Denne "jeg mente det ikke alligevel"- mentalitet er ikke lige det der øger

Nu er det ikke så usædvanligt partiet for landsbytosser - Dansk Folkeparti -
er nødt til at trække tilbage. Men Socialministeren og Kulturministeren
venter vel blot på at sinkerne i Socialdemokratiet er i stand til at kapere
hvad de sagde.

Thorkild

Fra : Pjensen73

Dato : 02-10-05 15:20

Thorkild Poulsen skrev:

> [...]
> Folkeparti - er nødt til at trække tilbage. Men Socialministeren og
> Kulturministeren venter vel blot på at sinkerne i Socialdemokratiet er i

Og vi venter på at du trækker dine udtalelser tilbage om
marginalskatten.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-10-05 15:58

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Og vi venter på at du trækker dine udtalelser tilbage om marginalskatten.

Hvorfor det ? Det er da det mest fornuftige der er sagt i denne nyhedsgruppe
i mands minde.

Thorkild

Fra : NoTrabajo

Dato : 02-10-05 20:27

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i

> [...]
> Folkeparti - er nødt til at trække tilbage. Men Socialministeren og
> Kulturministeren venter vel blot på at sinkerne i Socialdemokratiet

Dansk Folkeparti er det mindst ringe parti i Folketinget.
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 02-10-05 20:40

On Sun, 2 Oct 2005 21:26:42 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Dansk Folkeparti er det mest ringe parti i Folketinget.

Jeg rettede lige din stavefejl.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-10-05 07:16

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i

> Jeg rettede lige din stavefejl.

Svenning, du er og bliver et fjols.
--
NoTrabajo

Fra : Pjensen73

Dato : 02-10-05 15:19

Zeki skrev:
> [...]
>
> Denne "jeg mente det ikke alligevel"- mentalitet er ikke lige det der øger

Kom til at tænke pe Erhardt Jacobsen.
"Det har jeg aldrig sagt".

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-10-05 10:19

"Zeki" <Zeki@.dk> wrote in message
> Er vi kommet ind i en tilbagetrækning af udtalelser epoke?
>
> Først socialministeren, så kulturministeren og nu Louise Frevert fra Dansk
> Folkeparti.

Hvis de havde læst deres "hadis" så var det nok ikke sket:

I said:" Yes, O Messenger of Allah". So he took hold of his tongue and
said: "Restrain this." I said: "O Prophet of Allah, will we be held
accountable for what we say?" He said: "May your mother be bereft of you! Is
there anything that topples people on their noses into the Hell-fire other
than the jests of their tongues?"
[Related by Al-Tirmidhi, who said it was a fine and sound hadith