Danskkk DÖD!
Fra : Henry

Dato : 01-10-05 17:10

Nu har dom äntligen tagit en danskj-vel i Iraq.

--
.../Henry/..

Fra : GB

Dato : 01-10-05 22:14

"Henry" <henry@henrynet.se> skrev i meddelelsen news:433eb4eb$1
@usenet.zapto.org:

> Nu har dom äntligen tagit en danskj-vel i Iraq.

Ja, der har de svenske kujoner ingen risiko. I er jo på islamisternes side.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Dennis

Dato : 02-10-05 23:28

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
> Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

"""Ja, hvor herre bevares - At denne udtalelse skulle komme netop fra
Sverige - det er lidt komisk. Sverige som aldrig tager stilling til noget
som heltst ( man skal jo helst være venner med alle )
Sverige, et dejligt folk og god kultur, men politisk og økonomisk kørt
helt
i stå med en social-kammerat ved roret.""""

Dennis