Skriv under mod udvisning til pisk og fæng~
Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 14:35

En 48-årig iraner, der har siddet otte år i fængsel og hvis seks brødre
alle er henrettet, står til at blive udvist fra Danmark - til en dom på
75 piskesalg og ti års fængsel!

Du kan skrive under mod udvisningen her:

http://new.petitiononline.com/mod_perl/petition-sign.cgi?denmark

DR skriver om sagen her:

og jeg skriver selv lidt om sagen her:

http://www.modspil.dk/politik/dansk_folkepartis_danmark__iraner__hjem_til_tortur_og_pisk.html

Men skriv under, eller skriv et læserbrev om sagen!
--
http://www.modspil.dk
- fordi tiden kræver et MODSPIL!

Fra : T.Liljeberg

Dato : 01-10-05 14:41

On Sat, 01 Oct 2005 15:34:30 +0200, in dk.politik Carsten Agger
<agger@modspilNOSPAM.dk> wrote:

>En 48-årig iraner, der har siddet otte år i fængsel og hvis seks brødre

dk.politik er ikke til opslag, især når de er OT. Opslag henvises til
dk.opslag.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 14:40

T.Liljeberg wrote:

> dk.politik er ikke til opslag, især når de er OT. Opslag henvises til
> dk.opslag.
Sorry, me love: At en lovlydig borger står til at blive udvist til ti
års fængsel og 75 piskeslag er ikke noget "opslag", det er et politisk
indlæg - capice?

Fra : T.Liljeberg

Dato : 01-10-05 15:00

On Sat, 01 Oct 2005 15:39:56 +0200, in dk.politik Carsten Agger
<agger@modspilNOSPAM.dk> wrote:

>Sorry, me love: At en lovlydig borger står til at blive udvist til ti
>års fængsel og 75 piskeslag er ikke noget "opslag", det er et politisk
>indlæg - capice?

Dit indlæg var ikke oplæg til debat eller diskussion, men derimod et
opslag med opfordring om at deltage i en underskriftsindsamling.

Fra : Croc®

Dato : 01-10-05 15:14

On Sat, 01 Oct 2005 15:39:56 +0200, Carsten Agger

>Sorry, me love: At en lovlydig borger står til at blive udvist til ti
>års fængsel og 75 piskeslag er ikke noget "opslag", det er et politisk
>indlæg - capice?

Det er indvandrer relateret og hører derfor hjemme i d.p.i.
Det er dog yderst tvivlsomt at du skulle finde støtte til dit projekt
i den gruppe. ;-(

Regards Croc®

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-10-05 17:12

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er indvandrer relateret og hører derfor hjemme i d.p.i.
> Det er dog yderst tvivlsomt at du skulle finde støtte til dit projekt
> i den gruppe. ;-(

Der er naive mennesker overalt, også i dpi. Knud Larsen har dog allerede
været derovre og svaret på Allan Riises indlæg om samme udvisning. Nemlig
den oplagte betragtning at der formodentligt er tale om svindel for at narre
sig til at få adgang til at blive i Danmark.

--
I konfrontationen mellem jura og vælgerfølelser, sejrer de sidste altid hos
de genvalgscentrerede politikere. Derfor særlove, de facto flygtningebegreb,

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-10-05 17:35

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> den oplagte betragtning at der formodentligt er tale om svindel for at
> narre sig til at få adgang til at blive i Danmark.

Det har jeg nu ikke sagt, jeg har sagt, at han bl.a som iraner formodentlig
vil blive en god borger, og at man i udlændigestyrelsen altid bruger skøn
mht om folks historier og papirer er ægte, og her kunne man bare skønne at
de ER ægte, - forudsat manden ser ud til at være anti-fanatisk og sekulært
indstillet, hvad han formodentlig er, når man ser på den organisation han
skulle have været straffet for at tilhøre.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 17:59

Per Hagemann wrote:

> [...]
> den oplagte betragtning at der formodentligt er tale om svindel for at narre
> sig til at få adgang til at blive i Danmark.

naturligvis ikke; det er en løgn, du luller dig selv ind i for at sove
bedre om natten, uforstyrret af det faktum at alle, som støtter sådanne
udvisninger, reelt er medskyldige i mord.

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-10-05 18:44

"Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> naturligvis ikke; det er en løgn, du luller dig selv ind i for at sove
> bedre om natten, uforstyrret af det faktum at alle, som støtter sådanne
> udvisninger, reelt er medskyldige i mord.

Danmarks Radio gjorde for flere år siden meget ud af en anden udvisning af
en iraner, som med CRLs sprogbrug blev sendt hjem til den visse død. Nogle
år senere dukkede han igen op i Danmark og fik asyl.

Det der burde få folk til at sove dårligt om natten, er at man ikke til dato
har fået vendt muhamedanerstrømmen, således at danskerne i vores forventede
levetid vil opleve den visse død eller i det mindste fuldkomne underkastelse
under en fremmedmagt.

Jeg forlanger ikke specifikt hjemsendelser af asylsøgerne, bare udvisning.
Så kan en dissident jo rejse til Moldavien eller andre lande, hvor der ikke
er lukkede grænser.

--
Det er ubeføjet snak, at »politiske flygtninge« skulle rejse fra deres
elskede fædrelandshjem en tredjedel af jordkloden rundt, og så nødtvungent

Fra : Allan Riise

Dato : 01-10-05 18:47

Per Hagemann wrote:
> [...]
> udvisning af en iraner, som med CRLs sprogbrug blev sendt hjem til
> den visse død. Nogle år senere dukkede han igen op i Danmark og fik

Ja, efter at have været fængslet i over et år, med tortur..

--
Allan Riiise

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-05 22:41

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Ja, efter at have været fængslet i over et år, med tortur..

Har du overværet det eller set video optaget af upartisk observatør?
Eller skal vi ikke regne for sandsynligt, at HVIS trosfællerne gad
torturere, ville man også beholde i fængsel og ikke give udrejsevisum til
Danmark.
Selvfølgelig er denne invasions-soldat ikke udsat for tortur - det er næppe
over 1% af de, der påstår det.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 22:55

Bo Warming wrote:

> [...]
> til Danmark.
> Selvfølgelig er denne invasions-soldat ikke udsat for tortur - det er

Jeg har f.eks. set masser af billeder af iranske torturofre.
Det er ikke noget rart syn.

Og sig mig engang: Tror du virkelig, at de mennesker, der er kommet til
DK som politiske flygtninge efter tortur, har fået "udrejsevisum til DK"???

En standardrute var/er tværtimod over den bjegrige grænse til Tyrkiet
(udenom grænseposter og tilhørende vagter), og så til Istanbul og herfra
videre. Omvendt er der mange veluddannede iranere, der rejser til
udlandet af ikke-politiske årsager (der er f.eks. mange i både Japan og
Canada), og de kan naturligvis frit rejse ud og ind af landet, sålænge
de ikke er i søgelyset for politiske aktiviteter.

Fra : GB

Dato : 01-10-05 23:14

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har f.eks. set masser af billeder af iranske torturofre.
> Det er ikke noget rart syn.

Nej, og hvem har gjort det? De mullah-soldater som du altid flæber over,
hvis de skal tage konsekvensen af deres handlinger.

Usling!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-05 00:45

"Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote in message

> Jeg har f.eks. set masser af billeder af iranske torturofre.
> Det er ikke noget rart syn.

Behøver vi mere bevis? - nogen har set fotos. LOL.
Tror du heller ikke at piger, der vil tjene 50000 ved at kalde sig
voldtaget, ikke kan lave kradsemærker på sig selv og bagefter vaskehænder og
negle, så der ikke er egen hud at spore fra kradsningen?
Og hvis jeg får dom for blufærdighedskrænkelse, så vil du anse det for
umuligt. at der anmeldtes falsk, udfra godhedsindustriens behov for at
mistænkeliggøre en modpart?

> Og sig mig engang: Tror du virkelig, at de mennesker, der er kommet til DK
> som politiske flygtninge efter tortur, har fået "udrejsevisum til DK"???

De er sendt her af Muhamedaniens helligkrig-ledelse som fortropper for en
invasion
De henvender sig til rejsebureauet i Istanbul, der ordner papirer og
løgnehistorier og tilpasser den der vil til et tagselvbord, efter
modtagerlandenes bistandslove, som de kender bedre end dig.

I filmen "Den engelske patient" skærer Gestapo en finger af en fangen
britisk officer - meningsløst. Tror du sådant er sket i virkeligheden, fordi
det kan filmes i Hollywood.
Har nogen set foto af et sådant krigsoffer, hvor der var ført upartisk
fair-play retssag eller lignende undersøgelse, og det bevistes at "sådan
gjorde Gestapo"?

Fra : Per Hagemann

Dato : 02-10-05 10:46

> [...]
> Har nogen set foto af et sådant krigsoffer, hvor der var ført upartisk
> fair-play retssag eller lignende undersøgelse, og det bevistes at "sådan

Netop blandt de iranere som kom til Danmark 1984-85 var der sikkert nogle af
den type, som den nye udlændingelov gerne ville hjælpe, altså politisk og
religiøst forfulgte torturofre. Du har selv engang i et indlæg gengivet en
lang række eksempler på grov tortur udført af myndighederne i Iran, Syrien,
Irak osv.

Disse faktisk forfulgte var bekvemmelighedsflygtninge ved at vælge Danmark i
stedet for et naboland uden sociale ydelser. Fupflygtningene blev
dominerende fra 1986, da det rygtedes hvor let det var at få asyl i Danmark
ved at fortælle en tårevædet løgnehistorie.

--
at være verdenspioner med torturcentre, måtte det da være for verdens
højestbeskattede befolkning, hvoraf tusindvis hvert år brutalt køres gennem

Fra : GB

Dato : 01-10-05 16:09

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i meddelelsen news:433e91ad$0
$49008$14726298@news.sunsite.dk:

> Sorry, me love: At en lovlydig borger står til at blive udvist til ti

Lovlydig iransk borger - ikke dansk.

Skrid med dig, fakkelagge.

Fra : Allan Riise

Dato : 01-10-05 16:29

GB wrote:
> Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i meddelelsen
> news:433e91ad$0 $49008$14726298@news.sunsite.dk:

> Lovlydig iransk borger - ikke dansk.
>
> Skrid med dig, fakkelagge.

Eller du kommer med kompagniet?

--
Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 01-10-05 17:05

> [...]
> Sorry, me love: At en lovlydig borger står til at blive udvist til ti års
> fængsel og 75 piskeslag er ikke noget "opslag", det er et politisk

Du starter med at sige manden har siddet otte år i fængsel og derefter
påstår du han er lovlydig??

> --
> http://www.modspil.dk
> - fordi tiden kræver et MODSPIL!

Det er igen et reklame opslag for din hjemmeside. Hvis du ikke mener det er
reklame for siden kunne du jo bare bringe dit indlæg direkte her.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 18:01

Kim2000 wrote:
> "Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Du starter med at sige manden har siddet otte år i fængsel og derefter
> påstår du han er lovlydig??

Ja, jeg siger, han har siddet otte år i fængsel for at være medlem af en
oppositionsgruppe, hvilket (lovligt i den pågældende dikaturstat eller
ej) ikke kan betragtes som kriminelt.

Fra : Allan Riise

Dato : 01-10-05 17:37

Kim2000 wrote:
> "Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Du starter med at sige manden har siddet otte år i fængsel og derefter
> påstår du han er lovlydig??

Det var jo p.g.a. hans politiske overbevisning..

--
Allan Riise

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 14:41

T.Liljeberg wrote:
> [...]
og så er det i aller meget gøjeste grad ON topic.

Fra : T.Liljeberg

Dato : 01-10-05 14:58

On Sat, 01 Oct 2005 15:40:46 +0200, in dk.politik Carsten Agger

i dk.politik.indvandring

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 01-10-05 15:55

> [...]
>
> http://www.modspil.dk/politik/dansk_folkepartis_danmark__iraner__hjem_til_tortur_og_pisk.html
>
> Men skriv under, eller skriv et læserbrev om sagen!

Carsten Agger hvorfor mener du ikke at forbryderen skal have sin straf.

Kurt

Fra : GB

Dato : 01-10-05 16:11

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:433ea32f$0$9167$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Carsten Agger hvorfor mener du ikke at forbryderen skal have sin
> straf.

Fordi han er i Minoritetspartiet sammen med alle islamo-fascisterne og de
frafaldne ekstrem-marxister.

Fra : Allan Riise

Dato : 01-10-05 16:30

GB wrote:
> [...]
> meddelelsen news:433ea32f$0$9167$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Fordi han er i Minoritetspartiet sammen med alle islamo-fascisterne

Tjaaeee, han truer i det mindste ikke med hjemmeværnet, og med at, "når jeg
står som amaritter og skal vælge, så bliver det ikke dig.."

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-05 16:14

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Carsten Agger hvorfor mener du ikke at forbryderen skal have sin straf.

Og når man rager sig over grænsen til det danske tagselvbord via løgn, så
bør straffen være at hele klanen udvises.

En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hjælpere:
"Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for asylmyndighederne),
var løgn. Men den fungerede jo." Weekendavisen 27. Januar
1989).

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 18:05

Bo Warming wrote:
> [...]
> hjælpere: "Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for
> asylmyndighederne), var løgn. Men den fungerede jo."

1989, Bo Warming? 1989? Hvorfor skal det gå ud over en politisk aktivist
i stor fare i 2005, at en-eller-anden asylsøger sagde
et-eller-andet-tåbeligt i 1989?

Og gælder den samme logik også dig selv og hele din klan, som mig
bekendt heller ikke forsørger sig ved ærligt arbejde? (Eller gælder der
én logik for The Warmings og en anden for alle andre?)

Fra : GB

Dato : 01-10-05 20:58

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i meddelelsen news:433ec1c7$0
$49014$14726298@news.sunsite.dk:

> Og gælder den samme logik også dig selv og hele din klan, som mig

Du og hele din klan så helst Danmark som sharia-samfund, fuckelagge.

Den eneste grund til at du ikke er i mit killfilter er, at dine løgne ikke
skal have lov at stå uimodsagt.

Hvis jeg nogensinde møder dig, spytter jeg dig i ansigtet.

Fra : Allan Riise

Dato : 01-10-05 21:13

GB wrote:
> [...]
> ikke skal have lov at stå uimodsagt.
>
> Hvis jeg nogensinde møder dig, spytter jeg dig i ansigtet.

Ikke mere, skal han ikke have hjemmeværnet efter sig, o.s.v.

Ringer du til ham og hans familie om nattén?

--
Allan Riise

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-10-05 11:06

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke mere, skal han ikke have hjemmeværnet efter sig,
> o.s.v.
>
> Ringer du til ham og hans familie om nattén?

Jeg tror at han siger "Schwamm darüber" til det

--
ahw

Fra : Croc®

Dato : 01-10-05 21:37

On 01 Oct 2005 19:58:04 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>skal have lov at stå uimodsagt.
>
>Hvis jeg nogensinde møder dig, spytter jeg dig i ansigtet.

Ja true på afstand er du jo kendt for, men andre og bedre mennesker
nøjes med at argumentere.

Regards Croc®

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 22:58

GB wrote:
> [...]
> skal have lov at stå uimodsagt.
>
> Hvis jeg nogensinde møder dig, spytter jeg dig i ansigtet.

Kan vi så styre os, Georg Gearløs - sikke dog en retorik, du lægger
for dagen!
Men jeg kan da afsløre, at jeg er modstander af sharialovgivning á la
den iranske; det er faktisk derfor, jeg mener at den udvisning, vi her
taler om, er dybt kritisabel og derfor jeg støtter den
underskriftsindsamling, jeg nævnte i det første indlæg.

Fra : GB

Dato : 01-10-05 23:17

> Men jeg kan da afsløre, at jeg er modstander af sharialovgivning á la

Det er ikke, hvad du giver udtryk for via din topposition /hvis man kan
kalde den det) i "Minoritetspartiet", som - som bekendt - enten vil have
socialistisk eller islamistisk diktatur.

Du må jo være masochist. Sindssyg, det er du i alle tilfælde.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 23:51

GB wrote:
> [...]
> socialistisk eller islamistisk diktatur.
>
> Du må jo være masochist. Sindssyg, det er du i alle tilfælde.

Er du da kvalificeret til at stille en sådan diagnose?
(Umiddelbart havde jeg ellers gættet på, at du nok er
førtidspensionist - er det forkert?)

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-05 00:31

> Er du da kvalificeret til at stille en sådan diagnose?
> (Umiddelbart havde jeg ellers gættet på, at du nok er
> førtidspensionist - er det forkert?)

Velfærdsstatens djævelske nysprog, der skal tilsvine afvigere, er
konstrueret så et ord har to betydninger
sindsyg som skældsord
sindsyg som lægelig diagnose,
der er et overlap vedr psykiatrisk indlagte, men selv lægers diagnose er
værdiløs i debat, for intet tyder på at SctHans patienter (eller
førtidspensionister) er mere våsede end mere normale usenet-deltagere

Tilsvarende er racist er skældsord, som højesteret godkender, og som
omfatter kulturracist,
men racist er videnskabelig set en person, der tror, at gener for hudfarve
er korreleret med gener for intelligens
Igen et betydningsløst overlap og en bevidst sabotage af klar tale, ved at
højesteret og Gyldendals Fremmedordbog ikke gider være videnskabelig og
entydig

Fra : GB

Dato : 02-10-05 00:44

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> skrev i meddelelsen

> Er du da kvalificeret til at stille en sådan diagnose?

I dit tilfælde - absolut. Det behøver man skam ikke en uddannelse som
psykiater for at kunne se. Og nej, jeg er ikke førtidspensionist, men et
bevidst medlem af arbejderklassen - jeg kører truck, hvis det skulle
interessere - selv har du vel aldrig haft hænderne ret meget oppe af
lommerne, det skulle da lige være for at spille pik.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-05 01:15

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> interessere - selv har du vel aldrig haft hænderne ret meget oppe af
> lommerne, det skulle da lige være for at spille pik.

Hvem gør ikke det? Gør truckførere det ikke mens de kører? Ellers må de have
et handicap. Jeg har gjort det cyklende.

Og kan nogen give eet konkret eksempel på psykiatrisk amatør-diagnosticering
udfra en afvigers usenet-indlæg, der har en anelse overlap med lægelig
diagnosticering?

Det nærmeste vi har oplevet i ti år på denne ng er Anders Peter Johnsen, der
selv har været på psykofarmaka (og er stolt af det og har pralet af det på
ng) , som igen og igen har "faststlået" at Stig Hjortsø brugte sølvpapirhat
og motiverede det med sine (SHs) hallucinationer om rumvæseners stråling.
Intet i noget SH-indlæg kan tolkes i den retning. Men når APJ har besøgt
mig, har han hver gang været så sikker på sin dømmekraft, som hvis det var
afgørelse om regn eller sol i den seneste time

Er der nogen erhverv der har særlig mange psykiatrisk behandlede?. Særlig
mange alkoholikere?
Jeg vil tro at truckdrivere er som gennemsnittet
At modtagere af overføringsindkomst er over middel er banalt, men
korrelationen giver næppe basis for at skønne, at nasserne er mere end 10%
over normen

Voldeligheden er langt mindre hos psykiatriske patienter end hos andre, hvis
vi frasorterer dem der har fået behandlingsdom, altså som ikke havde tegn på
sindsyge, før systemet fik fanget dem og opdigtet sygdom for at putte dem
ind i systemet som "hønen der lægger guldæg" for behandlerindustrien.
De fleste på lukket og åben afdeling er egosvage og utrygge, fobiske og
melankolske og kan højst true med ord, hvis de bliver groft provokeret og
trængt op i et hjørne.
Deres meninger er næppe mere absurde end vore, her på ng, når de (som os)
udtaler sig om de emner de har lyst at udtale sig om.

Fra : Vidal

Dato : 01-10-05 21:43

Bo Warming wrote:

> det danske tagselvbord via løgn,

Nåja, der er du jo eksperten. Kan du prøve igen
at forklare, hvordan det var, du kom til fadet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim2000

Dato : 01-10-05 21:47

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nåja, der er du jo eksperten. Kan du prøve igen
> at forklare, hvordan det var, du kom til fadet.

Det kan godt være BW mener han løj da han søgte pension, men bedømt på
udtalelserne og hans virkelighedsopfattelse er der slet ingen tvivl om den
pension var helt berettiget.

Fra : Vidal

Dato : 02-10-05 00:04

Kim2000 wrote:

> [...]
>>

> Det kan godt være BW mener han løj da han søgte pension, men bedømt på
> udtalelserne og hans virkelighedsopfattelse er der slet ingen tvivl om den

Du har nok ret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-10-05 12:22

> [...]
> En 48-årig iraner, der har siddet otte år i fængsel og hvis seks brødre
> alle er henrettet, står til at blive udvist fra Danmark - til en dom på

hvad er han dømt for ?

Thorkild

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-10-05 18:20

Thorkild Poulsen wrote:
> "Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote in message
>>

> hvad er han dømt for ?

Det er åbenbart ikke vigtigt. Det vigtige lader til at være, at Danmark
skal støtte en dømt mand i at undgå sin straf, fordi samme mand er
flygtet henover adskillige sikre lande for at kunne havne i Danmark.

Vi er vist nok også medskyldige i mord, hvis vi ikke støtter denne dømte
kriminelles ønske om ret til livslangt ophold i Danmark.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-10-05 21:55

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
>
> Vi er vist nok også medskyldige i mord, hvis vi ikke støtter denne dømte
> kriminelles ønske om ret til livslangt ophold i Danmark.

Det er da yderst vigtigt hvilken forbrydelse han har begået, er det ikke
livsfarligt for ham at vende tilbage ser jeg ingen grund til ikke at
returnere ham.

75 piskeslag, herre gud, det er jo ikke mere end hvad der sker i et dansk
soveværelse en lørdag aften.

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 02-10-05 18:22

Thorkild Poulsen wrote:
> "Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote in message
>>

> hvad er han dømt for ?

Politisk arbejde imod den siddende regering..

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-10-05 19:37

Allan Riise wrote:

> Politisk arbejde imod den siddende regering..

Niks.

Fra : Carsten Agger

Dato : 02-10-05 19:46

Henrik Svendsen wrote:

> Niks.

Jo, nemlig!
Eller sidder Hr. Svendsen inde med en viden om, at i det demokratiske
paradis Iran sker den slags skam slet ikke, især ikke med personer, som
efterfølgende har søgt asyl i DK og som HrSvendsen af irrationelle
årsager helst ikke så få asyl?

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-10-05 22:35

> [...]
> efterfølgende har søgt asyl i DK og som HrSvendsen af irrationelle årsager

Var han blevet dømt, og gik nu og ventede på dommen, da han rejste ud? eller
blev han dømt in absentia?

Fra : Carsten Agger

Dato : 02-10-05 23:18

Knud Larsen wrote:

> Var han blevet dømt, og gik nu og ventede på dommen, da han rejste ud? eller
> blev han dømt in absentia?

Efter det oplyste var han dømt in absentia.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-10-05 09:58

Carsten Agger wrote:

> Jo, nemlig!

Niks.

> [...]
> paradis Iran sker den slags skam slet ikke, især ikke med personer,
> som efterfølgende har søgt asyl i DK og som HrSvendsen af irrationelle

Drop det snask. Det er ikke ulovligt i Iran, at arbejde mod den siddende
regering. Landet har såmænd en opposition. Men der er visse politiske
foreteelser, som er ulovlige i Iran. Ligesom i de fleste lande i verden.

Så det interessante er stadig, hvad han er dømt for. Hvis han altså
overhovedet er dømt for noget.

Det ser heller ikke ud til, at Iran kræver ham udleveret.

Så han er nok ikke nogen videre stor fisk, hvis han altså er noget som
helst andet end den bekvemmelighedsflygtning, han jo vitterligt er, når
han flygter henover adskillige sikre lande for at komme til Danmark.