Louise Frevert - Nu med syndebuk
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-10-05 14:27

Louise Frevert har pludselig fundet ud af at det slet ikke er hende, som har
skrevet disse læserbreve....
Hehe...helt sikkert.
Peter Skraarup tager tilmed kællingen i forsvar, trods det hun ændrer
forklaring - som følge af at hun blev konfus...-
På hendes hjemmeside har denne webmaster altså forbrudt sig mod hende ved at
skrive usandheder, som slet ikke er i LF's ånd. Vi kender jo alle LF, som en
rummelig, uhysterisk, uforkælet og tolerant person med begge ben plantet
solidt på jorden.

Synd er det for webmasteren at han skal tage skraldet for hendes
uansvarlighed, men ok, så er der en DF'er mindre.

Dansk Folkeparti markerer sig endnu engang som et parti der tiltrækker småt
begavede medlemmer.

Ud med Louise, hun er som en kræftknude som skal skæres væk.

Michael

Fra : GB

Dato : 01-10-05 16:12

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Louise Frevert har pludselig fundet ud af at det slet ikke er hende,
> som har skrevet disse læserbreve....

Det er det heller ikke, hvilket du vil kunne læse i dagens aviser.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-10-05 17:12

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er det heller ikke, hvilket du vil kunne læse i dagens aviser.

...................at hun påstår

Pete´r

Fra : Pjensen73

Dato : 01-10-05 17:36

Peter K. Nielsen skrev:
> "GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> ..................at hun påstår
>
> Pete´r

Ja, du håber vel at det er hende der har skrevet disse læserbreve.

Fra : Kim2000

Dato : 01-10-05 17:43

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, du håber vel at det er hende der har skrevet disse læserbreve.

Vi kan da i hvert fald konstatere at hun forsvarede dem, og at de lå på
hendes _personlige_ hjemmeside, dagen efter kommer hun så i tanke om at dem
skrev hun ikke

Fra : Croc®

Dato : 01-10-05 18:49

On Sat, 01 Oct 2005 18:35:46 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Ja, du håber vel at det er hende der har skrevet disse læserbreve.

Enhver der så hende forsvare det i TV vil uvilkårligt tænke sådan, hun
har bare fået hjælp af en "ven".

Regards Croc®

Fra : Jesper

Dato : 01-10-05 17:48

Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:

> "GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> ..................at hun påstår
>
> Pete´r

Webmasteren tilstår sin brøde, sagen er grydeklar.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 18:09

Jesper wrote:

> Webmasteren tilstår sin brøde, sagen er grydeklar.

Ja: Frevert er fuld af løgn, webmasteren har ladet sig overtale til at
gå med for at redde Louises skind.

MEN det fremgår bare af flere af de indlæg, hun nu har pillet ned, at de
er skrevet af hende som folketingspolitiker.
Så man slipper ikke: Frevert sagde faktisk disse ting, og når DFs
ledelse holder hånden over hende, må det være fordi de i virkeligheden
er enige med hende.

--
http://www.modspil.dk
- fordi tiden kræver et MODSPIL!

Fra : Jesper

Dato : 01-10-05 18:14

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote:

> [...]
> Så man slipper ikke: Frevert sagde faktisk disse ting, og når DFs
> ledelse holder hånden over hende, må det være fordi de i virkeligheden

Manden er blevet fyret fra sit job og har nu forladt DF. Det virker ikke
som aftalt spil.

Fra : Carsten Agger

Dato : 01-10-05 18:22

Jesper wrote:

> Manden er blevet fyret fra sit job og har nu forladt DF. Det virker ikke
> som aftalt spil.

At være webmaster for Louise Frevert har næppe (alt andet lige) været et
fuldtidsjob?

Fra : Per Rønne

Dato : 03-10-05 05:45

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote:

> At være webmaster for Louise Frevert har næppe (alt andet lige) været et
> fuldtidsjob?

Admiralen er /pensioneret/ admiral, og har tilsyneladende skrevet alt
det hun officielt har skrevet i pressen. Et ikke usædvanligt arrangement
i politikerkredse.
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-10-05 10:50

""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> wrote in message

> Admiralen er /pensioneret/ admiral, og har tilsyneladende skrevet alt
> det hun officielt har skrevet i pressen. Et ikke usædvanligt arrangement
> i politikerkredse.

Man må håbe, han var bedre til at styre en flådestyrke, end til at formulere
sig på skrift.

Fra : John Schmitt

Dato : 03-10-05 11:35

> ""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> wrote in message

> Man må håbe, han var bedre til at styre en flådestyrke, end til at
> formulere sig på skrift.

Ja i fremtiden bliver det så modelbåde der er fjernstyrede, betalt af
kulturministeriet med 250.000 kroner.

JS

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-10-05 17:37

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er det heller ikke, hvilket du vil kunne læse i dagens aviser.

Ja, Georg.
Her kommer pressemeddelsen fra Dansk Folkeparti:

PRESSEMEDDELELSE

Web-master for Louise Freverts hjemmeside:

Det var mine egne læserbreve, der blev offentliggjort på Louise Freverts
hjemmeside

Web-masteren for folketingsmedlem og overborgmesterkandidat, Louise Freverts
hjemmeside, Ebbe Talleruphuus, Hørsholm, beklager overfor Dansk Folkeparti,
at han har brugt Louise Freverts hjemmeside , og Louise Freverts navn til at
offentliggøre egne afviste læserbreve.

Offentliggørelsen skete på Louise Freverts hjemmeside under rubrikken
"Artikler, ingen tør trykke", og har som følge af det meget vulgære indhold
vakt offentlig opmærksomhed.

- Jeg beklager, at det i offentligheden er fremstået som om det er Louise
Frevert, der har skrevet læserbrevene, siger Ebbe Talleruphuus.

Folketingsmedlem Louise Freverts hjemmeside kom i et nyt design og med ny
webmaster op at stå for et par uger siden som en optakt til valget til
Borgerrepræsentationen den 15. november, hvor Louise Frevert er Dansk
Folkepartis spidskandidat.

I den forbindelse har forskellige kræfter været involveret - og altså med
Ebbe Talleruphuus som ansvarlig for indholdet. Under rubrikken "Artikler,
som ingen tør trykke" indsatte web-masteren sine egne, afviste læserbreve.

Først i forbindelse med at læserbreve blev kendt i offentligheden, blev
Louise Frevert, som opholder sig i London, opmærksom på indholdet, men
ønskede ikke, da hun blev kontaktet af journalister, at unddrage sig
ansvaret for indholdet af det, der findes på hendes egen hjemmeside.

Da hun nogle timer senere havde fået fuldt kendskab til indholdet, udsendte
hun fredag morgen en pressemeddelelse, hvori hun over for offentligheden og
partiet fremkom med en uforbeholden beklagelse.

I løbet af fredagen stod det klart, at Ebbe Talleruphuus ønskede at tage
ansvaret for de for Louise Frevert ukendte læserbreve:

- Jeg er tilfreds med, at det herefter er åbenlyst, at jeg ikke på nogen
måde står inde for indholdet af læserbrevene, siger Louise Frevert, og jeg
forstår til fulde, at mange har været overraskede over, at jeg kunne
udtrykke mig på den måde, hvilket jeg i øvrigt heller ikke kunne drømme om.

- Jeg vil nu fremover personligt tage mig af min egen hjemmeside, og
beklager og ærgrer mig over den forsømmelighed, jeg har udvist ved ikke selv
at kontrollere, hvad der forekommer på min hjemmeside. Det har været
sjusket - og det har jeg lært af.

- Overfor Dansk Folkepartis ledelse har jeg allerede undskyldt, at jeg ved
min forsømmelighed har skabt så mange helt unødvendige problemer, og på
samme måde vil jeg ved først givne lejlighed beklage overfor mine
folketingskolleger og mine partifæller i øvrigt, siger Louise Frevert.

Dansk Folkepartis næstformand, Peter Skaarup erklærer, at forløbet af sagen
nu er klarlagt og fuldt belyst.

- Jeg konstaterer i den forbindelse med tilfredshed, at Louise Frevert
hverken har kendt til indholdet af læserbrevene - eller at hun ikke på nogen
måde kan genkende sine egne holdninger. Jeg har i den forbindelse indskærpet
hende, at en gentagelse af den sjuskede forsømmelighed, hun har gjort sig
skyldig i, ikke vil blive accepteret. Herefter betragter jeg sagen som
afsluttet.

Dansk Folkepartis partisekretær, Poul Lindholm Nielsen oplyser, at
webmasteren står anført som medlem af Dansk Folkeparti, og at
Hovedbestyrelsen inden for kort tid vil beslutte, hvorvidt Ebbe Talleruphuus
kan fortsætte som medlem.

- Min indstilling til Hovedbestyrelsen vil være, at vi siger farvel til den
pågældende, siger Poul Lindholm Nielsen. Den indstilling vil givet blive
fulgt, idet vi i Dansk Folkeparti ikke vil have medlemmer med meninger som
dem, Ebbe Talleruphuus har givet udtryk for.<<

Altså DF renser Frevert for skriverierne.
Her følger så et interview med hende, hvor hun forsvarer det som en anden
angiveligt har skrevet.

Også meget interessant, taget i betragtning at hun ikke selv har skrevet
tingene, så mener hun at alt er i skønneste orden, men at det meste er
retorik.....

Her er så Rune Engelbreth Larsen's udtalelse i Politiken om Frevert:
»Louise Frevert lyver, når hun hævder, at hun ikke selv har skrevet de
racistiske artikler sin hjemmeside, der var offentligt tilgængelige indtil i
forgårs. Hun skriver nemlig, at hun har forsøgt at få offentliggjort
artiklerne i egenskab af 'kendt folketingspolitiker'«, siger han i en
pressemeddelelse.

Helt ærligt, denne sag lugter af kluntet håndvask.
Louise Frevert hev 8000 stemmer hjem ved sidste folketingsvalg. Jeg tvivler
på at syndebukken har samme værdi for partiet, som LF har. Så derfor er det
oplagt at DF's top vil dække det hele til, som "sjuskeri" fra LF's side.
Dansk Folkepartis vælgere må sidde med en lidt grum smag i munden, hvis de
da ikke er fuldstændig enige med hende.

Louise er sprunget ud af skabet - igen - og da DF's top holder hånden over
hende, må det nødvendigvis betyde at hun har talt for hele Dansk Folkeparti.

Michael

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-10-05 18:00

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er det heller ikke, hvilket du vil kunne læse i dagens aviser.

Det kritiserede læserbrev begynder med "Som kendt medlem af Dansk
Folkeparti..". Ebbe Tanneruphus er ikke kendt for mig, så mon sandheden ikke
er at Ebbe skriver alle Louise Freverts læserbreve?

I dette tilfælde har Frevert dog næppe selv fået set læserbrevet, da hun som
konservativ næppe ville afsende så radikale formuleringer til en avis.

--
Det er forrykt at anvende den p.t. gældende danske samfundsalen som
målestokken for, hvordan lande skal indrette sig i helt andre regioner på

Fra : TBC

Dato : 01-10-05 20:00

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Peter Skraarup tager tilmed kællingen i forsvar, trods det hun ændrer
> forklaring - som følge af at hun blev konfus...-

Det mest morsomme var næsten at hun i Nyhederne kom med udtalelsen om at "nu
holder hun sig til den rigtige historie" ...LOL da, ...ja med den udtalelse
fremstår hun da bestemt troværdig

....Jeg var lidt forbløffet over at høre en politiker kvaje sig retorisk i
den grad, men underholdningen var i hvert fald hjemme.

TBC

Fra : Kim2000

Dato : 01-10-05 21:44

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "nu holder hun sig til den rigtige historie" ...LOL da, ...ja med den
> udtalelse fremstår hun da bestemt troværdig

Det er sjældent man hører en borgmesterkandidat stod for åben skærm og
indrømme at man bruger løgnen når man bliver interviewet.

Fra : Mark Jensen

Dato : 01-10-05 20:49

On Sat, 1 Oct 2005 15:27:08 +0200, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=313953

:)
På den ene side synes jeg ikke det ligner Frevert at skrive og agere i
en så skinger tone overfor muslimer. Men på den anden side er det så
tyndt når hun i politiken har forsvaret de tåbeligheder der stod i det
pågældende indlæg. "Jamen, jeg var konfus". Ja goddaw du

Fra : Kim2000

Dato : 01-10-05 21:49

> [...]
>
> Synd er det for webmasteren at han skal tage skraldet for hendes
> uansvarlighed, men ok, så er der en DF'er mindre.

Interessant er det at hun ikke blev ekskludret for udtalelserne, men da det
viser sig at være et almindeligt medlem, så kommer eksklution straks på
tale. Tal da om topstyring og kammerateri.

Fra : jodem

Dato : 01-10-05 22:03

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det viser sig at være et almindeligt medlem, så kommer eksklution straks
> på tale. Tal da om topstyring og kammerateri.

Når nu alle, der er enige i påstandene, melder sig ud, og det bør de jo
gøre, så må vi håbe, de danner et nyt parti. Det er bedst at vide, hvor
sådan nogen befinder sig.

Fra : TBC

Dato : 01-10-05 22:58

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Når nu alle, der er enige i påstandene, melder sig ud, og det bør de jo
> gøre, så må vi håbe, de danner et nyt parti. Det er bedst at vide, hvor
> sådan nogen befinder sig.

Enig, I dag er status dog at de er i DF, som det eneste parti af indflydelse
de reelt har at gå til, og som er det parti af indflydelse der tiltrækker
folk med sådanne synspunkter.

Men hvis nu de dannede et nyt parti, hvad ville der så være tilbage, ud over
pensionister i DF?

TBC

Fra : Per Hagemann

Dato : 02-10-05 11:15

> [...]
> tiltrækker folk med sådanne synspunkter.
>
> Men hvis nu de dannede et nyt parti, hvad ville der så være tilbage, ud

Det var netop en pensionist, nemlig pensioneret flådeofficer Ebbe
Talleruphuus, som skrev brevet.

Tidligere har de ekskluderede fra Dansk Folkeparti med Inge Refshauge i
spidsen dannet Demokratisk Folkeparti, men at samle 20.000 godkendte
underskrifter er en Herkules-opgave, som også kræver en god økonomi. Det
undrer mig stadigt hvordan Minoritetspartiet fik råd til at samle
underskrifterne.

--
Sura 2:217 "Det er foreskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det
kan være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at

Fra : TBC

Dato : 02-10-05 13:31

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var netop en pensionist, nemlig pensioneret flådeofficer Ebbe
> Talleruphuus, som skrev brevet.

Så han havde*både* sådanne synspunkter *og* var pensionist!
Næsten synd at han som syndebuk skulle eksluderes som den helt igennem reele
og formentligt ikke usædvanlige DF medlem og/eller tilhænger han var.

Han virkede til forskel fra Frevert helt reel og ligefrem i nyhederne, ja
faktisk sympatisk, hvis det ikke lige var for de rabiate menneskefjendske
ting som han 'angiveligt' havde skrevet i mente.

> Tidligere har de ekskluderede fra Dansk Folkeparti med Inge Refshauge i
> spidsen dannet Demokratisk Folkeparti, men at samle 20.000 godkendte
> underskrifter er en Herkules-opgave, som også kræver en god økonomi.

Så mon ikke han er nødt til at stemme DF også næste gang, hvis det virkelig
var ham der har de rabiate og menneskefjendske holdninger der kom til udtryk
i det på hjemmesiden fremførte.

> Det undrer mig stadigt hvordan Minoritetspartiet fik råd til at samle
> underskrifterne.

Enig.

TBC

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-10-05 15:02

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> wrote in message

> [...]
> det viser sig at være et almindeligt medlem, så kommer eksklution straks
> på tale. Tal da om topstyring og kammerateri.

Det er jo ikke noget som er en hemmelighed, Thulesen Dahl sagde ligeud at
man efter en helhedsbetragtning af hvad hun tilførte partiet og hvad man
mente hun stod for, ville lade hende blive i partiet. Sådan er det vel i et
hvilket som helst parti, hvordan skulle det ellers være? vælgerne må jo
senere selv tage stilling til hende. Man har haft tilfælde i andre partier
hvor folk er blevet taget i at "romantisere" fortiden, og det har
naturligvis været ledelsen, der har bestemt om det skulle have følger.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-10-05 06:15

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> Man har haft tilfælde i andre partier hvor folk er blevet taget i at
> "romantisere" fortiden, og det har naturligvis været ledelsen, der har
> bestemt om det skulle have følger.

Ja, og vi er da stadig nogle der husker betydningen af »en Stoltenberg«,
når man tænker på Svend Auken.
--
Per Erik Rønne

Fra : Tveskaeg

Dato : 02-10-05 12:46

> [...]

>begavede medlemmer.
>
>Ud med Louise, hun er som en kræftknude som skal skæres væk.

Hun har bare sat ord på det vi alle tænker.

Godt gået Louise!!

Fra : Jim

Dato : 02-10-05 12:51

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Hun har bare sat ord på det vi alle tænker.
>
> Godt gået Louise!!

Forkert.
Det var Ebbe Talleruphuus, som skrev, hvad du og mange andre tænker.

Fra : morten sorensen

Dato : 02-10-05 13:24

Jim wrote:
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Forkert.
> Det var Ebbe Talleruphuus, som skrev, hvad du og mange andre tænker.

En af disse mange er således ikke Louise Frevert - eller hvad?

--

morten sorensen

Fra : Jim

Dato : 02-10-05 13:52

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> En af disse mange er således ikke Louise Frevert - eller hvad?

Det må du spørge Louise om.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-10-05 13:38

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Hun har bare sat ord på det vi alle tænker.

Tal for dig selv - det er ikke sådan JEG tænker.

> Godt gået Louise!!

Smid hende da ud af hyklerpartiet, DF.

--
ahw

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-10-05 22:39

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Tal for dig selv - det er ikke sådan JEG tænker.

Næh jeg tænker heller ikke sådan og bryder mig ikke om at blive taget til
indtægt for den slags.

> Smid hende da ud af hyklerpartiet, DF.

Det kan være at Jonni Hansen har plads til hende i hans lille parti

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : John Schmitt

Dato : 03-10-05 08:37

Loise Frevert nu med pamflet:

http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=636136

I pamfletten skriver Louise Frevert bl.a., at en »tredje hellig krig« er i
gang, og at dens »kampmidler er at skabe frygt blandt den almindelige danske
borger og dermed destabilisere vort samfund indefra«. Hun skriver
videre: »Der er næppe tvivl om målet med den 3. jihad, og det er derfor kun
et spørgsmål om tid, hvornår dette mål er nået i Danmark«. Frevert
forestiller sig, hvordan herboende muslimer kunne lamme Danmark, f.eks. med
en strejke i bagage-ekspeditionen i Kastrup Lufthavn.

JS

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 08:43

John Schmitt wrote:
> [...]
> Frevert forestiller sig, hvordan herboende muslimer kunne lamme
> Danmark, f.eks. med en strejke i bagage-ekspeditionen i Kastrup

For mig at se, så er det L.F. der prøver at skabe frygt i vores samfund.

"Hvad su siger, er du selv!"

--
Allan Riise

Fra : John Schmitt

Dato : 03-10-05 09:01

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> For mig at se, så er det L.F. der prøver at skabe frygt i vores samfund.
>
> "Hvad su siger, er du selv!"
> Allan Riise
Extremister opererer bedst i en stemning af frygt, og er der ikke nogen
frygt, må den skabes.

JS

Fra : Jim

Dato : 03-10-05 09:24

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Extremister opererer bedst i en stemning af frygt, og er der ikke nogen
> frygt, må den skabes.

Ja, sådan lidt ala Frank Jensen og hans klassekamp.
Jeg kan godt se, hvor du vil hen.
Heldigvis er det ikke os civiliserede borgere, altså danskere, som truer en
anden befolkningsgruppe med jihad og selvmordsbomber.
For det ville jo være at skabe frygt.....

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 09:34

Jim wrote:
> [...]
> truer en anden befolkningsgruppe med jihad og selvmordsbomber.
> For det ville jo være at skabe frygt.....

Øhh, hvor har du set at Danskere er blevet truet med Jihad og
selvmordsbombere, af ikke etniske Danskere bosat i landet?

At der på en hjemmeside har stået at, såfremt og i så fald, så vil o.s.v.,
en hjemmeside ikke fra Danmark, og udtalelser som hele det Muslimske
religiøse samfund har taget afstand fra, og jo netop det diamentralt
modsatte.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 03-10-05 10:26

> Øhh, hvor har du set at Danskere er blevet truet med Jihad og
> selvmordsbombere, af ikke etniske Danskere bosat i landet?

Fadi! jeg behøver vel ikke at sige mere.
Eller har du allerede glemt det?

> [...]
> en hjemmeside ikke fra Danmark, og udtalelser som hele det Muslimske
> religiøse samfund har taget afstand fra, og jo netop det diamentralt

Som om det rager mig, hvordan du tolker muslimers udtalelser.
Taqiya!

J.

Fra : Jim

Dato : 03-10-05 09:20

> [...]
> forestiller sig, hvordan herboende muslimer kunne lamme Danmark, f.eks.
> med en strejke i bagage-ekspeditionen i Kastrup Lufthavn.

Så du mener altså, at man /har/ ansat muslimer i danske virksomheder?
Jeg synes nemlig hele tiden, at vi får tudet ørerne fulde af, at danske
virksomheder er racister, og at muslimer ikke ansættes p.g.a. deres hudfarve
og lign.
Og hvor mange er der så ansat af disse muslimer i Københavns Lufthavn.
Mon ikke teksten er skrevet af en anden og bare gengivet som ekempel på en
holdning blandt befolkningen?

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 09:31

Jim wrote:
> [...]
> Og hvor mange er der så ansat af disse muslimer i Københavns Lufthavn.
> Mon ikke teksten er skrevet af en anden og bare gengivet som ekempel

L.F. forsvarer sin pamflet med, at hun kun har skrevet hvad Muslimer selv
siger, eller skriver i offentligheden.

Hmm..

Hvor siger Muslimer, at de vil sørge for at blive så mange portører i
lufthavnen, at de kan lamme den ved en strejke?

En igang værende 3'die Jihad er "hemmelig"! Hvordan kan der så være noget
Muslimerne selv siger/skriver i offentligheden?

Den 3'die Jihads våben er at skabe frygt i den Danske befolkning!
Igen, hvis den er hemmelig, hvor ved L.F. så det fra, og er hendes skrive så
ikke lige op ad Msulimernes boldgade, for hvem er det der tegner et billede
hvor vi skal frygte Muslimerne?

De besluttede derfor at nedkæmpe den vestlige verden indefra gennem mange
år, ved at opbygge celler overalt i verden og lade dem styre opbygningen af
en kommende muslimsk verdensstat under Allahs hellige love.

Igen, hvor har Danske Muslimer skrevet at det er deres mål, og hvad de
ønsker?

Dette er bare et par enkelte punkter, hvor L.F. spinder en ende om, "Worst
case scenario", uden at det er dokumenterbart, hvilket hun jo ellers
advokerer for.

Kvinden er dybt psykotisk og totalt utroværdig, og jeg tror og håber at hun
her har lagt grundstenen for hendes egen exit fra Dansk Lands og
regionalpolitik.

--

Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 03-10-05 10:24

> [...]
>
> Hvor siger Muslimer, at de vil sørge for at blive så mange portører i
> lufthavnen, at de kan lamme den ved en strejke?

Hvorfor spørger du ikke den søde Louise selv?
Du af alle herinde må da kende til koranans indhold af uhumskheder.
Så du kan jo nok finde ligheder, hvis du bruger et par minutter.

> En igang værende 3'die Jihad er "hemmelig"! Hvordan kan der så være noget
> Muslimerne selv siger/skriver i offentligheden?

Ikke forstået. Kan du præcisere?

> [...]
> Igen, hvis den er hemmelig, hvor ved L.F. så det fra, og er hendes skrive
> så ikke lige op ad Msulimernes boldgade, for hvem er det der tegner et

Jihad er jo et mål for muslimer, så det er vel ingen hemlighed, sådan rent
generelt, og resten kan vi jo se ud af muslimers opførsel over hele kloden.

> [...]
>
> Kvinden er dybt psykotisk og totalt utroværdig, og jeg tror og håber at
> hun her har lagt grundstenen for hendes egen exit fra Dansk Lands og

Tag og skriv en mail til Louise Frevert.
Jeg er sikker på, at hun vil svare dig efter bedste evne, uden selvfølgelig
at kunne garantere for din forståelse for indholdet af svaret.
Hun kan jo ikke skabe mirakler.

J.

Fra : John Schmitt

Dato : 03-10-05 10:33

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> Tag og skriv en mail til Louise Frevert.
> Jeg er sikker på, at hun vil svare dig efter bedste evne, . . .

Ja så er der ikke meget håb.

JS

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 10:33

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor spørger du ikke den søde Louise selv?

Har skam gjort.

> Du af alle herinde må da kende til koranans indhold af uhumskheder.
> Så du kan jo nok finde ligheder, hvis du bruger et par minutter.

Har de, eller har de ikke skrevet at de ville lamme lufyhavnene ved at
anbringe omkring 200 som portører samme steds?

> Ikke forstået. Kan du præcisere?

Du kan jo læse hendes pamflet, eller lade være med at debattere den.

> Jihad er jo et mål for muslimer, så det er vel ingen hemlighed, sådan
> rent generelt, og resten kan vi jo se ud af muslimers opførsel over
> hele kloden.

Har de skrevet eller sagt det offentligt i Danmark, som L.F. påstår?

> Tag og skriv en mail til Louise Frevert.

Har jeg gjort, i Fredags, men selvf. ikke fået savr endnu, og får det da
heller ikke, så vil jeg da blive meget overrasket.

> Jeg er sikker på, at hun vil svare dig efter bedste evne, uden
> selvfølgelig at kunne garantere for din forståelse for indholdet af
> svaret.

Nej, det er forståeligt, når hun pludrer som hun går.

> Hun kan jo ikke skabe mirakler.

Næ, hun kan ikke engang skrive sandheden..

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-10-05 10:55

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Har de, eller har de ikke skrevet at de ville lamme lufyhavnene ved at
> anbringe omkring 200 som portører samme steds?

Mon ikke man snarere vil sende 200 jihad-krigere forklædt som kufferter, og
når de så rulle ud på båndet ... !

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 11:09

Knud Larsen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Mon ikke man snarere vil sende 200 jihad-krigere forklædt som
> kufferter, og når de så rulle ud på båndet ... !

Muligt, men det er ikke L.F.'s påstand..

--
Allan Riise

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-10-05 11:10

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Mon ikke man snarere vil sende 200 jihad-krigere forklædt som kufferter,
> og når de så rulle ud på båndet ... !

ROFL!!!
Louise ville hoppe på den (eller nå ja, webmasteren)

Michael

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-10-05 13:44

On Mon, 03 Oct 2005 11:24:01 +0200, Jim wrote:

> Tag og skriv en mail til Louise Frevert.
> Jeg er sikker på, at hun vil svare dig efter bedste evne, uden selvfølgelig
> at kunne garantere for din forståelse for indholdet af svaret.

Kan hun selv skrive svaret, eller får hun en anden til det?
--
MVH
osv...

Fra : morten sorensen

Dato : 03-10-05 13:49

Frank E. N. Stein wrote:

> Kan hun selv skrive svaret, eller får hun en anden til det?

det er vel mere interessant om hun vil anerkende svaret som sin mening -
uanset hvem der har skrevet det i hendes navn.

--

morten sorensen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-10-05 17:13

On Mon, 03 Oct 2005 14:48:41 +0200, morten sorensen wrote:

> det er vel mere interessant om hun vil anerkende svaret som sin mening -
> uanset hvem der har skrevet det i hendes navn.

Hvordan finder man ud af det?
Man kan jo ikke skrive til hende og spørge om hun vil anerkende svaret
som sin mening, da man så bare risikerer at det er den samme person der
også skriver dette svar.

--
MVH
osv...

Fra : Allan Riise

Dato : 03-10-05 16:11

Michael Kirkegaard wrote:

> [...]
> tiltrækker småt begavede medlemmer.
>
> Ud med Louise, hun er som en kræftknude som skal skæres væk.

Og det bliver kun "bedre"...

Den pamflet ang. hends og D.F.'s holdninger som bl.a. skal bruges til
kommunevelaget i København, der har hun skam heller ikke skrevet det hele...

Hun er da godt nok utroværdig om nogen.
Har hun i det hele taget selv nogen holdninger?

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2005/10/03/082423.htm

--
Allan Riise