/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Frevert & Konen
Fra : Peter HansenDK


Dato : 30-09-05 17:14

Louise Frevert stempler mere sig selv end muslimerne med de hadefulde
og primitive udråb...

Mon ikke hun har haft et skænderi med Konen før hun lod
aggressionerne få frit løb?

Det virker i hvert fald mere som psykologi end politik..


 
 
Mendoza (30-09-2005)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 30-09-05 18:10

Peter HansenDK wrote:
> Louise Frevert stempler mere sig selv end muslimerne med de hadefulde
> og primitive udråb...
>
> Mon ikke hun har haft et skænderi med Konen før hun lod
> aggressionerne få frit løb?
>
> Det virker i hvert fald mere som psykologi end politik..

Har hun da sagt noget der ikke passede?

Mendoza



Allan Riise (30-09-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 30-09-05 18:38

Mendoza wrote:
> Peter HansenDK wrote:
>> Louise Frevert stempler mere sig selv end muslimerne med de hadefulde
>> og primitive udråb...
>>
>> Mon ikke hun har haft et skænderi med Konen før hun lod
>> aggressionerne få frit løb?
>>
>> Det virker i hvert fald mere som psykologi end politik..
>
> Har hun da sagt noget der ikke passede?

Ja, mange gange..

Og nej, jeg remser ikke op hvis du spørger, du vil kun provokere...

--
Allan Riise



Mendoza (30-09-2005)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 30-09-05 19:01

Allan Riise wrote:
> Mendoza wrote:
>> Peter HansenDK wrote:
>>> Louise Frevert stempler mere sig selv end muslimerne med de
>>> hadefulde og primitive udråb...
>>>
>>> Mon ikke hun har haft et skænderi med Konen før hun lod
>>> aggressionerne få frit løb?
>>>
>>> Det virker i hvert fald mere som psykologi end politik..
>>
>> Har hun da sagt noget der ikke passede?
>
> Ja, mange gange..
>
> Og nej, jeg remser ikke op hvis du spørger, du vil kun provokere...

Overhovedet ikke, jeg synes hun har 100 % ret. Og det er desværre
muslimernes egen adfærd der er er skyld i det. For h*lvede, hvor er jeg træt
af deres adfærd. At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
danskerne var racister, det har ændret sig. Hvad er der galt med denne
latterlige selvhøjtidelige religion, der ikke tåler andres mening? Hvad er
det for en adfærd at udvise som gæster i et andet land? Jeg er usigelig træt
af de svin.....


Mendoza



Ukendt (30-09-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-09-05 20:11



"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:W3f%e.543$fJ7.210@news.get2net.dk...
At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
> danskerne var racister, det har ændret sig.

Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange

Esben



GB (30-09-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 30-09-05 20:23

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i meddelelsen news:433d8cad$0$11700
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

>> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>> danskerne var racister, det har ændret sig.
> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange
> Esben

Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere, gøre
erfaringer og så videre.



--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Allan Riise (30-09-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 30-09-05 20:25

GB wrote:
> "Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> news:433d8cad$0$11700 $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
>>> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>>> danskerne var racister, det har ændret sig.
>> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange
>> Esben
>
> Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere,
> gøre erfaringer og så videre.

Der er Du jo et glimrende eksempel..












På det modsatte....

--
Allan Riise



Croc® (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 01-10-05 12:33

On 30 Sep 2005 19:23:19 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>>> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>>> danskerne var racister, det har ændret sig.
>> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange
>> Esben
>
>Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere, gøre
>erfaringer og så videre.

Sådan plejer alder at virke på folk, men I er da eksempler på det
modsatte.

Regards Croc®

Tim (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 01-10-05 20:13

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
news:433d90a7$0$1809$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i meddelelsen news:433d8cad$0$11700
> $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
>>> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>>> danskerne var racister, det har ændret sig.
>> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange
>> Esben
>
> Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere, gøre
> erfaringer og så videre.
>

Det er åbenbart ikke ilfældet for f.eks. Allan Riise, Croc o.l. tågehoveder.

Tim



Allan Riise (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 01-10-05 20:21

Tim wrote:
> "GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> news:433d90a7$0$1809$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i meddelelsen
>> news:433d8cad$0$11700 $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>>
>>>> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>>>> danskerne var racister, det har ændret sig.
>>> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange
>>> Esben
>>
>> Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere,
>> gøre erfaringer og så videre.
>>
>
> Det er åbenbart ikke ilfældet for f.eks. Allan Riise, Croc o.l.
> tågehoveder.

On the contrary...

Og så ville jeg have skrevet "my dear Watson" men....

--
Allan Riise




Tim (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 01-10-05 20:35

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
news:433ee186$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
>> news:433d90a7$0$1809$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> "Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:433d8cad$0$11700 $ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>>>
>>>>> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>>>>> danskerne var racister, det har ændret sig.
>>>> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange
>>>> Esben
>>>
>>> Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere,
>>> gøre erfaringer og så videre.
>>>
>>
>> Det er åbenbart ikke ilfældet for f.eks. Allan Riise, Croc o.l.
>> tågehoveder.
>
> On the contrary...
>
> Og så ville jeg have skrevet "my dear Watson" men....
>
>



Tim



GB (01-10-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 01-10-05 20:59

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:433edfac$0$9201$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>> Der er en anden mulighed, som du har overset: Man kan blive klogere,
>> gøre erfaringer og så videre.
> Det er åbenbart ikke tilfældet for f.eks. Allan Riise, Croc o.l.
> tågehoveder.

Nej, bevares. Jeg tror alligevel hverken på Gud eller mirakler.



--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Mendoza (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 01-10-05 13:13

Esben wrote:
> "Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:W3f%e.543$fJ7.210@news.get2net.dk...
> At tænke sig, for 10 år siden var jeg SF´er og syntes at
>> danskerne var racister, det har ændret sig.
>
> Du er nok bare blevet gammel og bitter - Det sker jo for så mange

Ja, lad os blive personlige... Så kan jeg jo sige at du er ung og naiv....
Men du mener måske ikke at der er problemer med muslimer i DK?


Mendoza



Ukendt (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-10-05 13:42



> Ja, lad os blive personlige... Så kan jeg jo sige at du er ung og naiv....
> Men du mener måske ikke at der er problemer med muslimer i DK?
>
>
> Mendoza

Godt ord igen..... Din formulering var bare så........ja-gammelmandsagtig

Om der er problemer med muskimer i dk ??

Johhh.....Jeg kender da en del muslimer efterhånden.

Mit største problem med muslimer er efterhånden at de langtfra alle opfører
sig som de skal..

Dem jeg kende voldtager nemlig ikke nogen -
de stjæler heller ikke biler, eller kalder min kone en luder.
De vil heller ikke slå mig eller mine børn ihjel.
Faktisk er der mange af dem der optræder en del mere næstekærligt end de
erklærede kristne jeg kender.

Hvoffor helvede kan de ikke opføre sig som de burde ???

I kan jo nok se at det er et problem for mig - når Ingen af dem gør som
Krarup, Frevert,
og alle de andre kloge mennesker fra tænketanken dk.politik siger at de gør.

Måske er de ikke rigtige muslimer - det må jeg huske at spørge dem om

Esben




Mendoza (01-10-2005)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 01-10-05 17:33

Esben wrote:
>> Ja, lad os blive personlige... Så kan jeg jo sige at du er ung og
>> naiv.... Men du mener måske ikke at der er problemer med muslimer i
>> DK? Mendoza
>
> Godt ord igen..... Din formulering var bare
> så........ja-gammelmandsagtig
> Om der er problemer med muskimer i dk ??

Ja, omskæring, æresdrab, manglende respekt for politi og redningsfolk,
kvindeundertrykkende "kultur", mener man har krav på alverdens specielle
hensyn generelt, og især i skoler/børneinstitutioner, chikane af danske
kvinder der "tillader" sig at ligge topløs på danske strande, ingen respekt
for det land man er kommet til (hvorfor så komme?). Ønsker at indføre samme
"kultur" som man er "flygtet" fra. (Hvorfor så ikke blive hvor man i
forvejen har denne "kultur"?), 3. generations flygtninge/indvandrere der er
mere utilpassede/uintegrerede end deres forældre/bedsteforældre, o.
lign.....

>
> Johhh.....Jeg kender da en del muslimer efterhånden.

Det gør jeg også.
>
> Mit største problem med muslimer er efterhånden at de langtfra alle
> opfører sig som de skal..
>
> Dem jeg kende voldtager nemlig ikke nogen -
> de stjæler heller ikke biler, eller kalder min kone en luder.
> De vil heller ikke slå mig eller mine børn ihjel.
> Faktisk er der mange af dem der optræder en del mere næstekærligt end
> de erklærede kristne jeg kender.

Jeg er ateist, men det glæder mig selvfølgelig. Virkelig. Og jeg kender også
sådanne muslimer. Jeg savner dog at høre dem tage afstand fra ovennævnte
problemer, samt sharia, stening, m.m. Men du mener ikke at problemerne
eksisterer?


> Hvoffor helvede kan de ikke opføre sig som de burde ???
>
> I kan jo nok se at det er et problem for mig - når Ingen af dem gør
> som Krarup, Frevert,
> og alle de andre kloge mennesker fra tænketanken dk.politik siger at
> de gør.

Jeg er glad for at du ikke har problemer. Tro mig. Men du læser vel
aviser/ser nyheder?
>
> Måske er de ikke rigtige muslimer - det må jeg huske at spørge dem om

Jeg ved ikke hvem der er rigtige/forkerte muslimer, men at der er *store*
problemer er vel ingen hemmelighed længere? Hvorfor ser man ikke hinduer,
buddhister, og andre grupper der kræver særrettigheder, og samtidig foragter
det folk der prøvede at hjælpe dem? Skik følge, eller land fly. Så enkelt er
det. Eller mener du at det er Danmark der skal indrette sig efter gæsterne?

Og: Jeg har ingen intention om at fornærme dig eller andre der en anden
mening om dette. Jeg mener ikke at jeg er racist; det mener jeg derimod der
er mange muslimer der er. For mig er alle der kan opføre sig anstændigt, og
vil bidrage til samfundet hjerteligt velkomne uanset hvilken hudfarve de har
og hvilken overtro de dyrker.

Mendoza



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408657
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste