22.Hornet
Fra : Peder Porse

Dato : 09-06-01 14:03

Skulel der være nogen, der har ammunition til salg?
pp

--
Peder Porse Boesvej 2, Svejstrup Enge, 8660 Skanderborg
Tel. +45-86577305 mobil 21407355 ;http://home18.inet.tele.dk/porse/

Fra : J Nielsen

Dato : 09-06-01 18:18

On Sat, 09 Jun 2001 15:02:33 +0200, Peder Porse <boesvej2@post11.tele.dk>
wrote:

>Skulel der være nogen, der har ammunition til salg?
>pp

Det er adskillige år siden jeg har købt Hornet ammunition. Dengang var
det hos Østjysk Våbenhandel. Senere fik jeg en god ven i USA til at sende
nye Remington hylstre hjem sammen med et sæt dies. Senere igen ændrede
jeg kammeret til "K- Hornet" (en såkaldt "improved" kaliber) så jeg kan
desværre ikke hjælpe dig.
Det må absolut være muligt at bestille fabriksladet ammunition gennem
en våbenhandler. Både Winchester og RWS har patronen på deres program.

--
Knæk og bræk

J. Nielsen