Bevæbnede delfiner på flugt efter Katrina ~
Fra : John Schmitt

Dato : 29-09-05 09:03

Lad os håbe at det er en and!

Bevæbnede delfiner på flugt efter Katrina
36 bevæbnede delfiner, som er trænet til at angribe og dræbe
undervandsterrorister, skal være sluppet væk fra den amerikanske flådes
træningsfaciliteter ved Den Mexicanske Golf.

Det skriver den britiske avis The Observer.

Angiveligt er delfinerne blevet skyllet til havs, da orkanen Katrina
ødelagde flere akvarier og svømmebassiner på en flådebase.

Delfiner optrænet af flåden
Den amerikanske flåde erkender, at man har optrænet delfiner til militære
formål, men nægter at oplyse, om nogle af dyrene har taget flugten.

Den 72-årige Leo Sheridan, der er en respekteret efterforsker af ulykker, og
tidligere har arbejdet for regeringen, siger til avisen, at kilder tæt på
flåden har bekræftet, at delfinerne er forsvundet.

Delfinerne er tilsyneladende i stand til at affyre pile fra et særligt
seletøj, og det bekymrer Leo Sheridan:

»De (delfinerne, red.) har lært at skyde mod dykkere i våddragt. Pilene er
ladet med sovemiddel, så ofret kan blive afhørt senere, men hvad sker der,
hvis ofret ikke bliver fundet?«.
Politiken.dk

Fra : Aage Andersen

Dato : 29-09-05 10:03

Jeg tror det er en and. Men ellers kan jeg daarligt tænke mig, at de er
konstant "bevæbnede". Mon ikke man armerer dem, naar de skal paa arbejde.

Aage

Fra : jodem

Dato : 29-09-05 10:17

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror det er en and. Men ellers kan jeg daarligt tænke mig, at de er
> konstant "bevæbnede". Mon ikke man armerer dem, naar de skal paa arbejde.
>
> Aage
En bevæbnet and? Nu må du holde op

Hvem skulle den andgribe

Fra : John Schmitt

Dato : 29-09-05 10:30

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse

> En bevæbnet and? Nu må du holde op
>
> Hvem skulle den andgribe
Hvis den er _rap_ nok på fødderne kan ingen vide sig sikker . . .

Fra : GB

Dato : 29-09-05 18:49

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen

> En bevæbnet and? Nu må du holde op

Har du ikke hørt, at amerikanerne har udstyret en andeflok med tæppebomber?
De er fan'me udspekulerede, do!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Tim

Dato : 29-09-05 09:58

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
> Lad os håbe at det er en and!

Hvorfor dog?

[snip den kopierede artikel]

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-09-05 10:29

John Schmitt wrote:
> [...]
> undervandsterrorister, skal være sluppet væk fra den amerikanske
> flådes træningsfaciliteter ved Den Mexicanske Golf.

Undervandsterrorister og bevæbnede delfiner. Det bliver mere og mere
latterligt. Det næste bliver, at man træner rovfugle med forgiftede
kløer til at patruljere luftrummet og angribe terrorister i balloner og
drager. Nå ja - hvem tør sige, det ikke allerede gøres.

Og hvad med dræbersnegle? De må da også kunne bruges i krigen mod
terrorisme.

Fra : jodem

Dato : 29-09-05 11:22

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> drager. Nå ja - hvem tør sige, det ikke allerede gøres.
>
> Og hvad med dræbersnegle? De må da også kunne bruges i krigen mod

I går vaklede TV-avisen mellem at kalde en ny type østers for henholdsvis
Stillehavsøsters, amerikanske østers og dræberøsters. De skulle være i gang
med en invasion i Vadehavet, og jeg mener, DK straks bør sende en eskadrille
bevæbnede dræberænder imod dem.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-09-05 11:33

jodem wrote:
> [...]
> skulle være i gang med en invasion i Vadehavet, og jeg mener, DK
> straks bør sende en eskadrille bevæbnede dræberænder imod dem.

Der har vi dem! Det er squ' da undervandsterrorister de der
dræberøsters. Nu _må_ regeringen altså gribe ind og sikre en langt mere
gennemgribende overvågning af de danske borgere.

Med hensyn til dræberænderne, så frygter jeg alvorligt for
konsekvenserne af at benytte et så potent våben her i vores lille
andedam. Der ligger muligvis også et blodigt rettighedsslagsmål med
Disney lige om hjørnet. Mod Stålanden har vi ikke en chance.

Fra : Egon Stich

Dato : 29-09-05 22:35

> [...]

Og fra de Norske fjorde nærmer Dræber krabberne sig.....
Vi er jo omringet....
Hvad skal der blive af os?
Det er de satans liberale..

MVH
Egon

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-05 17:27

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Der har vi dem! Det er squ' da undervandsterrorister de der
> dræberøsters. Nu _må_ regeringen altså gribe ind og sikre en langt mere
> gennemgribende overvågning af de danske borgere.

Du så ikke at det drejer sig om amerikanske østers? De er naturlivs udsat af
en flok neo-cons, som er set gemme sig i sivene under sort sol manøvrerne i
Sønderjylland. Måske er kragerne også bevæbnede.

> [...]
> andedam. Der ligger muligvis også et blodigt rettighedsslagsmål med
> Disney lige om hjørnet. Mod Stålanden har vi ikke en chance.

De svenske dræberænder tænker den svenske regering at få aflivet, det er
meget usvensk for en and at dræbe uskyldige sydeuropæiske snegle, - sneglene
har en helt klar EU-ret til at emigrere til Sverige, og som røde, er de
selvskrevne til asyl.

Fra : jodem

Dato : 30-09-05 18:57

> [...]

> meget usvensk for en and at dræbe uskyldige sydeuropæiske snegle, -
> sneglene har en helt klar EU-ret til at emigrere til Sverige, og som røde,

Gid det var så vel. De er brune, og de sætter et bredt slimspor - omtrent
som Louise Frévert !!!

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-05 21:19

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gid det var så vel. De er brune, og de sætter et bredt slimspor - omtrent
> som Louise Frévert !!!

Nogle er brune, men andre er stærkt røde, vi har begge nuancer her i have og
park.

Fra : jodem

Dato : 30-09-05 22:54

> "jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> Nogle er brune, men andre er stærkt røde, vi har begge nuancer her i have
> og park.

Ja, det er som i den virkelige verden. Det siges at de parrer sig lystigt
både med de sorte og de røde (skovsnegle). Jeg har konstateret, at de får
alle de nyancer lort kan have. Igen er det nærliggende drage
sammenligninger.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-10-05 04:31

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> emigrere til Sverige

Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 29-09-05 11:53

jodem <jodem@nypost.dk> wrote:

> I går vaklede TV-avisen mellem at kalde en ny type østers for henholdsvis
> Stillehavsøsters, amerikanske østers og dræberøsters.

Ja, hvis de skulle være klare, så man vidste hvad det drejede sig om,
skulle de jo bruge artens /latinske/ navn ...
--
Per Erik Rønne

Fra : jodem

Dato : 29-09-05 12:10

""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis de skulle være klare, så man vidste hvad det drejede sig om,
> skulle de jo bruge artens /latinske/ navn ...
> --
> Per Erik Rønne

Ostrea assasinus ??

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-05 13:21

> [...]

> ladet med sovemiddel, så ofret kan blive afhørt senere, men hvad sker der,

McKinnons meget videnskabelige bog "Aben i os" fra 1977 beskrev netop sådan
træning af delfiner - og tilsvarende af menneskeaber.
At sådanne sager er udviklet er meget sandsynligt, men at delfinerne er
bevæbnet netop når orkan skvulper på flådebasen, er U-sandsynligt.

Hvis bedøvelsespile er højtprioriteret aktivitet for US Navy, så er gøbben
med radiosignaler, så man ved hvor den er og hvornår dens umælende bærer
affyrer den´

Altid overdrives forskningens resultater., som er imponerende vedr det
Edisonske elektronik men ofte skuffende vedr alt andet, fx kommunikation med
dyr - og brintbombetæmning

I Information kan man dd læse at i 1952 da første (og eneste rigtig
interessante) fissionsbombe affyredes, lovedes
"Om 30 år har vi et demonstrationsværk"
I 1999 fik Garching-centeret i Tyskland en påstået succes, og lovede
"Om 30 år har vi et demonstrationsværk"
P1 27 sept 2005 lovede
"Om FYRRE år har vi et demonstrationsværk"

At det går den vej, løgne bliver værre og værre, indså følgende store
videnskabsteoretiker

"Tror I virkelig at videnskaben var opstået og havde vokset sig stærk, hvis
ikke troldmændene, alkymisterne, astrologerne og heksene var gået forud
som de, der først måtte skabe tørst, sult og mod på de lønlige forbudte
magter med deres forjættelser og foregøglinger. Ja, måtte der ikke loves
uendelig meget mere, end der nogensinde kan holdes, for at der overhovedet
kan holdes noget i erkendelsens rige. Og ligeledes står for os om et forspil
og indøvelse til videnskaben, skønt man slet ikke øvede og følte det som
sådan, kunne måske religionen for en eller anden fjern tidsalder stå som
indøvelse og forspil. " Nietzsche. (Den muntre videnskab 1883)