Navn ????
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 09-06-01 14:46

Jeg skriver lige igen. Jeg ved det er lidt sent at komme med en masse
spørgsmål nu hvor min mis er 10 mdr. men jeg har først lige opdaget denne
nyhedsgruppe nu...

Jeg overvejer at skifte Lille Mis navn da jeg synes det er lidt kedeligt.
Det var ikke meningen at den skulle hedde det midlertidig til jeg fandt et
godt navn, men der er ligesom ikke kommet nogen navne frem. Håber i evt. har
nogle gode navne!!!

Fakta om Lille Mis:
Jeg fik den da den var ca. 10 uger gammel og de var blevet aflivet hvis ikke
jeg tog den, den var meget lille, deraf Lille Mis.
Den er stribet/cirklet rødbrun og grå stribet (brunmakreltabby jf.
dyrlægen).
Den er rigtig flot og bevæger sig som et rigtig rovdyr (panter/tiger).

Jeg har selv tænkt på:
Chibi Shardul (indiansk for lille tiger)
Taiko (indiansk for boss - jag har en tendens til at lade
den bestemme lidt for meget)

Nå nok om min dejlige kat, inden i bliver trætte af at høre om den..

Mvh. Camilla og Lille Mis

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-06-01 15:10

> Nå nok om min dejlige kat, inden i bliver trætte af at høre om den..
>
> Mvh. Camilla og Lille Mis

Hej Camilla

Altså vi bliver da ikke trætte af at høre om katte

Taiko er da et godt navn.

Men ellers kan du på disse sider, se en hel masse kattenavne

www.dmm.dk/kattenavn.shtml
www.kattesiden.dk
www.petrix.com/catnames/a.html

Håber du finder et til Lille Mis *S*

Hilsen
Joan

Fra : Ann K.

Dato : 09-06-01 21:40

Hej Camille.
Hva' er der galt med "Lille Mis"... Jeg synes da det kunne være ret sjovt,
især, hvis han er en stooor, flot hankat!

Bare rolig; vi bliver da ikke trætte af at høre om din misser... vi vil bare
gerne selv have lov til at udbrede os om , hvorfor vores egne til enhver tid
overgår alle andres katte mht. kæleri, opfindsomhed, skønhed osv. osv...
Gud'ske tak og lov for denne NG.....

Mvh Ann - og Tjalfe a.k.a Lillemissen

Fra : Kate

Dato : 10-06-01 23:10

> [...]
> den bestemme lidt for meget)
>
> Nå nok om min dejlige kat, inden i bliver trætte af at høre om den..

Hej Camilla

Det vigtigste først Vi bliver ikke trætte af at høre om din kat,
aldrig, for så skulle vi jo også bekrymre os om at i ikke vil læse om
vores.

Ang. navnene så synes jeg at det første er for langt, jeg tror ikke du
ret længe ville kalde den det til daglig, og så må jeg indrømme at Taiko
lyder rigtigt godt.

Velkommen til.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk