Request to Bush - Destroy al-Qaeda Interne~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-09-05 18:17

Dear Mr. president Bush,

Copies:
International Court of Justice, the Hague.
Newsgroup: news:dk.politik

Request:

If You a inable to find the countries, from where al-Qaeda sends
Internet-"news"; please put the case into UN Security Council, so that we
can boycot these countries.

By this - I hope - we can stop countries helping al-Qaeda.

Crime does NOT pay.

Have a nice day, Sir ...

-

Internal:

I need an OUTPUT-Ordre, Sir!

Mr. *Who*(2304):
(2005-09-27, CET 19:10)
- "Det må du gerne."

Thank You, Sir ...

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-09-05 13:31

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> If You a inable to find the countries, from where al-Qaeda sends
> Internet-"news"; please put the case into UN Security Council, so

Hvor morsomt. Eftersom "Al-Qaida" ofte sender via USA, må Bush nu se
til, at Sikkerhedsrådet gennemfører en boykot af USA.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-09-05 15:45

"Henrik Svendsen" skrev

[ ... ]

> Hvor morsomt. Eftersom "Al-Qaida" ofte sender via USA, må Bush nu se
> til, at Sikkerhedsrådet gennemfører en boykot af USA.

Er du sikker på det ?

I så fald *afsløres* bagmændene jo af internetudbyderne, og meddelagtighed i
terror kan jo give mange års fængsel, eller hva' ?

-

Øh ... noget helt andet er, Hr. Svendsen, at du og jeg igennem årene har
udvekslet synspunkter nu-og-da.

Der er noget, som jeg gerne vil spørge dig om:

-

7 dage *før* Tsunami-katastrofen, indtraf der en højst besynderlig hændelse:

Newsgroups: dk.politik
Date: Sunday, December 19, 2004 11:53 PM (DK-sommertime 2005)
Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes (Jakarta,
Indonesia)
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Søn 19 Dec (2004, CET) 21.34.36

Eksplosion menes ar være meteorit

En mægtig eksplosion hørtes over den
indonesiske hovedstad Jakarta søndag,
efter, hvad der menes at have været en
meteorit, var blevet set trækkende en
stribe efter sig hen over himlen.

Der blev slået alarm efter eksplosio-
nen, der kommer netop som landet er i
nært forestående terrorangreb, skriver
Ritzau.

Men astronomer siger, at braget sand-
synligvis skyldes en stor meteorit, som
eksploderede nær jorden

19. dec 08:20 (CET, red.)

=== citat slut ====

En tilfældighed ?

eller ...

Kunne der være tale om et varsel, som vi blot ikke forstod at tyde
(dengang) ?

-

Indenfor videnskab siger man (vist nok), at den mest simple og enkle
forklaring som oftest er den rigtige.

Sandsynligheden for at der var tale om en tilfældighed, er yderst ringe.
Hændelsen var ret usædvanlig. Under kold-krigen kunne dette jo have udløst
en atomkrig!

Vi kan også så godt som udelukke, at Homo sapiens var involveret, fordi man
jo i sagens natur endnu ikke (her på jorden) er i stand til at forudse disse
jordskælv. Og havde man kunnet det, mon ikke man så ville have advaret
menneskene i området.

Tilbage står den teoretiske mulighed, at aliens (Liv-2) "placerede"
meteoret.

På den foranledning besluttede jeg mig for at gøre et eksperiment:

Lørdag aften den 2. april 2005 annoncerer jeg på
news:dk.livssyn.kristendom - med kort varsel - at en yderst interessant
film, Independence Day, nu vises på Dansk TV, se evt. ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk
(benyt http://www.google.dk/grphp idet indlægget nu er forældet på serveren)

Denne film er tidligere blevet brugt symbolsk, se evt. i arkivet:
Searchstring: 99-02-25.IRA
Letter to Iran feb. 1999
1617 news:DgP0c.102635$jf4.6168631@news000.worldonline.dk

> Code "Independence day, tape-time:
> 1:37:16-1:38:37":

Klokken 22:06 samme aften - præcis da filmen on-line går fra den 3/7 til den
4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det østlige
Danmark af et meteor. Se evt. dokumentation ...
3810 news:omx4e.109919$Vf.4166079@news000.worldonline.dk

Mit spørgsmål til dig lyder:

Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
bag disse meteor-hændelser ?

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4532

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-09-05 16:56

Jesus-loves-you wrote:
> "Henrik Svendsen" skrev
>
> [ ... ]

> Er du sikker på det ?

Ja.

> I så fald *afsløres* bagmændene jo af internetudbyderne, og
> meddelagtighed i terror kan jo give mange års fængsel, eller hva' ?

Du kan ikke se bagmændene, når de sender anonymiseret, og det er ikke
ulovligt, at hoste materiale fra "Al-Qaida".

Desuden var "Al Qaida" en CIA-database over mudjahedinere fra
guerillakrigen mod Sovjet i Afghanistan. I dag er "Al Qaida" stadig
denne database; men endnu mere en bussemand, man kan beskylde for alle
mulige false flag.

> [...]

> til den 4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det
> østlige Danmark af et meteor. Se evt. dokumentation ...

Danmark overflyves konstant af meteorer (stjerneskud). Jorden
bombarderes uden ophør af meteorer.

> Mit spørgsmål til dig lyder:
>
> Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
> bag disse meteor-hændelser ?

Ja. Teoretisk set kan alting hvadhvorognårsomhelst.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-09-05 12:54

"Henrik Svendsen" skrev

[ ... ]

> [...]
> guerillakrigen mod Sovjet i Afghanistan. I dag er "Al Qaida" stadig
> denne database; men endnu mere en bussemand, man kan beskylde for alle

Øh ... dit udsagn bør/skal efterkontrolleres.

Kan du *bevise*, hvilke servere de benytter i USA ?

(i så fald stopper vi dem)

[ ... angående Intelligent signal fra rummet ? ...]

> Danmark overflyves konstant af meteorer (stjerneskud). Jorden
> bombarderes uden ophør af meteorer.

Korrekt ... men denne var lidt mere end blot et meteor. Den blev til en
ildkugle.

En dansk videnskabsmand, Hr. Anton Norup Sørensen, Københavns Universitet,
har opsat et digitalt kamera, som overvåger himlen 24 timer i døgnet året
rundt over Danmark (København, antager jeg).

I hans *rapport*, se evt. http://www.astro.ku.dk/~norup/webcam/trig_log.html
angiver han *kun* 4 hændelser i løbet af et helt år.

Som jeg skrev:
4532 news:80y_e.69199$Fe7.232818@news000.worldonline.dk

> Klokken 22:06 samme aften - præcis da filmen on-line går fra den 3/7 til
> den
> 4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det østlige
> Danmark af et meteor

Ikke alene kommer der responce, men den kommer endog med under et minuts
nøjagtighed ...

DET KAN GANSKE SIMPELTHED IKKE LADE SIG GØRE, vedmindre der står
intelligente væsener bagved signalet !!!

> Ja. Teoretisk set kan alting hvadhvorognårsomhelst.

Glæder mig at høre ...

Og - i så fald - har vi så hermed en *enestående* chance for at undersøge,
om der er noget om snakken mht. UFO'er m.m. ?

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4539

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-09-05 13:38

"Jesus-loves-you" wrote
4516 news:q8f_e.69069$Fe7.232689@news000.worldonline.dk

> [...]
> can boycot these countries.
>
> By this - I hope - we can stop countries helping al-Qaeda.

Interrupt from (HQ) ...
(2005-09-30, CET 14:27:05-7, delay 0)
4543 news:x0W_e.69310$Fe7.233468@news000.worldonline.dk

News:

=== citat start ===

CNNTEXT p107 30 SEP (2005, CET) 1418:09

U.S. insists on controlling Web

The United States refuses to
relinquish its role as the Internet's
principal traffic policeman, rejecting
calls in a United Nations meeting for
a U.N. body to take over, a top U.S.
official said.

But while the United States stuck to
its position, other negotiators said
there was a growing sense that a
compromise had to be reached and that
no single country ought to be the
ultimate authority over such a vital
part of the global economy.

=== citat slut ====

Memory on (United *Democratic* Nations):
4471 news:H5OYe.68664$Fe7.231513@news000.worldonline.dk

Thank You, Sir ... and have a nice day ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4545

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-09-05 14:06

"Jesus-loves-you" wrote
4545 news:Ila%e.69368$Fe7.233826@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
> Memory on (United *Democratic* Nations):
> 4471 news:H5OYe.68664$Fe7.231513@news000.worldonline.dk
>
> Thank You, Sir ... and have a nice day ...

Chief-Commander, "USS Nimitz - verschollen ist":
(2005-09-30, CET 14:55:5x-5, delay 0)
- "Jeg står bag jer."

Means (something like): You got a friend out there ...

Memory on:
4497 news:v6vZe.68844$Fe7.231941@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> We are friends, NOT enemies.
>
> (Don't be afraid)
>
> 2.
> 2005-04-02:
> (Input Independence Day memory)
>
> De *demokratiske* frihedstanker blev født i New England, som var
> en
> del af det område, der erklærede den amerikanske nation
> uafhængighed af moderlandet.
>
> Dvs. demokrati og frihed .
> (Democracy and Freedom)
>
> 3.
> 2005-04-24/25:
>
> Memory: New England (Democracy and Freedom)

Thank You, Sir ... like to hear Yo ...

15:03
- "It's a pleasure ... ..."

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4546

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-10-05 00:17

"Jesus-loves-you" wrote
> [...]

> U.S. insists on controlling Web
[ ... ]
> Memory on (United *Democratic* Nations):

CNNTEXT (p)107 (Saturday) 01 OCT (2005, CET) 0104:40

EU, U.S. set for Internet showdown

The Eurooean Union insisted Friday
that governments and the private
sector share the responsibility
of policing the Internet.

The United States wants to remain the
Internet's ultimate authority,
rejecting calls in a United Nations
meeting in Geneva for a U.N. body to
take over.

=== citat slut ====

Memory on:
Local DK-constitution §77: " ... dog under *ansvar* for domstolene ..."

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4549