Så kom den næste krig
Fra : Zeki

Dato : 26-09-05 21:43

Gad vide om man bliver erklæret for en "enemy combatant" hvis man i kådhed
sætter det "forkerte" bånd på i Guds eget land.

Krigen mod Porno.

"The FBI is joining the Bush administration's War on Porn. And it's looking
for a few good agents."
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2005/09/19/AR2005091901570.html

Som en FBI-agent udtrykker det: ""I guess this means we've won the war on
terror."

Hmm...de kan så passende starte med at bure Paris Hilton inde.

Mvh
Zeki

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 26-09-05 22:10

On Mon, 26 Sep 2005 22:42:40 +0200, Zeki wrote:

> "The FBI is joining the Bush administration's War on Porn. And it's looking
> for a few good agents."

Betyder det at man får løn for at sidde og kigge på porno?
--
MVH
osv...

Fra : Tim

Dato : 27-09-05 08:51

"Zeki" <zeki@i[fjerndette].dk> wrote in message
> [...]
> terror."
>
> Hmm...de kan så passende starte med at bure Paris Hilton inde.

Jeg mener du sagde, at den næste krig ville være mod Syrien?

Tim

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 27-09-05 16:54

On Tue, 27 Sep 2005 09:50:32 +0200, Tim wrote:

> Jeg mener du sagde, at den næste krig ville være mod Syrien?

Bare rolig. Der dukker snart beviser op på at Syrien spreder porno.
--
MVH
osv...

Fra : John Schmitt

Dato : 27-09-05 17:06

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Bare rolig. Der dukker snart beviser op på at Syrien spreder porno.
> --
> MVH
> osv...

Weapons of Mass Distraction . . .

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 27-09-05 19:09

On Tue, 27 Sep 2005 18:05:41 +0200, John Schmitt wrote:

> Weapons of Mass Distraction . . .

Look out, it's a D-cup.....

Seneste nyt fra sengekanten er forresten at Iran er begyndt at uddanne et
stort antal plastikkiruger, samt at Hamas er begyndt at sende strippere op
i israelske busser. Ydermere er der fundet beviser på at Irak har
begravet store mængder erotisk legetøj i ørkenen. Dette burde give et
kraftigt fingerpeg om hvor vi skal finde Osama Bin Laden.

Efter disse oplysninger blev kendt for den amerikanske regering, meldte
Condoleezza Rice sig frivilligt til at lede eftersøgningen af OBL.

--
MVH
osv...