16-årig pige blev voldtaget i Bagsværd
Fra : John Schmitt

Dato : 26-09-05 07:54

De perkere, nu er de der igen - og dog?

16-årig pige blev voldtaget i Bagsværd
http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3283778/

Ung pige overfaldet af fem unge mænd og voldtaget på Bagsværd Station.
Politiet beder om hjælp til opklaringen.

Holdt arme og ben
Ingen af mændene talte med pigen i toget, men da hun steg af på Bagsværd
Station, antastede de hende. Ifølge pigens forklaring holdt fire af mændene
hendes arme og ben fast, men den femte voldtog hende på en trappe, der fører
op til Bagsværd Centret.
Ifølge vicekriminalinspektør Claus Hilborg, Gladsaxe Politi, har pigen kun
givet et sparsomt signalement af sine overfaldsmænd. Voldtægtsmanden samt
tre andre af de unge mænd beskrives som værende danske, mens pigen har
fortalt, at den femte mand, som på et tidspunkt prøvede at stoppe
voldtægten, var mørkere i huden.

Fra : hanzen

Dato : 26-09-05 10:05

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> [...]
> tre andre af de unge mænd beskrives som værende danske, mens pigen har
> fortalt, at den femte mand, som på et tidspunkt prøvede at stoppe

Fisker du efter ros fordi du har fundet en nål i en høstak?
--
hilzen
hanzen

Fra : ab©

Dato : 26-09-05 13:02

> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> De perkere, nu er de der igen - og dog?

Du mener måske, at der ikke er "nosser nok" i de "rent" danske kriminelle ?

ab (-c:)

Fra : John Schmitt

Dato : 26-09-05 14:50

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener måske, at der ikke er "nosser nok" i de "rent" danske kriminelle
> ?
>
> ab (-c:)

Tendensen i denne gruppe er at råbe perker efter en hver voldtægtmand - men
her er det en ung "af anden etnisk herkomst" der prøvede at stoppe
voldtægten begået af fire etniske danskere.
Det var bare et indlæg til nuancering af debatten.

Trist at i reagerer så surt på det.

JS

Fra : hanzen

Dato : 26-09-05 15:25

> [...]
> voldtægten begået af fire etniske danskere.
> Det var bare et indlæg til nuancering af debatten.

Hvorfor det?
Det var jo meningen med dit indlæg.
--
hilzen
hanzen

Fra : John Schmitt

Dato : 26-09-05 16:32

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> [...]

Du følger bare min mening? - tak for det!

JS

Fra : Tim

Dato : 29-09-05 12:55

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> [...]
> voldtægten begået af fire etniske danskere.
> Det var bare et indlæg til nuancering af debatten.

Der var ingen "af anden etnisk herkomst", der prøvede på at stoppe
nogetsomhelst:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3292104/

Det lød også næsten for utroligt til at være sandt.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 29-09-05 13:21

Tim wrote:
> [...]
> nogetsomhelst:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3292104/
>
> Det lød også næsten for utroligt til at være sandt.

Ja, jeg synes også at det lød utroligt med den voldtægt, og det var det jo
også.
Utroligt dumt af pigen, bare fordi hun var uvenner med sin kæreste, men, og
her er jeg måske lidt på overdrevet, men ikke destomindre.

Hvorfor tror du at hun ville ramme sin kæreste med at det var "Perkere"?

Tror du at det er fordi at hendes fyr, nok ex. nu, så tænkte, "Det var
pokkers, det troede jeg nu ikke om dem"?

Eller er det mon fordi at der efterhånden er pisket en had stemning op
omkring hvad disse "Perkere" kan finde på, og ikke finde på, således at de
er nemme ofre for denne slags konspirationer..?

Hvor mange har efterfølgende en sigtelse, anholdelse af disse "perkere"
tjekket om de egentlig er blevet dømt, eller frifundet?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 29-09-05 13:32

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> her er jeg måske lidt på overdrevet, men ikke destomindre.
>
> Hvorfor tror du at hun ville ramme sin kæreste med at det var "Perkere"?

Det gjorde hun jo netop heller ikke. Hun sagde faktisk, at det var en
indvandrer (eller perker) der prøvede at stoppe de fire andre, som hun sagde
havde et dansk udseende.

> Tror du at det er fordi at hendes fyr, nok ex. nu, så tænkte, "Det var
> pokkers, det troede jeg nu ikke om dem"?

Aner det ikke.

> Eller er det mon fordi at der efterhånden er pisket en had stemning op
> omkring hvad disse "Perkere" kan finde på, og ikke finde på, således at de
> er nemme ofre for denne slags konspirationer..?

Det var jo stadig ikke, ifølge hendes udtalelse, perkere der havde forsøgt
at voldtage hende, men derimod forsøgt at stoppe voldtægten.

> Hvor mange har efterfølgende en sigtelse, anholdelse af disse "perkere"
> tjekket om de egentlig er blevet dømt, eller frifundet?

Hvis bare 10% af dem holder, er det mere end rigeligt for at der er en
skævvridning i forholdt til voldtægter (og vold) begået af etniske danskere.

Tim

Fra : jodem

Dato : 29-09-05 13:36

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange har efterfølgende en sigtelse, anholdelse af disse "perkere"
> tjekket om de egentlig er blevet dømt, eller frifundet?
>
> --
> Allan Riise
Det er der faktisk opgørelser over. "Perkere" anholdes langt oftere, uden at
det fører til tiltale og
"Perkere" tiltales langt oftere, uden at det fører til domfældelse.

Hvad der er foregået i hovedet på pigen er derimod en gåde. Historien
lugtede fra første færd.

Fra : Lyrik

Dato : 26-09-05 23:42

> [...]
> tre andre af de unge mænd beskrives som værende danske, mens pigen har
> fortalt, at den femte mand, som på et tidspunkt prøvede at stoppe
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Midt på en station-midt på trappen til stationen-pigen har ikke
signalement-kan hun hverken se eller høre?
Lugter lidt af "Go' teenage-historie".

Jens

Fra : Frank

Dato : 29-09-05 12:51

Hej

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> De perkere, nu er de der igen - og dog?

Faktisk var der slet ingen:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3292104/

--
Frank

Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo
I hate windsurfers, In a totally irrational way