Transport af stort akvarie
Fra : ALLAN HANSEN

Dato : 09-06-01 13:10

Jeg overvejer at købe et større akvarie brugt (300-500 liter). Er der nogen
der har nogen gode idéer hvordan man lettest transporterer et akvarie i den
størrelse hjem?. Det er udelukket, at jeg kan have det i bilen.

Der er heller ikke meget fidus, ved at købe et brugt akvarie, hvis
transportomkostningerne vil æde den besparelse der er ved at købe brugt. Jeg
bor på Fyn og har tænkt mig at lede efter et brugt akvarie på Fyn.

Allan Hansen

Fra : Brian Christensen

Dato : 09-06-01 14:18

"ALLAN HANSEN" <a@g.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> bor på Fyn og har tænkt mig at lede efter et brugt akvarie på Fyn.

Hej Allan

Jeg har fragtet mit 720 l op til flere gange på en trailer, og det er gået
fint... Så hæng du en trailer bag på din bil - det er ihvertflad en billig
transport.

Brian

Fra : Laila

Dato : 09-06-01 21:16

Hej Allan.

Jeg plejer at smide en skumgummimadras i bunden af traileren, så tåler det
lettere de små vridninger og stød der er på traileren.

Laila

Brian Christensen <b-christensen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b22218d$0$194$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...