Integrationssucces!
Fra : Peter HansenDK

Dato : 25-09-05 21:09

Det går nu ikke så dårligt igen med integrationen. I dagens BT er en
vaskeægte succeshistorie, der viser at integration finder sted - og
går begge veje.

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=390012/
En 16-årig pige anmeldte lørdag aften, at hun kort før midnat fredag
aften var blevet overfaldet af en gruppe unge mænd og
voldtaget,....Fire af de fem har et dansk udseende, mens den sidste er
mørklødet.

Det ville være utænkeligt for et par år siden, men integrationen har
nu gjort det muligt:
1. Hvide og mørke i succesfuldt gruppearbejde.
2. Også danskere kan nu deltage i massevoldtægter.

Det er nu ik' så ring' endda!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-09-05 21:35

"Peter HansenDK" <peterhansendk@tidni.com> skrev i en meddelelse
[...]

For en fire fem år siden skulle jeg fylde benzin på min scooter i
Albertslund, her så jeg danske og pakistanske alkoholikere mødes for sammen
at drikke hjernen ud af hovedet og samværet så ud til være meget hjerteligt
ingen af parterne så ud til at havde noget imod hverandre. Så integrationen
har længe funket fint ude i marginalerne. I lørdags var jeg til gruppesex i
en sexklub på Amager, den lå iøvrigt ved siden af en islamisk ungdomscenter,
her dukkede der også indvandrerpar og dyrkede partnerbytte med danske par,
jeg selv bollede med en pige af tyrkisk eller iransk udseende. Så der er
sket meget på det sidste.

Fra : Henri Gath

Dato : 25-09-05 23:13

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg selv bollede med en pige af tyrkisk eller iransk udseende. Så der er

*LOOOOL*........hvorfor fanden skal de i øvrigt integreres? Når jeg om 4 år
flytter til Spanien, er der sgu ingen der integrerer mig...det klarer jeg
selv

Fra : Tim

Dato : 26-09-05 11:39

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> jeg selv bollede med en pige af tyrkisk eller iransk udseende. Så der er

ROTFL

Tim