Hver 3. borgmester udsat for trusler...
Fra : thomas jensen

Dato : 25-09-05 19:40

Jeg synes der her de seneste år har været talrige episoder hvor borgere
agerer aggresivt imod systemet og dets repræsentanter...

Og så sidder der en smart forsker der overhovedet ikke kender til
virkeligheden for disse mennesker og siger at det er en trussel imod
demokratiet....

.....Spindoktorer er en trussel imod demokratiet

Mon ikke nærmere det er et udtryk for at denne regering presser
i forvejen pressede mennesker ?

Jeg har selv været igennem systemet - og det føltes ikke som
om vi var på samme hold - det var lidt som om der var blevet
fjernet hvert andet trin på den stige jeg skulle kravle op ad...

Så _jeg_ kan ikke lade være med at tænke på alle de resursesvage
som hænger i bunden af stigen - og på alle de stærke som har fået
sat flere trin ind i toppen af stigen, så de mere ubesværet kan kravle
op....

Ulighed som dynamo for velfærden siger jeg bare....

Thomas Jensen
- Hvis man beskuer livet som et spil, så skrives reglerne til dette spil
af dem som i forvejen fører - Prøv at spille om 1000 kr i ludo på
samme facon og se hvordan taberne reagerer....