Når man stikker næsen frem, lyves at man s~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-05 17:20

Når man stikker næsen frem, lyves at man stikker lemmet frem

Da Theo van Gogh myrdedes, skrev hans bror på sin mur "Du må ikke slå ihjel"
, og straks sandblæste Amsterdam kommune denne ytring væk, foranlediget af
imamers krav.
Straks skrev jeg de samme fem ord på mit plankeværk mod den meget befærdede
Nørrebro-vej, og her bruger kommunen ikke sandblæsnings-hændværkere, men har
et privat vagtværn af autonome, der som løn for at chikanere
indvandringsmodstandere har fået et Ungdomshus til låns, på Jagtvej kort fra
mit hus.
Teenagerne hærværker, jeg skriver ny budskaber, osv og efterhånden er mit
plankeværk en dynamisk vægavis - men jeg får også brosten ind gennem ruden
til min kone og mig, midt om natten. Poilitiet ønsker at skabe billede af
etnisk harmoni på Nørrebro, så de vil end ikke skrive rapport om sagerne.
At jeg har tre §266b-bødestraffe har givet en afrikansk pige forståelse for,
at jeg er sårbar - at jeg er en person som myndighederne gerne vil have have
gjort til syndebuk for de fremmedes manglende integration. Så pigen lod som
om hun ønskede at leje den annoncerede lejlighed over min og min kones.Efter
besigtelse gik hun til politiet og løj, at jeg, da jeg var i enrum med
hende, trak mit lem frem. To betjente har forhørt mig og tror på hende, og
jeg skal snart i retten,
Hammer, segl og russerstjerne maler kommunens stormtropper hos mig, og jeg
dækker med skilt, p.t. med teksten "Kæmp for alt hvad du har kært - man
giver kun op een gang"
Vedr sexisme sager har man næsten afskaffet beviskrav - en overlæge er netop
blevet straffet for pædofili udfra kun en 11 årigs påstand-mod-påstand
vidneudsagn.. Vold skal derimod underrapporteres, så statistikken kan se
tålelig ud.
Hvis politianklager har magt som agt, dvs kontrol over domstolene, er jeg
snart kendt på Nørrebro som ikke kun landsbytosse, men som en pervers,
ondskabsfuld, racistisk sexforbryder. Så nøjes godhedsindustriens hitmen
næppe med sten gennem vore ruder....