Hitchens vs -Galloway
Fra : Knud Larsen

Dato : 23-09-05 10:21

Jeg hørte i går en dabat mellem de to ovennævnte, man kan finde den på
Nettet. Man kaldte den "giganternes debat"

Det var en to-timers debat om krigen i Iran, og man kunne konstatere at den
"venstreorienterede" Galloway hele tiden skreg og hylede, og brugte
person-angreb, mens Hitchens talte roligt og brugte argumenter for sine
synspunkter. Det ligner utroligt hvordan nogle velmernere i dk angriber folk
som ikke har den rette tro.
Det myldrer med udsendelser og medier som kritiserer præs. Bush, det er IKKE
som om vi levede under kommunismen, selv om visse fjolser her, tror at det
ville være en kæmpefordel for os.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-09-05 15:31

Knud Larsen wrote:
> [...]
> at den "venstreorienterede" Galloway hele tiden skreg og hylede, og
> brugte person-angreb, mens Hitchens talte roligt og brugte argumenter

Sikke dog en eh ... anderledes udlægning. Her har du en anden, der tager
en lille smule af det med, der rent faktisk foregik:
http://www.counterpunch.org/proyect09162005.html

Sagen er selvfølgelig, at Hitchens blev pillet synder og sammen, og at
Galloway tydeligt nyder at give røvfuld til tåber som Hitchens.

Hitchens er så stor en umulius, at han stadig bliver ved med at beskylde
Galloway for at have modtaget penge fra Saddam, selv om det forlængst er
blevet tilbagevist som ikke bare falske men direkte bedrageriske
beskyldninger, og Galloway har tromlet anklagen flad både i England og i
USA - og vundet stor hæder og berømmelse i den forbindelse.

> [...]
> er IKKE som om vi levede under kommunismen, selv om visse fjolser
> her, tror at det ville være en kæmpefordel for os.

Nå, man er åbenbart et kommunisttilhængende/velmenende fjols, hvis man
kritiserer Bush. Hvem sagde personangreb?

Her kunne jeg passende sige et og andet om personer, der ikke kritiserer
Bush; men ... nej - det er under mit niveau. Hehe.