Sandheden er at Anders Fogh ikke vil have ~
Fra : Hoff

Dato : 21-09-05 21:36

Da flertallet af vælgerne vil løbe skrigene bort! da de kan se det kolde ved
det.
Hans bog "fra socialstat til minimalstat" ligger godt glem i hans skuffe,
men de tanker han har gjort sig, har han absolut ikke glemt. Det er bare et
spørgsmål om at minipulere befolkningen nok, til at nå sine mål.

Fra : Pjensen73

Dato : 21-09-05 21:54

Hoff skrev:
> [...]
> men de tanker han har gjort sig, har han absolut ikke glemt. Det er bare et
> spørgsmål om at minipulere befolkningen nok, til at nå sine mål.

Dokumentation tak.

Fra : Hoff

Dato : 21-09-05 22:15

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Dokumentation tak.

http://www.dr.dk/nyheder

kl. 21

Fra : Thomas

Dato : 21-09-05 21:58

Hoff wrote:
> [...]
> men de tanker han har gjort sig, har han absolut ikke glemt. Det er bare et
> spørgsmål om at minipulere befolkningen nok, til at nå sine mål.

Jeg ville da mene den er mere end offentlig allerede.
At han følger en mere socialdemokratisk linie er jo slet og ret bare for
at holde på vælgerne.. Det er selv de fleste venstrefolk ikke blege for
at indrømme.
Iøvrigt er dette vel lidt af et deja vu fra en forside fra BT et par år
siden..? Ikke den store sensation.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-09-05 22:31

Hoff <khoffmann@hotmail.com> wrote:

> [...]
> skuffe, men de tanker han har gjort sig, har han absolut ikke glemt. Det
> er bare et spørgsmål om at minipulere befolkningen nok, til at nå sine

Før sidste valg blev den lagt ud på internettet, vistnok i pdf-format.
Jeg har ikke siden hørt at den skulle være blevet fjernet.

Han har forlængst taget afstand fra bogen, som han vel i dag anser som
et ungdommeligt fejlskud.
--
Per Erik Rønne

Fra : John Schmitt

Dato : 22-09-05 08:23

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har ikke siden hørt at den skulle være blevet fjernet.
>
> Han har forlængst taget afstand fra bogen, som han vel i dag anser som

Han har forlængst _af taktiske grunde_ taget afstand fra bogen, som han
vel i dag håber befolkningen opfatter som
et ungdommeligt fejlskud.
Jeg er overbevist om, at det stadig er hans politiske ståsted.
Hans tryning af socialministeren er dikteret af samme taktiske hensyn.
Vælgerne ved det, pressen ved det, venstres top ved det - men så længe han
gider føre S-politik (- 10%) er alle tilfredse.
Men hykleri er det fra alle parters side.

JS

Fra : Per Rønne

Dato : 22-09-05 11:20

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote:

> [...]
> Jeg er overbevist om, at det stadig er hans politiske ståsted.
> Hans tryning af socialministeren er dikteret af samme taktiske hensyn.

Det er muligt. Og den store støtte til DF {som mere eller mindre står
til at få ≈15% ved næste valg} skal nok ses i sammenhæng dermed.

DF som den sociale garant mod VK og R.
--
Per Erik Rønne