De næste på listen
Fra : Zeki

Dato : 21-09-05 10:34

"US and Iraqi officials have accused Damascus of failing to prevent
militants from crossing into neighboring Iraq to join the insurgency. "
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/csm/20050921/wl_csm/osyria_1

Ovenstående er Bush-administrationens tungeste argument for at presse Syrien
pt. Samtidig krydser ca en million mexicanere illegalt grænsen til USA hvert
år. Men Syrien skal trues med bål og brand fordi de ikke har kontrol over få
hundrede guerilla-krigere på vej ind i Irak?

Der bliver for alvor svunget med sablen over for Syrien lige nu. Den
amerikanske administrations propagandamaskine er for alvor rullet ud med
beskyldninger og anklager, bl.a at Syrien skulle stå bag mordet på den
libanesiske præsident, Hariri og at de har kemiske våben klar til brug ("We
believe there are chemical weapons in Syria" siger krigspræsidenten blandt
andet)

Det vil slet ikke overraske mig hvis vi pludselig hører om en eller anden
form for grænseepisode mellem syrisk og amerikansk militær, som pretekst til
at de krigsliderlige i Washington kan gøre brug af deres nye lov som
tillader brug af atomvåben hvis et land ikke makker ret og gør som USA
befaler.

Det undrer mig, at USA brugte stort set al sin taletid på den nyligt
overståede FN kongres på at true Syrien, alt imens de er i gang med at tabe
en anden krig som de forsøger at tie ihjel. Heldigvis er medierne i USA
vågnet op:

"We've taken Samarra four times, and we've lost it four times"
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1106307,00.html

Mvh
Zeki

Fra : Tim

Dato : 21-09-05 15:28

"Zeki" <zeki@i[fjerndette].dk> wrote in message
> [...]
> http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/csm/20050921/wl_csm/osyria_1
>
> Ovenstående er Bush-administrationens tungeste argument for at presse

Årrrrhhh nej Zeki... nu ikke "Syrien er den næste"-pladen igen. Den har vi
allerede haft så mange gange.

Find nu på noget nyt mand )

Tim

Fra : Zeki

Dato : 21-09-05 16:23

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Find nu på noget nyt mand )

Nyhedartiklen som jeg bruger som reference er fra i dag - mere "nyt" kan du
vel ikke forlange.

Det er snarere dig der skal finde på noget nyt - du viser jo igen og igen,
at du intet andet har at byde på end barnlige one.liners om "plader."
Hvorfor svarer du, hvis du ikke gider at debatere indholdet? Tag dog
stilling, mand i stedet for bare at sidde der og spamme nyhedsgruppen med
tomt ordgejl over for dem som du har besluttet at du ikke kan lide.

Fra : Tim

Dato : 21-09-05 17:06

> [...]
>
> Det er snarere dig der skal finde på noget nyt - du viser jo igen og igen,
> at du intet andet har at byde på end barnlige one.liners om "plader."

Gu skal jeg da ej. Nu har du hylet den samme sang i evigheder uden at der
har været hold i den. Du er rent til grin i din U.S.A. jagt )))

> Hvorfor svarer du, hvis du ikke gider at debatere indholdet?

Der er ikke noget indhold. Det fortæller jeg dig så.

> Tag dog stilling, mand i stedet for bare at sidde der og spamme
> nyhedsgruppen med tomt ordgejl over for dem som du har besluttet at du
> ikke kan lide.

Der er ikke noget at tage stilling til, lige bortset fra din evindelige
ridsede plade.... gi' den et ordentligt skub og kom videre med dit ynkelige
anti-U.S.A. liv.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 21-09-05 17:12

"Zeki" <zeki@i[fjerndette].dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stilling, mand i stedet for bare at sidde der og spamme nyhedsgruppen med
> tomt ordgejl over for dem som du har besluttet at du ikke kan lide.

At du gider Zeki, han er lost, lad ham smile dumt og indholdsløst ud i den
tomme luft, med savlen rendende ned ad kinderne, medens han hylder USA for
at gå i krig mod en befolkning han intet har til overs overfor, som ikke er
til at Demokratisere, da de mangler et eller andet gen, og som, når de er
bosiddende her i Danmark, er 5'te kollonne folk, der vil undergrave Danmark
som vi kender det, så er det slut med Kandis, Morgensang i skolerne og vores
små kolonihavehuse med Dannebrog i de små flagstænger.

Jeg har opgivet ham totalt, og alligevel, så vedbliver han åbenbart med at
gå ind i mine tråde, og kommer med indlæg til mig, knægten fatter nada...

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 21-09-05 17:32

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> "Zeki" <zeki@i[fjerndette].dk> skrev i en meddelelse

> At du gider Zeki, han er lost, lad ham smile dumt og indholdsløst ud i den

..... blahh, blahh, blahh....!!

Og den anden anti-U.S.A. nørd melder sig straks på banen ..... ha, ha, ha,
ha )

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 22-09-05 11:21

> .... blahh, blahh, blahh....!!
>
> Og den anden anti-U.S.A. nørd melder sig straks på banen ..... ha, ha, ha,
> ha )
>
> Tim

Og en anden krigskliderlig USA røvslikker følger op . . .

JS

Fra : Tim

Dato : 22-09-05 20:43

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og en anden krigskliderlig USA røvslikker følger op . . .

Har U.S.A. måske angrebet Syrien trods alle jeres tåbelige
dommedagsprofetier, I tågehoveder ))

Arrrrghhahahaha

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 23-09-05 09:11

> Har U.S.A. måske angrebet Syrien trods alle jeres tåbelige
> dommedagsprofetier, I tågehoveder ))
>
> Arrrrghhahahaha
>
> Tim

Var det ikke hvad du selv ønskede, Syrien og så Iran, for at slutte af med
400 atombomber over Nordkorea?

JS

Fra : Tim

Dato : 23-09-05 12:22

> Var det ikke hvad du selv ønskede, Syrien og så Iran, for at slutte af med
> 400 atombomber over Nordkorea?

Link?

Nu tåger du igen. Manner altså

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 23-09-05 13:59

Hello, Tim!
You wrote on Fri, 23 Sep 2005 13:21:58 +0200:

T> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
??>>
??>> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
??>> news:43330943$0$94356$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
??>>> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
??>>> news:43328552$0$58106$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
??>>>>
[...]
??>>>>>>
[...]
??>>>>>>>
??>>>>>>>> Find nu på noget nyt mand )
??>>>>>>>
[...]
??>>>>>
??>>>>> .... blahh, blahh, blahh....!!
??>>>>>
[...]
??>>>
??>>> Arrrrghhahahaha
??>>>
??>>> Tim
??>>
??>> Var det ikke hvad du selv ønskede, Syrien og så Iran, for at slutte af
> [...]

Ja det ser tåget ud for dig - har du overvejet at det er et internt problem,
som eventuelt kan løses med briller eller medicin?
Det kan jo være at det fjerner tågen omkring dig.

God bedring Tåge-Tim

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : Tim

Dato : 23-09-05 16:18

> [...]
> problem, som eventuelt kan løses med briller eller medicin?
> Det kan jo være at det fjerner tågen omkring dig.

Så ikke noget link. Det tænkte jeg nok din båtnakke )

Kun varm luft fra dig, som altid.

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 23-09-05 18:17

> [...]
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> Så ikke noget link. Det tænkte jeg nok din båtnakke )

Du taler også med dig selv - et andet dårligt tegn. Søg hjælp!

JS

Fra : Tim

Dato : 23-09-05 23:46

> Du taler også med dig selv - et andet dårligt tegn. Søg hjælp!

Får jeg så det link?

Vil du virkelig være dig selv bekendt, og ikke levere varen?

Ja, ja, ja... "søg hjælp", "læs nu dine lektier", "briller", "medicin",
blahh, blahh, blahh, men får man et link der understøtter di påstand? Næppe!

Du er en nar.

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 24-09-05 00:14

Hello, Tim!
You wrote on Sat, 24 Sep 2005 00:46:09 +0200:

T> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
??>>
??>> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
??>> news:43341c90$0$9130$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
??>>>> Hello, Tim!
??>>>> You wrote on Fri, 23 Sep 2005 13:21:58 +0200:
??>>>>>>>>
[...]
??>>>>>>>>>>
[...]
??>>>>>>>>>>>
??>>>>>>>>>>>> Find nu på noget nyt mand )
??>>>>>>>>>>>
[...]
??>>>>>>>>>
??>>>>>>>>> .... blahh, blahh, blahh....!!
??>>>>>>>>>
> [...]
??>>>>>> slutte
??>>>> af
??>>>>>> med 400 atombomber over Nordkorea?
??>>>>
> [...]

T> Ja, ja, ja... "søg hjælp", "læs nu dine lektier", "briller", "medicin",
T> blahh, blahh, blahh, men får man et link der understøtter di påstand?

Tåge-Tim gylpede igen, igen . .

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : Tim

Dato : 24-09-05 18:21

> [...]
> ??>>> Tim
> ??>>
> ??>> Du taler også med dig selv - et andet dårligt tegn. Søg hjælp!

I rest my case.

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 24-09-05 20:32

> I rest my case.
>
> Tim

Correction - you rest your brain (or what's left of it)

Fra : Tim

Dato : 24-09-05 22:28

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Correction - you rest your brain (or what's left of it)

.... og sådan ungik du at underbygge dit sludder med et troværdigt link.

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 25-09-05 07:49

> ... og sådan ungik du at underbygge dit sludder med et troværdigt link.
>
> Tim
Og sådan undgik du igen at svare på mit spørgsmål - idiot!
Man svarer ikke på et spørgsmål ved at kræve noget af den der spørger, man
svarer da bare "ja" eller "nej" - spørgsmålet var ikke så svært.

JS

Fra : Tim

Dato : 25-09-05 11:21

> [...]
> Man svarer ikke på et spørgsmål ved at kræve noget af den der spørger, man
> svarer da bare "ja" eller "nej" - spørgsmålet var ikke så svært.

Ok, så selv du fatter, at der implicit ligger et "nej" i følgende sætning:

"Link?

Nu tåger du igen. Manner altså
"

Der ligger implicit et nej i den sætning. For at være _helt_ sikker på, at
også du forstår mit svar til dig, så gør jeg det explicit:

Mit svar er: Nej.

Og så så vil jeg gerne se, hvor du har dit sludder fra, eller om det, som
det plejer at være fra din side, grundlæggende er netop det: noget sludder.

Tim

Fra : John Schmitt

Dato : 25-09-05 18:00

> [...]
>
> Og så så vil jeg gerne se, hvor du har dit sludder fra, eller om det, som
> det plejer at være fra din side, grundlæggende er netop det: noget

Sikke en masse du kan fyre af, når det enkleste var at svare. Det har så
gjort.

JS