Selvklynk-gentagelse, så er Bruun advaret
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-05 23:17

Intet giver Nørrebropolitiet så mange karrierepoint, som sager der
hvidvasker de etniske, og opfindsomheden går så vidt, som til at bødestraffe
mig for blufærdighedskrænkelse!
Jeg har tre §266b-straffe , og loven kaldes af medierne for
"racisme-paragraffen", så når en sort pige, som jeg viste lejligheden over
min, der er til leje, lyver til politiet, at jeg trak mit lem frem, så tror
de på det, og jeg skal i byretten, selvom bevisets stilling er
påstand-mod-påstand, og inden man nedsatte beviskrav i sexismesager , ville
så svag en sag slet ikke blive anlagt.

Nogle der ikke har fået deres 15 minutters berømmelse og er trætte af mig,
mener at jeg sku gå efter andre bolde end mig selv. Hertil kan siges pro et
contra, bl.a. at man skal skrive, hvad man ved noget om og brænder for, og
at beskedenhed oftest er falsk:

" Kun de sølle er beskedne - de dygtige fryder sig ved
gerningen. Goethe

"Through modesty many of the choicest intellects perish. Nietzsche

A modest mad is
usually admired-if people ever hear of him.Edgar Watson Howe, Ventures in
Common Sense, 1919

Beskedenhed er fra før klædernes tid og vil genopstå, når klæder
ikke mere bruges. Beskedenhed døde, da klæderne blev opfundet. Beskedenhed
døde, da falsk beskedenhed blev født. Mark Twain

Beskedenhed er kunsten at se ydmyg ud, når man fortæller folk,
hvor dygtig man er. Lee Jackson

Beskedenhed kan vanskeligt betegnes som en dyd. Den er mere en
følelse end en tilbøjelighed. Den er en art frygt for at få et dårligt RY.
Aristoteles

Do you wish men to speak well of you? Then never speak well of
yourself. Pascal (1623-1662)French Scientist and
Religious Philosopher

God opdragelse består i at skjule, hvor meget vi mener om os selv,
og hvor lidt vi tænker på andre. Mark Twain (1835-1910)

Hans beskedenhed er næsten påtrængende. Jens Otto Krag om
K.B. Andersen

Hver gang man udretter noget, skaffer man sig en fjende. Man skal
forblive middelmådig for at være populær. -Oscar Wilde