Skrappe velfærdsreformer nødvendige
Fra : Jesper

Dato : 19-09-05 23:12

http://www.berlingske.dk/grid/business/artikel:aid=629902

Iflg. Berlingske fastslår Velfærdskommissionen at den afskaffelse af
efterløn for dem under 50 årkun rækker halvvejs til at sikre fremtidens
velfærd og jo længere vi venter, desto skrappere indgreb er nødvendigt.

Jeg mener at man bør kombinere en afvikling af efterlønnen med en
repatriering af statsborgere fra den 3. verden, der ikke har specielle
forudsætninger for at bidrage til samfundet og derfor enten modtager
overførselsindkomt eller konkurrere med de bogligt svage danskere om de
samme ufaglærte jobs, det er efter min mening den eneste måde at
beskytte det danske velfærdssamfund på på længere sigt.